Pod skupinou Renault vznikl další nový elektromobil. Samotná loga francouzské značky však novinka nenosí. Mobilize Limo je elektrickým sedanem, který vznikl ve spolupráci skupiny Renault a čínské společnosti Jiangling Motors... | Mobilize Limo Zdroj: Mobilize

Pod skupinou Renault vznikl další nový elektromobil. Samotná loga francouzské značky však novinka nenosí. Mobilize Limo je elektrickým sedanem, který vznikl ve spolupráci skupiny Renault a čínské společnosti Jiangling Motors... | Mobilize Limo | Zdroj: Mobilize

...a svým zaměřením míří především k taxislužbám (a alternativám jako třeba Uber), službám sdílení vozů, do firemních flotil a půjčoven. Pro soukromé zájemce bude vůz dostupný výhradně formou předplatného. | Mobilize Limo Zdroj: Mobilize

...a svým zaměřením míří především k taxislužbám (a alternativám jako třeba Uber), službám sdílení vozů, do firemních flotil a půjčoven. Pro soukromé zájemce bude vůz dostupný výhradně formou předplatného. | Mobilize Limo | Zdroj: Mobilize

S délkou 4670 mm je Limo o trochu kratší než Tesla Model 3, rozvorem 2750 mm chce nicméně zajistit dostatek místa hlavně pro cestující vzadu. Na využití ve službách pro přepravu cestujících hledí i odolné čalounění umělou kůží... | Mobilize Limo Zdroj: Mobilize

S délkou 4670 mm je Limo o trochu kratší než Tesla Model 3, rozvorem 2750 mm chce nicméně zajistit dostatek místa hlavně pro cestující vzadu. Na využití ve službách pro přepravu cestujících hledí i odolné čalounění umělou kůží... | Mobilize Limo | Zdroj: Mobilize

...vzadu dvojice USB portů, výdechy dvouzónové klimatizace, čtecí lampičky i ovladač hlasitosti audiosystému. Objem zavazadlového prostoru čítá 411 litrů. | Mobilize Limo Zdroj: Mobilize

...vzadu dvojice USB portů, výdechy dvouzónové klimatizace, čtecí lampičky i ovladač hlasitosti audiosystému. Objem zavazadlového prostoru čítá 411 litrů. | Mobilize Limo | Zdroj: Mobilize

Vpředu je před řidičem 10,25palcový digitální přístrojový štít ve spojení s 12,3palcovým displejem infotainmentu v jednom panelu. | Mobilize Limo Zdroj: Mobilize

Vpředu je před řidičem 10,25palcový digitální přístrojový štít ve spojení s 12,3palcovým displejem infotainmentu v jednom panelu. | Mobilize Limo | Zdroj: Mobilize

Samozřejmostí je bezdrátové zrcadlení mobilních aplikací pro řidiče výše zmíněných služeb. Mezi předními sedačkami se také nachází chlazená přihrádka pro nápoje. | Mobilize Limo Zdroj: Mobilize

Samozřejmostí je bezdrátové zrcadlení mobilních aplikací pro řidiče výše zmíněných služeb. Mezi předními sedačkami se také nachází chlazená přihrádka pro nápoje. | Mobilize Limo | Zdroj: Mobilize

Ve výbavě dále nechybí full-LED světlomety, osm airbagů, adaptivní tempomat, sledování mrtvého úhlu, systém udržování jízdy v pruhu, detekce překážek a provozu za vozem a další. Navíc může být Limo vybaveno paketem s vyhříváním sedadel a volantu. | Mobilize Limo Zdroj: Mobilize

Ve výbavě dále nechybí full-LED světlomety, osm airbagů, adaptivní tempomat, sledování mrtvého úhlu, systém udržování jízdy v pruhu, detekce překážek a provozu za vozem a další. Navíc může být Limo vybaveno paketem s vyhříváním sedadel a volantu. | Mobilize Limo | Zdroj: Mobilize

Sedan pohání jeden elektromotor o výkonu 110 kW (150 koní) a točivém momentu 220 N.m. Akceleraci z nuly na 100 km/h zvládne za 9,6 sekundy, maximálně pak dosáhne 140 km/h. | Mobilize Limo Zdroj: Mobilize

Sedan pohání jeden elektromotor o výkonu 110 kW (150 koní) a točivém momentu 220 N.m. Akceleraci z nuly na 100 km/h zvládne za 9,6 sekundy, maximálně pak dosáhne 140 km/h. | Mobilize Limo | Zdroj: Mobilize

S baterií o kapacitě 60 kWh je zmiňován dojezd na jedno nabití okolo 450 kilometrů (WLTP). DC rychlonabíjení zajistí dojezd 250 km za asi 40 minut. | Mobilize Limo Zdroj: Mobilize

S baterií o kapacitě 60 kWh je zmiňován dojezd na jedno nabití okolo 450 kilometrů (WLTP). DC rychlonabíjení zajistí dojezd 250 km za asi 40 minut. | Mobilize Limo | Zdroj: Mobilize

Limo je jedním ze třech modelů, které se stejným zaměřením pod značkou Mobilize vzniknou. Naživo se Limo představí už zanedlouho  na veletrhu mobility IAA v Mnichově  (6. – 12. září 2021)... | Mobilize Limo Zdroj: Mobilize

Limo je jedním ze třech modelů, které se stejným zaměřením pod značkou Mobilize vzniknou. Naživo se Limo představí už zanedlouho na veletrhu mobility IAA v Mnichově (6. – 12. září 2021)... | Mobilize Limo | Zdroj: Mobilize

...poté vyrazí na silnice po Evropě flotila 40 exemplářů pro konečnou fázi testů. Uvedení na trh je plánováno v polovině příštího roku. | Mobilize Limo Zdroj: Mobilize

...poté vyrazí na silnice po Evropě flotila 40 exemplářů pro konečnou fázi testů. Uvedení na trh je plánováno v polovině příštího roku. | Mobilize Limo | Zdroj: Mobilize

| Mobilize Limo Zdroj: Mobilize

| Mobilize Limo | Zdroj: Mobilize

| Mobilize Limo Zdroj: Mobilize

| Mobilize Limo | Zdroj: Mobilize

| Mobilize Limo Zdroj: Mobilize

| Mobilize Limo | Zdroj: Mobilize

| Mobilize Limo Zdroj: Mobilize

| Mobilize Limo | Zdroj: Mobilize

| Mobilize Limo Zdroj: Mobilize

| Mobilize Limo | Zdroj: Mobilize

...a svým zaměřením míří především k taxislužbám (a alternativám jako třeba Uber), službám sdílení vozů, do firemních flotil a půjčoven. Pro soukromé zájemce bude vůz dostupný výhradně formou předplatného. | Mobilize Limo Zdroj: Mobilize
S délkou 4670 mm je Limo o trochu kratší než Tesla Model 3, rozvorem 2750 mm chce nicméně zajistit dostatek místa hlavně pro cestující vzadu. Na využití ve službách pro přepravu cestujících hledí i odolné čalounění umělou kůží... | Mobilize Limo Zdroj: Mobilize
...vzadu dvojice USB portů, výdechy dvouzónové klimatizace, čtecí lampičky i ovladač hlasitosti audiosystému. Objem zavazadlového prostoru čítá 411 litrů. | Mobilize Limo Zdroj: Mobilize
Vpředu je před řidičem 10,25palcový digitální přístrojový štít ve spojení s 12,3palcovým displejem infotainmentu v jednom panelu. | Mobilize Limo Zdroj: Mobilize
16
Fotogalerie

Renault uvádí elektromobil, který si nekoupíte. Mobilize Limo bude hlavně pracant

Jednoduchý elektromobil pro využití u přepravních služeb vyrazí na silnice v Evropě už zanedlouho.

Pod skupinou Renault vznikl další nový elektromobil. Samotná loga francouzské značky však novinka nenosí. Mobilize Limo je elektrickým sedanem, který vznikl ve spolupráci skupiny Renault a čínské společnosti Jiangling Motors, a svým zaměřením míří především k taxislužbám (a alternativám jako třeba Uber), službám sdílení vozů, do firemních flotil a půjčoven. Pro soukromé zájemce bude vůz dostupný výhradně formou předplatného.

S délkou 4670 mm je Limo o trochu kratší než Tesla Model 3, rozvorem 2750 mm chce nicméně zajistit dostatek místa hlavně pro cestující vzadu. Na využití ve službách pro přepravu cestujících hledí i odolné čalounění umělou kůží, vzadu dvojice USB portů, výdechy dvouzónové klimatizace, čtecí lampičky i ovladač hlasitosti audiosystému. Objem zavazadlového prostoru čítá 411 litrů.

Vpředu je před řidičem 10,25palcový digitální přístrojový štít ve spojení s 12,3palcovým displejem infotainmentu v jednom panelu. Samozřejmostí je bezdrátové zrcadlení mobilních aplikací pro řidiče výše zmíněných služeb. Mezi předními sedačkami se také nachází chlazená přihrádka pro nápoje.

Ve výbavě dále nechybí full-LED světlomety, osm airbagů, adaptivní tempomat, sledování mrtvého úhlu, systém udržování jízdy v pruhu, detekce překážek a provozu za vozem a další. Navíc může být Limo vybaveno paketem s vyhříváním sedadel a volantu.

Sedan pohání jeden elektromotor o výkonu 110 kW (150 koní) a točivém momentu 220 N.m. Akceleraci z nuly na 100 km/h zvládne za 9,6 sekundy, maximálně pak dosáhne 140 km/h. S baterií o kapacitě 60 kWh je zmiňován dojezd na jedno nabití okolo 450 kilometrů (WLTP). DC rychlonabíjení zajistí dojezd 250 km za asi 40 minut.

Limo je jedním ze třech modelů, které se stejným zaměřením pod značkou Mobilize vzniknou. Naživo se Limo představí už zanedlouho na veletrhu mobility IAA v Mnichově (6. – 12. září 2021), poté vyrazí na silnice po Evropě flotila 40 exemplářů pro konečnou fázi testů. Uvedení na trh je plánováno v polovině příštího roku.

Renault

Francouzská automobilka Renault byla založena třemi bratry v roce 1899. Renault byl až do roku 1996 státní automobilka a i dnes francouzská vláda kontroluje část společnosti.

Renault Scénic • Renault Clio • Renault Zoe • Renault Captur • Renault Megane • Renault Grand Scenic • Renault Kadjar

Doporučujeme

Články odjinud