Již pět tuzemských dealerství značky Citroën bylo přestavěno podle aktuálních požadavků z Francie, jež mají reflektovat současné trendy Citroënu. Rok 2010 je z tohoto pohledu přelomový, neboť města Ostrava, Hradec Králové, Liberec, Brno a Písek dostala nová dealerství značky ve stylu, kterým se Citroën začal prezentovat v roce 2009.
Vše v nových showroomech má být podle automobilky uhlazenější a dynamičtější. „S modernizací prodejní sítě jsem spokojený. Z celkového počtu 46 prodejen jich je už 5 podle nového designového konceptu a dalších patnáct je aktuálně ve výstavbě. Děkuji všem českým dealerům Citroënu, že se do toho pustili s takovou vervou a věřím, že nejpozději do konce roku 2011 budou všechny české prodejny již ve stylu kreativní technologie,“ říká k tomu Frédéric Passemard, ředitel společnosti Citroën Česká republika.
Právě Frédéric Passemard na podzim roku 2010 osobně otevřel dvě nové prodejny v Liberci a v Hradci Králové. Vedle vzdušných prodejních prostor hýčkají zákazníky dětskými koutky, bezdrátovým připojením na internet nebo pohodlnými sedačkami. Nicméně nemá jít jen o vizuální dojem, prodejce v rámci inovovaných dealerství musí poskytovat i služby a servis ve stejném duchu. Byly tak upraveny některé toky a organizace práce na prodejně a dílnách s jasným cílem - maximální uspokojení zákazníka. Jak se to Citroënu daří můžete ve výše zmíněných městech posoudit sami...
Pohled do dvou z pěti nových dealerství Citroënu