Už dříve automobilka uváděla, že vnitřek elektromobilu E má připomínat prostředí moderního obývacího pokoje. | Honda E prototype Zdroj: Honda

Už dříve automobilka uváděla, že vnitřek elektromobilu E má připomínat prostředí moderního obývacího pokoje. | Honda E prototype | Zdroj: Honda

Nejnovější technologie jsou zde tedy kombinovaný s palubní deskou v imitaci dřeva, zatímco pohodlné sedačky se budou vyznačovat tkanými potahy. Konvenční přístrojový štít a displej infotainmentu pak nahrazuje pás obrazovek po celé šířce palubní desky. | Honda E prototype Zdroj: Honda

Nejnovější technologie jsou zde tedy kombinovaný s palubní deskou v imitaci dřeva, zatímco pohodlné sedačky se budou vyznačovat tkanými potahy. Konvenční přístrojový štít a displej infotainmentu pak nahrazuje pás obrazovek po celé šířce palubní desky. | Honda E prototype | Zdroj: Honda

Displeje systému bočních kamerových zrcátek jsou umístěny na obou koncích přístrojové desky, aby řidič měl přirozený pocit rozhledu, kdežto displej středového kamerového zrcátka přenáší obraz ze zadní středové kamery. | Honda E prototype Zdroj: Honda

Displeje systému bočních kamerových zrcátek jsou umístěny na obou koncích přístrojové desky, aby řidič měl přirozený pocit rozhledu, kdežto displej středového kamerového zrcátka přenáší obraz ze zadní středové kamery. | Honda E prototype | Zdroj: Honda

Sdružený přístrojový displej o velikosti 8,8 palce před řidičem ukazuje řidiči všechny důležité informace, včetně stavu akumulátoru a nabíjení, zvoleného režimu jízdy nebo bezpečnostní údaje. | Honda E prototype Zdroj: Honda

Sdružený přístrojový displej o velikosti 8,8 palce před řidičem ukazuje řidiči všechny důležité informace, včetně stavu akumulátoru a nabíjení, zvoleného režimu jízdy nebo bezpečnostní údaje. | Honda E prototype | Zdroj: Honda

Největší plochu palubní desky zabírají dva dotykové LCD displeje o velikosti 12,3 palce. Ty jsou primárně určeny pro informační a zábavní systém a zobrazují celou řadu aplikací a služeb. | Honda E prototype Zdroj: Honda

Největší plochu palubní desky zabírají dva dotykové LCD displeje o velikosti 12,3 palce. Ty jsou primárně určeny pro informační a zábavní systém a zobrazují celou řadu aplikací a služeb. | Honda E prototype | Zdroj: Honda

Obsah na displejích lze pak tahem prstu přesouvat mezi oběma displeji. Díky duálnímu uspořádání obrazovek mohou řidič i spolujezdec nezávisle na sobě zvolit a používat dvě různé aplikace. | Honda E prototype Zdroj: Honda

Obsah na displejích lze pak tahem prstu přesouvat mezi oběma displeji. Díky duálnímu uspořádání obrazovek mohou řidič i spolujezdec nezávisle na sobě zvolit a používat dvě různé aplikace. | Honda E prototype | Zdroj: Honda

Samozřejmě v rámci infotainmentu nebude chybět hlasem ovládaný osobní asistent, který se bude snažit navodit přirozenou konverzaci. | Honda E prototype Zdroj: Honda

Samozřejmě v rámci infotainmentu nebude chybět hlasem ovládaný osobní asistent, který se bude snažit navodit přirozenou konverzaci. | Honda E prototype | Zdroj: Honda

Podobně nesmí být Honda pozadu ani konektivitou skrze mobilní rozhraní Apple CarPlay nebo Android Auto. Výbava obsahuje i palubní Wi-Fi hotspot. | Honda E prototype Zdroj: Honda

Podobně nesmí být Honda pozadu ani konektivitou skrze mobilní rozhraní Apple CarPlay nebo Android Auto. Výbava obsahuje i palubní Wi-Fi hotspot. | Honda E prototype | Zdroj: Honda

Vzdálený přístup k vozu přes aplikaci ve vašem telefonu je taky dnes už samozřejmostí. | Honda E prototype Zdroj: Honda

Vzdálený přístup k vozu přes aplikaci ve vašem telefonu je taky dnes už samozřejmostí. | Honda E prototype | Zdroj: Honda

Zamykání/odemykání, sledování polohy vozu, stav dobíjení, výpočet aktuálního dojezdu, nastavení klimatizace... | Honda E prototype Zdroj: Honda

Zamykání/odemykání, sledování polohy vozu, stav dobíjení, výpočet aktuálního dojezdu, nastavení klimatizace... | Honda E prototype | Zdroj: Honda

...nebo odeslání navigačních informací do vozu před odjezdem, včetně lokalit nabíjecích stanic v okolí – všechny tyto funkce bude možné provádět na dálku přes mobil. | Honda E prototype Zdroj: Honda

...nebo odeslání navigačních informací do vozu před odjezdem, včetně lokalit nabíjecích stanic v okolí – všechny tyto funkce bude možné provádět na dálku přes mobil. | Honda E prototype | Zdroj: Honda

S hi-tech výbavou uvnitř tedy Honda E určitě překoná některé konkurenty na trhu malých elektromobilů. Stále ovšem čekáme, jak se její schopnosti a stylový design projeví na základní cenovce. | Honda E prototype Zdroj: Honda

S hi-tech výbavou uvnitř tedy Honda E určitě překoná některé konkurenty na trhu malých elektromobilů. Stále ovšem čekáme, jak se její schopnosti a stylový design projeví na základní cenovce. | Honda E prototype | Zdroj: Honda

Předběžné rezervace již byly  na některých trzích  Evropy spuštěny. Sériovou produkci chce přitom Honda odstartovat ještě letos. | Honda E prototype Zdroj: Honda

Předběžné rezervace již byly na některých trzích Evropy spuštěny. Sériovou produkci chce přitom Honda odstartovat ještě letos. | Honda E prototype | Zdroj: Honda

Nejnovější technologie jsou zde tedy kombinovaný s palubní deskou v imitaci dřeva, zatímco pohodlné sedačky se budou vyznačovat tkanými potahy. Konvenční přístrojový štít a displej infotainmentu pak nahrazuje pás obrazovek po celé šířce palubní desky. | Honda E prototype Zdroj: Honda
Displeje systému bočních kamerových zrcátek jsou umístěny na obou koncích přístrojové desky, aby řidič měl přirozený pocit rozhledu, kdežto displej středového kamerového zrcátka přenáší obraz ze zadní středové kamery. | Honda E prototype Zdroj: Honda
Sdružený přístrojový displej o velikosti 8,8 palce před řidičem ukazuje řidiči všechny důležité informace, včetně stavu akumulátoru a nabíjení, zvoleného režimu jízdy nebo bezpečnostní údaje. | Honda E prototype Zdroj: Honda
Největší plochu palubní desky zabírají dva dotykové LCD displeje o velikosti 12,3 palce. Ty jsou primárně určeny pro informační a zábavní systém a zobrazují celou řadu aplikací a služeb. | Honda E prototype Zdroj: Honda
13
Fotogalerie

Interiér Hondy E detailněji: Pohodlí jako v obýváku a maximální konektivita

Honda pokračuje v podrobnějším odhalování schopností svého elektromobilu E. Nyní se zaměřuje na pohodlí interiéru a jeho konektivitu.

O novém městském elektromobilu Hondy jsme se už dozvěděli mnoho věcí. V podstatě už víme kompletní technickou specifikaci i udávaný dojezd na jedno nabití, pár informací o platformě a taky zajímavost, že takzvaná virtuální zpětná zrcátka bude mít E ve standardní výbavě. Teď se Honda zaměřuje na interiér novinky.

Už dříve automobilka uváděla, že vnitřek elektromobilu E má připomínat prostředí moderního obývacího pokoje. Nejnovější technologie jsou zde tedy kombinovaný s palubní deskou v imitaci dřeva, zatímco pohodlné sedačky se budou vyznačovat tkanými potahy. Konvenční přístrojový štít a displej infotainmentu pak nahrazuje pás obrazovek po celé šířce palubní desky.

Displeje systému bočních kamerových zrcátek jsou umístěny na obou koncích přístrojové desky, aby řidič měl přirozený pocit rozhledu, kdežto displej středového kamerového zrcátka přenáší obraz ze zadní středové kamery. Sdružený přístrojový displej o velikosti 8,8 palce před řidičem ukazuje řidiči všechny důležité informace, včetně stavu akumulátoru a nabíjení, zvoleného režimu jízdy nebo bezpečnostní údaje.

Největší plochu palubní desky zabírají dva dotykové LCD displeje o velikosti 12,3 palce. Ty jsou primárně určeny pro informační a zábavní systém a zobrazují celou řadu aplikací a služeb. Obsah na displejích lze pak tahem prstu přesouvat mezi oběma displeji. Díky duálnímu uspořádání obrazovek mohou řidič i spolujezdec nezávisle na sobě zvolit a používat dvě různé aplikace.

Samozřejmě v rámci infotainmentu nebude chybět hlasem ovládaný osobní asistent, který se bude snažit navodit přirozenou konverzaci. Podobně nesmí být Honda pozadu ani konektivitou skrze mobilní rozhraní Apple CarPlay nebo Android Auto. Výbava obsahuje i palubní Wi-Fi hotspot.

Vzdálený přístup k vozu přes aplikaci ve vašem telefonu je taky dnes už samozřejmostí. Zamykání/odemykání, sledování polohy vozu, stav dobíjení, výpočet aktuálního dojezdu, nastavení klimatizace nebo odeslání navigačních informací do vozu před odjezdem, včetně lokalit nabíjecích stanic v okolí – všechny tyto funkce bude možné provádět na dálku přes mobil.

S hi-tech výbavou uvnitř tedy Honda E určitě překoná některé konkurenty na trhu malých elektromobilů. Stále ovšem čekáme, jak se její schopnosti a stylový design projeví na základní cenovce. Předběžné rezervace již byly na některých trzích Evropy spuštěny. Sériovou produkci chce přitom Honda odstartovat ještě letos.

Honda

Japonská Honda vedle automobilů a motocyklů vyrábí také samostatné motory, elektrogenerátory nebo zahradní techniku. Společnost založil v roce 1948 Soichiro Honda. Od roku 1950 to je největší světový výrobce motocyklů.

Honda Civic • Honda Jazz • Honda CR-V • Honda HR-V • Honda NSX • Honda E

Doporučujeme

Články odjinud