Foto: Pavel Jílek,  Octavia4RS.com

| Foto: Pavel Jílek, Octavia4RS.com

O tom, že jsou současná auta  počítače na kolech , nemusíme vést žádné spory.  | Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI Foto: Autorevue.cz

O tom, že jsou současná auta počítače na kolech, nemusíme vést žádné spory.  | Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI | Foto: Autorevue.cz

Elektronika, dráty, řídící jednotky – to vše dohromady funguje v souladu a zaručuje správné fungování vozu. Ale pokud se v tomto digitálním soukolí objeví zrníčko písku, je zaděláno na problémy. | Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI Foto: Autorevue.cz

Elektronika, dráty, řídící jednotky – to vše dohromady funguje v souladu a zaručuje správné fungování vozu. Ale pokud se v tomto digitálním soukolí objeví zrníčko písku, je zaděláno na problémy. | Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI | Foto: Autorevue.cz

Majiteli  nové čtyřkové Octavie  se zbláznil teplotní senzor, který hlásí tropickou hodnotu 38 stupňů Celsia. | Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI Foto: Škoda Auto

Majiteli nové čtyřkové Octavie se zbláznil teplotní senzor, který hlásí tropickou hodnotu 38 stupňů Celsia. | Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI | Foto: Škoda Auto

Na senzor je ale navázána řada jiných systémů, takže majiteli přestalo fungovat vyhřívání předního a zadního okna, zpětných zrcátek i trysek ostřikovačů. | Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI Foto: Autorevue.cz

Na senzor je ale navázána řada jiných systémů, takže majiteli přestalo fungovat vyhřívání předního a zadního okna, zpětných zrcátek i trysek ostřikovačů. | Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI | Foto: Autorevue.cz

Automatická klimatizace si kvůli chybné informaci také myslí, že by měla chladit, majitel ji tak musí nastavovat manuálně.  | Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI Foto: Škoda Auto

Automatická klimatizace si kvůli chybné informaci také myslí, že by měla chladit, majitel ji tak musí nastavovat manuálně.  | Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI | Foto: Škoda Auto

Vyhřívání funguje do teploty 35 stupňů Celsia, při zjištění vyššího údaje se nespustí. | Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI Foto: Škoda Auto

Vyhřívání funguje do teploty 35 stupňů Celsia, při zjištění vyššího údaje se nespustí. | Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI | Foto: Škoda Auto

 | Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI Foto: Škoda Auto

 | Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI | Foto: Škoda Auto

 | Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI Foto: Škoda Auto

 | Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI | Foto: Škoda Auto

 | Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI Foto: Škoda Auto

 | Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI | Foto: Škoda Auto

 | Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI Foto: Škoda Auto

 | Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI | Foto: Škoda Auto

 | Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI Foto: Škoda Auto

 | Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI | Foto: Škoda Auto

 | Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI Foto: Škoda Auto

 | Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI | Foto: Škoda Auto

 | Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI Foto: Škoda Auto

 | Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI | Foto: Škoda Auto

 | Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI Foto: Škoda Auto

 | Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI | Foto: Škoda Auto

 | Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI Foto: Škoda Auto

 | Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI | Foto: Škoda Auto

 Foto: Škoda Auto

| Foto: Škoda Auto

O tom, že jsou současná auta  počítače na kolech , nemusíme vést žádné spory.  | Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI Foto: Autorevue.cz
Elektronika, dráty, řídící jednotky – to vše dohromady funguje v souladu a zaručuje správné fungování vozu. Ale pokud se v tomto digitálním soukolí objeví zrníčko písku, je zaděláno na problémy. | Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI Foto: Autorevue.cz
Majiteli  nové čtyřkové Octavie  se zbláznil teplotní senzor, který hlásí tropickou hodnotu 38 stupňů Celsia. | Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI Foto: Škoda Auto
Na senzor je ale navázána řada jiných systémů, takže majiteli přestalo fungovat vyhřívání předního a zadního okna, zpětných zrcátek i trysek ostřikovačů. | Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI Foto: Autorevue.cz
17
Fotogalerie

Majitel nové Octavie popsal zimní strasti. Takto ho potrápil jeden vadný senzor

Moderní auta jsou nesmírně komplexní stroje. Může se tak stát, že i zdánlivě banální závada vyřadí z činnosti důležité prvky výbavy.

O tom, že jsou současná auta počítače na kolech, nemusíme vést žádné spory. Elektronika, dráty, řídící jednotky – to vše dohromady funguje v souladu a zaručuje správné fungování vozu. Ale pokud se v tomto digitálním soukolí objeví zrníčko písku, je zaděláno na problémy.

Na tento příběh jsme narazili na webu Octavia4RS.com. Majiteli nové čtyřkové Octavie se zbláznil teplotní senzor, který hlásí tropickou hodnotu 38 stupňů Celsia. Na senzor je ale navázána řada jiných systémů, takže majiteli přestalo fungovat vyhřívání předního a zadního okna, zpětných zrcátek i trysek ostřikovačů.

Automatická klimatizace si kvůli chybné informaci také myslí, že by měla chladit, majitel ji tak musí nastavovat manuálně. Vyhřívání funguje do teploty 35 stupňů Celsia, při zjištění vyššího údaje se nespustí. Tuto lapálii budeme nadále sledovat a majiteli přejeme, aby co nejdříve nemusel škrábat okna a mrznout.

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud