Tesla si mohla sportovní verzi otestovat doma a necestovat s ní tisíce kilometrů do Evropy. Elon Musk o událostech mlčí. Z jeho strany skončily informace tweetem, že Tesla na Nürburgringu má sedm míst pro sedm lidí (což napovídá pouze model před faceliftem, který měl třetí řadu sedadel proti směru jízdy).

Tesla si mohla sportovní verzi otestovat doma a necestovat s ní tisíce kilometrů do Evropy. Elon Musk o událostech mlčí. Z jeho strany skončily informace tweetem, že Tesla na Nürburgringu má sedm míst pro sedm lidí (což napovídá pouze model před faceliftem, který měl třetí řadu sedadel proti směru jízdy).

19. září automobilka na Twitteru uvedla, že po testovací jízdě zvládne Model S Plaid pokořit čas 7:20. S několika vylepšeními by prý nebyl nereálný ani čas 7:05, a tak se vůz na okruh vrátí příští měsíc. Jsou ale tyto informace relevantní?

19. září automobilka na Twitteru uvedla, že po testovací jízdě zvládne Model S Plaid pokořit čas 7:20. S několika vylepšeními by prý nebyl nereálný ani čas 7:05, a tak se vůz na okruh vrátí příští měsíc. Jsou ale tyto informace relevantní?

Uvádí se totiž, že o Tesle na Nürburgringu vlastně ani pořádně nevěděli odpovědní lidé z okruhu. Server Jalopnik uvedl, že taková záležitost vyžaduje měsíce plánování a zamluvení si okruhu pro danou věc. Lidé ze závodního okruhu poté potvrdili, že žádný požadavek o rekordní jízdu nedostali.

Uvádí se totiž, že o Tesle na Nürburgringu vlastně ani pořádně nevěděli odpovědní lidé z okruhu. Server Jalopnik uvedl, že taková záležitost vyžaduje měsíce plánování a zamluvení si okruhu pro danou věc. Lidé ze závodního okruhu poté potvrdili, že žádný požadavek o rekordní jízdu nedostali.

Ještě tentýž den se na Twitteru Tesly objevila i infografika, která ukazuje využití výkonu a aktuální přetížení. Zajímavá je zde hodnota výkonu, která končí až na hranici 500 kW (680 koní).

Ještě tentýž den se na Twitteru Tesly objevila i infografika, která ukazuje využití výkonu a aktuální přetížení. Zajímavá je zde hodnota výkonu, která končí až na hranici 500 kW (680 koní).

Vozy Tesla v Zeleném pekle byly tedy modifikované a předprodukční. Širší karoserie, jiná kola, brzdy, sportovní podvozek a podle některých i značně odlehčený interiér. V tomto stavu je prý čas 7:20 podle automobilky platný.

Vozy Tesla v Zeleném pekle byly tedy modifikované a předprodukční. Širší karoserie, jiná kola, brzdy, sportovní podvozek a podle některých i značně odlehčený interiér. V tomto stavu je prý čas 7:20 podle automobilky platný.

Ještě tentýž den se na Twitteru Tesly objevila i infografika, která ukazuje využití výkonu a aktuální přetížení. Zajímavá je zde hodnota výkonu, která končí až na hranici 500 kW (680 koní). Stejného výkonu dosahuje i standardní Porsche Taycan Turbo, rival Tesly Model S a vůz, který zajel Nürburgring v čase 7:42.

Ještě tentýž den se na Twitteru Tesly objevila i infografika, která ukazuje využití výkonu a aktuální přetížení. Zajímavá je zde hodnota výkonu, která končí až na hranici 500 kW (680 koní). Stejného výkonu dosahuje i standardní Porsche Taycan Turbo, rival Tesly Model S a vůz, který zajel Nürburgring v čase 7:42.

Na druhé straně ringu/Ringu je Porsche Taycan Turbo, které podle mluvčího značky bylo zcela produkční, na základních pneumatikách a navíc těžší kvůli povinné ochranné kleci s časem 7:42. Co má pro vás větší vypovídající hodnotu?

Na druhé straně ringu/Ringu je Porsche Taycan Turbo, které podle mluvčího značky bylo zcela produkční, na základních pneumatikách a navíc těžší kvůli povinné ochranné kleci s časem 7:42. Co má pro vás větší vypovídající hodnotu?

Všemu pak nasadila korunu událost z minulého pátku, kdy musel být jeden z prototypů Tesly potupně odtažen ze zatím neznámých příčin. A jak celou tuto záležitost vidíme my? Čas na Nürburgringu vypovídá o schopnostech auta málo. Naopak platí, že čím lepší čas na Nürburgringu, tím zbytečnější auto.

Všemu pak nasadila korunu událost z minulého pátku, kdy musel být jeden z prototypů Tesly potupně odtažen ze zatím neznámých příčin. A jak celou tuto záležitost vidíme my? Čas na Nürburgringu vypovídá o schopnostech auta málo. Naopak platí, že čím lepší čas na Nürburgringu, tím zbytečnější auto.

 Tesla sportovní verze Plaid nabíjela nově postavenou nabíječkou Supercharger u okruhu, která vystřídala naftové generátory.

Tesla sportovní verze Plaid nabíjela nově postavenou nabíječkou Supercharger u okruhu, která vystřídala naftové generátory.

Výsledek této „bitvy“ bude sice možná zajímavý, ale rozhodně nám neřekne, jaká ta auta vlastně jsou. Když už nic, pomáhá tento souboj marketingu Tesly v Evropě. A taky už má nabíječku na Ringu. Carscoops

Výsledek této „bitvy“ bude sice možná zajímavý, ale rozhodně nám neřekne, jaká ta auta vlastně jsou. Když už nic, pomáhá tento souboj marketingu Tesly v Evropě. A taky už má nabíječku na Ringu. | Carscoops

Ještě se sluší dodat, že Manfred Harrera, podvozkář automobilky Porsche prozradil časopisu Svět Motorů, že Teslu nepovažuje za konkurenci a nehodlá s ní tedy soupeřit. A tady to máte, Tesla tak podle všeho nehraje tenis s Porsche, ale sama se sebou squash. Carscoops

Ještě se sluší dodat, že Manfred Harrera, podvozkář automobilky Porsche prozradil časopisu Svět Motorů, že Teslu nepovažuje za konkurenci a nehodlá s ní tedy soupeřit. A tady to máte, Tesla tak podle všeho nehraje tenis s Porsche, ale sama se sebou squash. | Carscoops

 Carscoops

| Carscoops

 Carscoops

| Carscoops

 Carscoops

| Carscoops

 Carscoops

| Carscoops

 Instagram - mcharoudin

| Instagram - mcharoudin

19. září automobilka na Twitteru uvedla, že po testovací jízdě zvládne Model S Plaid pokořit čas 7:20. S několika vylepšeními by prý nebyl nereálný ani čas 7:05, a tak se vůz na okruh vrátí příští měsíc. Jsou ale tyto informace relevantní?
Uvádí se totiž, že o Tesle na Nürburgringu vlastně ani pořádně nevěděli odpovědní lidé z okruhu. Server Jalopnik uvedl, že taková záležitost vyžaduje měsíce plánování a zamluvení si okruhu pro danou věc. Lidé ze závodního okruhu poté potvrdili, že žádný požadavek o rekordní jízdu nedostali.
Ještě tentýž den se na Twitteru Tesly objevila i infografika, která ukazuje využití výkonu a aktuální přetížení. Zajímavá je zde hodnota výkonu, která končí až na hranici 500 kW (680 koní).
Vozy Tesla v Zeleném pekle byly tedy modifikované a předprodukční. Širší karoserie, jiná kola, brzdy, sportovní podvozek a podle některých i značně odlehčený interiér. V tomto stavu je prý čas 7:20 podle automobilky platný.
16
Fotogalerie

Tesla prý pro Porsche není konkurencí. I tak to na Nürburgringu bude zkoušet dál

Tesla Model S zajela Zelené peklo za 7:20. Zvládne to prý i za 7:05 a tak se na Nürburgring příští měsíc vrátí.

Týden se sešel s týdnem a dnes tu máme opět pondělí, kdy už se Tesla údajně neobjevuje s žádným svým modelem na Nürburgringu. Proč tam ale minulý týden byla? Někdo říkal, že chce porazit čas Porsche Taycan a někdo zase, že testuje prototyp sportovní verze s názvem Plaid (respektive Plaid Mode). Název Plaid pochází z filmu Spaceballs. Jde o parodii na univerzum Star Wars, kdy tento termín označuje ohromnou rychlost.

Tesla si mohla sportovní verzi otestovat doma a necestovat s ní tisíce kilometrů do Evropy. Elon Musk o událostech mlčí. Z jeho strany skončily informace tweetem, že Tesla na Nürburgringu má sedm míst pro sedm lidí (což napovídá pouze model před faceliftem, který měl třetí řadu sedadel proti směru jízdy). 19. září automobilka na Twitteru uvedla, že po testovací jízdě zvládne Model S Plaid pokořit čas 7:20. S několika vylepšeními by prý nebyl nereálný ani čas 7:05, a tak se vůz na okruh vrátí příští měsíc. Jsou ale tyto informace relevantní?

Uvádí se totiž, že o Tesle na Nürburgringu vlastně ani pořádně nevěděli odpovědní lidé z okruhu. Server Jalopnik uvedl, že taková záležitost vyžaduje měsíce plánování a zamluvení si okruhu pro danou věc. Lidé ze závodního okruhu poté potvrdili, že žádný požadavek o rekordní jízdu nedostali.

Tesla sportovní verze Plaid nabíjela nově postavenou nabíječkou Supercharger u okruhu, která vystřídala naftové generátory.

Ještě tentýž den se na Twitteru Tesly objevila i infografika, která ukazuje využití výkonu a aktuální přetížení. Zajímavá je zde hodnota výkonu, která končí až na hranici 500 kW (680 koní). Stejného výkonu dosahuje i standardní Porsche Taycan Turbo, rival Tesly Model S a vůz, který zajel Nürburgring v čase 7:42.

Vozy Tesla v Zeleném pekle byly tedy modifikované a předprodukční. Širší karoserie, jiná kola, brzdy, sportovní podvozek a podle některých i značně odlehčený interiér. V tomto stavu je prý čas 7:20 podle automobilky platný. Na druhé straně ringu/Ringu je Porsche Taycan Turbo, které podle mluvčího značky bylo zcela produkční, na základních pneumatikách a navíc těžší kvůli povinné ochranné kleci s časem 7:42. Co má pro vás větší vypovídající hodnotu?

Všemu pak nasadila korunu událost z minulého pátku, kdy musel být jeden z prototypů Tesly potupně odtažen ze zatím neznámých příčin. A jak celou tuto záležitost vidíme my? Čas na Nürburgringu vypovídá o schopnostech auta málo. Naopak platí, že čím lepší čas na Nürburgringu, tím zbytečnější auto. Výsledek této „bitvy“ bude sice možná zajímavý, ale rozhodně nám neřekne, jaká ta auta vlastně jsou. Když už nic, pomáhá tento souboj marketingu Tesly v Evropě. A taky už má nabíječku na Ringu.

Ještě se sluší dodat, že Manfred Harrera, podvozkář automobilky Porsche prozradil časopisu Svět Motorů, že Teslu nepovažuje za konkurenci a nehodlá s ní tedy soupeřit. A tady to máte, Tesla tak podle všeho nehraje tenis s Porsche, ale sama se sebou squash.

Tesla

Tesla Motors je společnost z kalifornského Silicon Valley, která se specializuje výhradně na výrobu elektromobilů.

Kromě vlastních modelů Tesla spolupracuje na vývoji automobilů s elektrickým pohonem také s jinými automobilkami a firmami.

Tesla Model S • Tesla Model 3 • Tesla Model X • Tesla Model Y • Tesla Cybertruck

Doporučujeme

Články odjinud