Karbonový monokok, karbonová karoserie, obří zadní křídlo a motor z Hondy Civic Type R. Nedává však sériových 320 koní, ale je lehce poupraven na příjemnějších 340. Vandal

Karbonový monokok, karbonová karoserie, obří zadní křídlo a motor z Hondy Civic Type R. Nedává však sériových 320 koní, ale je lehce poupraven na příjemnějších 340. | Vandal

Zájemci, kteří chtějí opravdovou bombu, mohou zažádat o verzi R s výkonem 560 koní. Vzhledem k nízké hmotnosti 550 kg je to tedy více jak jeden kůň na kilo. A dvakrát větší poměr, než má Bugatti Veyron. Vandal

Zájemci, kteří chtějí opravdovou bombu, mohou zažádat o verzi R s výkonem 560 koní. Vzhledem k nízké hmotnosti 550 kg je to tedy více jak jeden kůň na kilo. A dvakrát větší poměr, než má Bugatti Veyron. | Vandal

Síla jde skrz 6stupňovou sekvenční převodovku na poháněná zadní kola, standardně obutá do pneumatik Pirelli P-Zero. Speciál obsahuje i zavěšení push-rod z Formule 1. Vandal

Síla jde skrz 6stupňovou sekvenční převodovku na poháněná zadní kola, standardně obutá do pneumatik Pirelli P-Zero. Speciál obsahuje i zavěšení push-rod z Formule 1. | Vandal

Díky hliníkovým závodním brzdám s odvětrávanými kotouči ucítí řidič při plném sešlápnutí brzd sílu 2G. Vandal

Díky hliníkovým závodním brzdám s odvětrávanými kotouči ucítí řidič při plném sešlápnutí brzd sílu 2G. | Vandal

Společnost vůz uvede v první edici nazvané One Launch Edition, která bude limitovaná na 50 kusů. Cena za ni zatím nebyla zveřejněna, ale obyčejný produkční model bude mít cenovku 119.700 dolarů (2.650.000 Kč). Vandal

Společnost vůz uvede v první edici nazvané One Launch Edition, která bude limitovaná na 50 kusů. Cena za ni zatím nebyla zveřejněna, ale obyčejný produkční model bude mít cenovku 119.700 dolarů (2.650.000 Kč). | Vandal

 Vandal

| Vandal

Zájemci, kteří chtějí opravdovou bombu, mohou zažádat o verzi R s výkonem 560 koní. Vzhledem k nízké hmotnosti 550 kg je to tedy více jak jeden kůň na kilo. A dvakrát větší poměr, než má Bugatti Veyron. Vandal
Síla jde skrz 6stupňovou sekvenční převodovku na poháněná zadní kola, standardně obutá do pneumatik Pirelli P-Zero. Speciál obsahuje i zavěšení push-rod z Formule 1. Vandal
Díky hliníkovým závodním brzdám s odvětrávanými kotouči ucítí řidič při plném sešlápnutí brzd sílu 2G. Vandal
Společnost vůz uvede v první edici nazvané One Launch Edition, která bude limitovaná na 50 kusů. Cena za ni zatím nebyla zveřejněna, ale obyčejný produkční model bude mít cenovku 119.700 dolarů (2.650.000 Kč). Vandal
6
Fotogalerie

Jmenuje se Vandal One, má 340 koní a jde po krku okruhovým hračkám

„Dáme motor z Hondy Civic Type R do auta, co váží jen něco málo přes půl tuny“. Tak něco takového si právě řekli v Americe.

Je tu jeden segment, který nám nedá spát, a to hračky určené pro závodní tratě. Každou neděli se parkoviště před okruhy plní Caterhamy, vozy KTM, nebo nejrůznějšími hračkami připomínající závodní stroje, a to i u nás v Mostě. Hned po obědě v Severce.

Do tohoto roje vos se právě chystá vstoupit nový americký výrobce. Jmenuje se Vandal a jako prvotinu přináší model s výmluvným názvem One. Automaticky se tak řadí k těm nejvíc cool názvům aut všech dob. Ale tady nejde jen o jméno.

Karbonový monokok, karbonová karoserie, obří zadní křídlo a motor z Hondy Civic Type R. Nedává však sériových 320 koní, ale je lehce poupraven na příjemnějších 340. Zájemci, kteří chtějí opravdovou bombu, mohou zažádat o verzi R s výkonem 560 koní. Vzhledem k nízké hmotnosti 550 kg je to tedy více jak jeden kůň na kilo. A dvakrát větší poměr, než má Bugatti Veyron.

Síla jde skrz 6stupňovou sekvenční převodovku na poháněná zadní kola, standardně obutá do pneumatik Pirelli P-Zero. Speciál obsahuje i zavěšení push-rod z Formule 1. Díky hliníkovým závodním brzdám s odvětrávanými kotouči ucítí řidič při plném sešlápnutí brzd sílu 2G.

Společnost vůz uvede v první edici nazvané One Launch Edition, která bude limitovaná na 50 kusů. Cena za ni zatím nebyla zveřejněna, ale obyčejný produkční model bude mít cenovku 119.700 dolarů (2.650.000 Kč). Což je zhruba stejně, jako KTM X-Bow.

Doporučujeme

Články odjinud