Francouzský závodní tým GCK Motorsport ukázal svůj nový závodní vůz, se kterým chce začít revoluci v off-roadovém závodění. Tým založil Francouz Guerlain Chicherit v roce 2017. Před založením se věnoval lyžování, závodění v  rallye  a práci automobilového kaskadéra. O nezkušeném vizionáři tedy není řeč. Zdroj: GCK Motorsport

Francouzský závodní tým GCK Motorsport ukázal svůj nový závodní vůz, se kterým chce začít revoluci v off-roadovém závodění. Tým založil Francouz Guerlain Chicherit v roce 2017. Před založením se věnoval lyžování, závodění v rallye a práci automobilového kaskadéra. O nezkušeném vizionáři tedy není řeč. | Zdroj: GCK Motorsport

Novinka se jmenuje GCK e-Blast 1 a jedná se o elektromobil, který odstartoval čtyřletý scénář vývoje, na jehož konci vznikne off-roadový speciál poháněný vodíkovými články. Jeho cílem bude účast na Dakaru v roce 2024. e-Blast 1 se ukáže i na letošním Dakaru, ovšem bude pouze na některých místech jako ukázka technologie. Zdroj: GCK Motorsport

Novinka se jmenuje GCK e-Blast 1 a jedná se o elektromobil, který odstartoval čtyřletý scénář vývoje, na jehož konci vznikne off-roadový speciál poháněný vodíkovými články. Jeho cílem bude účast na Dakaru v roce 2024. e-Blast 1 se ukáže i na letošním Dakaru, ovšem bude pouze na některých místech jako ukázka technologie. | Zdroj: GCK Motorsport

Elektromotor vozu produkuje výkon 335 koní a 1000 N.m točivého momentu. Vůz je postavený na šasi dakarského speciálu  Peugeot  a energii si ukládá do akumulátoru o kapacitě 150 kWh.  Zdroj: GCK Motorsport

Elektromotor vozu produkuje výkon 335 koní a 1000 N.m točivého momentu. Vůz je postavený na šasi dakarského speciálu Peugeot a energii si ukládá do akumulátoru o kapacitě 150 kWh.  | Zdroj: GCK Motorsport

Nový závodní vůz na vodíkový pohon uvidíme poprvé v roce 2022, o rok později již nasazený do závodu, ale nepojede celou délku. Zdroj: GCK Motorsport

Nový závodní vůz na vodíkový pohon uvidíme poprvé v roce 2022, o rok později již nasazený do závodu, ale nepojede celou délku. | Zdroj: GCK Motorsport

Hotový vůz bude k mání i pro další soukromé týmy, které mají stejné ekologické myšlení. Aktuálně ale s divizemi GCK Technology a GCK Energy přichází tým na řešení, se kterým by auto s vodíkovým pohonem zvládlo překonávat dlouhé trasy v náročných podmínkách Zdroj: GCK Motorsport

Hotový vůz bude k mání i pro další soukromé týmy, které mají stejné ekologické myšlení. Aktuálně ale s divizemi GCK Technology a GCK Energy přichází tým na řešení, se kterým by auto s vodíkovým pohonem zvládlo překonávat dlouhé trasy v náročných podmínkách | Zdroj: GCK Motorsport

 Zdroj: GCK Motorsport

| Zdroj: GCK Motorsport

Novinka se jmenuje GCK e-Blast 1 a jedná se o elektromobil, který odstartoval čtyřletý scénář vývoje, na jehož konci vznikne off-roadový speciál poháněný vodíkovými články. Jeho cílem bude účast na Dakaru v roce 2024. e-Blast 1 se ukáže i na letošním Dakaru, ovšem bude pouze na některých místech jako ukázka technologie. Zdroj: GCK Motorsport
Elektromotor vozu produkuje výkon 335 koní a 1000 N.m točivého momentu. Vůz je postavený na šasi dakarského speciálu  Peugeot  a energii si ukládá do akumulátoru o kapacitě 150 kWh.  Zdroj: GCK Motorsport
Nový závodní vůz na vodíkový pohon uvidíme poprvé v roce 2022, o rok později již nasazený do závodu, ale nepojede celou délku. Zdroj: GCK Motorsport
Hotový vůz bude k mání i pro další soukromé týmy, které mají stejné ekologické myšlení. Aktuálně ale s divizemi GCK Technology a GCK Energy přichází tým na řešení, se kterým by auto s vodíkovým pohonem zvládlo překonávat dlouhé trasy v náročných podmínkách Zdroj: GCK Motorsport
6
Fotogalerie

Na Dakar míří závodní auto s vodíkovým pohonem. Na první ostrý závod má ale ještě čas

Alternativní pohony mají ve světě motorsportu své místo. Ke slovu se nyní přihlásil francouzský tým, který má velké plány.

Francouzský závodní tým GCK Motorsport ukázal svůj nový závodní vůz, se kterým chce začít revoluci v off-roadovém závodění. Tým založil Francouz Guerlain Chicherit v roce 2017. Před založením se věnoval lyžování, závodění v rallye a práci automobilového kaskadéra. O nezkušeném vizionáři tedy není řeč.

Novinka se jmenuje GCK e-Blast 1 a jedná se o elektromobil, který odstartoval čtyřletý scénář vývoje, na jehož konci vznikne off-roadový speciál poháněný vodíkovými články. Jeho cílem bude účast na Dakaru v roce 2024. e-Blast 1 se ukáže i na letošním Dakaru, ovšem bude pouze na některých místech jako ukázka technologie.

Elektromotor vozu produkuje výkon 335 koní a 1000 N.m točivého momentu. Vůz je postavený na šasi dakarského speciálu Peugeot a energii si ukládá do akumulátoru o kapacitě 150 kWh. Nový závodní vůz na vodíkový pohon uvidíme poprvé v roce 2022, o rok později již nasazený do závodu, ale nepojede celou délku.

Hotový vůz bude k mání i pro další soukromé týmy, které mají stejné ekologické myšlení. Aktuálně ale s divizemi GCK Technology a GCK Energy přichází tým na řešení, se kterým by auto s vodíkovým pohonem zvládlo překonávat dlouhé trasy v náročných podmínkách.

Doporučujeme

Články odjinud