Zájemci o korejský hot-hatch budou moci vybírat nejen ze dvou výkonových verzí, ale i ze dvou typů převodovek.
Hyundai i30 N můžete mít v klasické, i Performance verzi. Korejec je o něco ostřejším náčiním, přesto se však srovnání s Golfem GTI nevyhne. Hyundai však chyběla dvouspojková převodovka, kterou VW nabízí.
To se příští rok změní. Prozradil to Bill Thomas, šéf australské komunikace automobilky. To má k vozu přinést větší okruh zákazníků. I u hot-hatchů se totiž sleduje čím dál tím větší procento zákazníků, kteří se odvracejí od tří pedálů.
Dvouspojková převodovka bude mít sedm stupňů a konstrukčně bude vycházet třeba od té v SUV Tucson. Dá se ale očekávat, že klíčové komponenty budou posíleny a nová skříň něco ukrojí z dosavadního zrychlení verze Performance - 6,1 sekund z nuly na sto. Software převodovky pak jistě bude možné modifikovat v několika režimech, jak je tomu v případě i30 N snad u všeho.