Úpravci FlexDream umí z minulé a stále ještě moderní generace H200 udělat stroj, který připomíná verze H50/60/70 z osmdesátých let. Zdroj: FlexDream

Úpravci FlexDream umí z minulé a stále ještě moderní generace H200 udělat stroj, který připomíná verze H50/60/70 z osmdesátých let. | Zdroj: FlexDream

V jejich pojetí se individualizaci meze nekladou, jak ukazuje několik vybraných kousků, vystavených na autosalonu v Tokiu. Zdroj: FlexDream

V jejich pojetí se individualizaci meze nekladou, jak ukazuje několik vybraných kousků, vystavených na autosalonu v Tokiu. | Zdroj: FlexDream

Všechny je pojí nová tmavá příď s kulatými světly, doplněnými mlhovkami a LED svítilnami ve spodní části nárazníku. Zdroj: FlexDream

Všechny je pojí nová tmavá příď s kulatými světly, doplněnými mlhovkami a LED svítilnami ve spodní části nárazníku. | Zdroj: FlexDream

Samozřejmě nechybí písmenka s názvem výrobce. Zdroj: FlexDream

Samozřejmě nechybí písmenka s názvem výrobce. | Zdroj: FlexDream

Šedivý exemplář je snížený o pět centimetrů, jezdí na 17“ kolech v pneumatikách Falken. Zdroj: FlexDream

Šedivý exemplář je snížený o pět centimetrů, jezdí na 17“ kolech v pneumatikách Falken. | Zdroj: FlexDream

K dalším tmavým doplňkům patří nástavce prahů, dovnitř lze kromě pěti pasažérů uložit i motorku. Zdroj: FlexDream

K dalším tmavým doplňkům patří nástavce prahů, dovnitř lze kromě pěti pasažérů uložit i motorku. | Zdroj: FlexDream

HiAce je model s dlouhým rodokmenem, model je na trhu již od roku 1967. Zdroj: FlexDream

HiAce je model s dlouhým rodokmenem, model je na trhu již od roku 1967. | Zdroj: FlexDream

Žlutý kousek dostal polepy á la dřevěný panel, jezdí na 16“ discích Brut v terénním obutí Toyo Open Country. Zdroj: FlexDream

Žlutý kousek dostal polepy á la dřevěný panel, jezdí na 16“ discích Brut v terénním obutí Toyo Open Country. | Zdroj: FlexDream

Vpředu se nachází ochranný Bull Bar od výrobce Jaos, na střeše najdeme nosič od ARB. Zdroj: FlexDream

Vpředu se nachází ochranný Bull Bar od výrobce Jaos, na střeše najdeme nosič od ARB. | Zdroj: FlexDream

Uvnitř najdeme skládací lavice, z nichž vznikne rozměrné lůžko – vnitřek je čalouněn kombinací retro kůže a tkaniny. Zdroj: FlexDream

Uvnitř najdeme skládací lavice, z nichž vznikne rozměrné lůžko – vnitřek je čalouněn kombinací retro kůže a tkaniny. | Zdroj: FlexDream

Ceny za úpravy se pohybují od 700.000 Kč až po 1,2 milionu korun dle specifikace. Zdroj: FlexDream

Ceny za úpravy se pohybují od 700.000 Kč až po 1,2 milionu korun dle specifikace. | Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

 Zdroj: FlexDream

| Zdroj: FlexDream

V jejich pojetí se individualizaci meze nekladou, jak ukazuje několik vybraných kousků, vystavených na autosalonu v Tokiu. Zdroj: FlexDream
Všechny je pojí nová tmavá příď s kulatými světly, doplněnými mlhovkami a LED svítilnami ve spodní části nárazníku. Zdroj: FlexDream
Samozřejmě nechybí písmenka s názvem výrobce. Zdroj: FlexDream
Šedivý exemplář je snížený o pět centimetrů, jezdí na 17“ kolech v pneumatikách Falken. Zdroj: FlexDream
67
Fotogalerie

Japonci staví úžasné kempovací restomody z Toyoty HiAce. Styl 80. let ukázali na autoshow v Tokiu

Ladiči FlexDream vám z moderní dodávky udělají retro domek na kolech. Vybrali si nejlepší možný základ.

Starší Toyoty HiAce na našich silnicích moc nepotkáváme. V Evropě se dříve prodávala jen verze XH10 z let 1995 až 2012 a faktem je, že zákazníci spíše sahali s místní produkci. Jde přitom o model s dlouhým rodokmenem, je na trhu již od roku 1967. A právě do historie sáhli japonští úpravci FlexDream, kteří umí z minulé a stále ještě moderní generace H200 udělat stroj, který připomíná verze H50/60/70 z osmdesátých let. V jejich pojetí se individualizaci meze nekladou, jak ukazuje několik vybraných kousků, vystavených na autosalonu v Tokiu.

Všechny je pojí tmavá příď s kulatými světly, doplněnými mlhovkami a LED svítilnami ve spodní části nárazníku. Samozřejmě nechybí písmenka s názvem výrobce. Šedivý exemplář je snížený o pět centimetrů, jezdí na 17“ kolech v pneumatikách Falken. K dalším tmavým doplňkům patří nástavce prahů, dovnitř lze kromě pěti pasažérů uložit i motorku.

Žlutý kousek dostal polepy á la dřevěný panel, jezdí na 16“ discích Brut v terénním obutí Toyo Open Country. Vpředu se nachází ochranný Bull Bar od výrobce Jaos, na střeše se šikne nosič od ARB. Uvnitř najdeme skládací lavice, z nichž vznikne rozměrné lůžko – vnitřek je čalouněn kombinací retro kůže a tkaniny.

V galerii si můžete prohlédnout další výtvory od FlexDream, které jsou zvlášť v kombinaci s HiAce s pohonem všech kol velmi lákavé. Ceny za úpravy se pohybují od 700.000 Kč až po 1,2 milionu korun dle specifikace.

Toyota

Toyotu v roce 1937 založil Kiichiro Toyoda odštěpením od firmy svého otce. Už v roce 1936 ale stvořil první vůz, Toyodu AA.

K japonské Toyotě dnes patří i Lexus, Daihatsu a Hino Motors. Je to jedna z největších světových automobilek.

Toyota RAV4 • Toyota Aygo • Toyota Yaris • Toyota Corolla • Toyota Camry • Toyota Highlander • Toyota C-HR • Toyota Prius

Doporučujeme

Články odjinud