Zákazník si může vybrat krátký model 90 nebo delší 110 a poprvé také double cab pick-up. Land Rover Classic osadí Defendery Works V8 Trophy II pětilitrovým osmiválcem s výkonem 298 kW (405 k) a osmistupňovou automatickou převodovkou ZF. Zdroj: Land Rover Classic

Zákazník si může vybrat krátký model 90 nebo delší 110 a poprvé také double cab pick-up. Land Rover Classic osadí Defendery Works V8 Trophy II pětilitrovým osmiválcem s výkonem 298 kW (405 k) a osmistupňovou automatickou převodovkou ZF. | Zdroj: Land Rover Classic

Vozy dostanou zajímavou kamufláž, inspirovanou 23 lokacemi po celém světě, do nichž se klasický terénní vůz vydal během posledních 70 let. Zdroj: Land Rover Classic

Vozy dostanou zajímavou kamufláž, inspirovanou 23 lokacemi po celém světě, do nichž se klasický terénní vůz vydal během posledních 70 let. | Zdroj: Land Rover Classic

V její grafice jsou vtipně schované siluety Defenderu a původního Land Roveru. Zdroj: Land Rover Classic

V její grafice jsou vtipně schované siluety Defenderu a původního Land Roveru. | Zdroj: Land Rover Classic

Každý kus dostane odolný přední nárazník s navijákem, novou čelní masku... Zdroj: Land Rover Classic

Každý kus dostane odolný přední nárazník s navijákem, novou čelní masku... | Zdroj: Land Rover Classic

...a světelnou rampu s 1,27 metru širokým LED pásem. Zdroj: Land Rover Classic

...a světelnou rampu s 1,27 metru širokým LED pásem. | Zdroj: Land Rover Classic

Uvnitř se majitelé usadí do černobílých sedadel Recaro s kontrastním prošíváním, využijí moderní infotainment s navigací... Zdroj: Land Rover Classic

Uvnitř se majitelé usadí do černobílých sedadel Recaro s kontrastním prošíváním, využijí moderní infotainment s navigací... | Zdroj: Land Rover Classic

a pokochají se analogovými hodinami Elliot Brown v palubní desce. Chronograf stejné značky pak také dostanou, na koho limitované edice Defenderu nevyjde, může si jej zakoupit z tisícikusové série. Zdroj: Land Rover Classic

a pokochají se analogovými hodinami Elliot Brown v palubní desce. Chronograf stejné značky pak také dostanou, na koho limitované edice Defenderu nevyjde, může si jej zakoupit z tisícikusové série. | Zdroj: Land Rover Classic

Land Rover Defender Works V8 Trophy II Zdroj: Land Rover Classic

Land Rover Defender Works V8 Trophy II | Zdroj: Land Rover Classic

Land Rover Defender Works V8 Trophy II Zdroj: Land Rover Classic

Land Rover Defender Works V8 Trophy II | Zdroj: Land Rover Classic

Land Rover Defender Works V8 Trophy II Zdroj: Land Rover Classic

Land Rover Defender Works V8 Trophy II | Zdroj: Land Rover Classic

Land Rover Defender Works V8 Trophy II Zdroj: Land Rover Classic

Land Rover Defender Works V8 Trophy II | Zdroj: Land Rover Classic

Land Rover Defender Works V8 Trophy II Zdroj: Land Rover Classic

Land Rover Defender Works V8 Trophy II | Zdroj: Land Rover Classic

Vozy dostanou zajímavou kamufláž, inspirovanou 23 lokacemi po celém světě, do nichž se klasický terénní vůz vydal během posledních 70 let. Zdroj: Land Rover Classic
V její grafice jsou vtipně schované siluety Defenderu a původního Land Roveru. Zdroj: Land Rover Classic
Každý kus dostane odolný přední nárazník s navijákem, novou čelní masku... Zdroj: Land Rover Classic
...a světelnou rampu s 1,27 metru širokým LED pásem. Zdroj: Land Rover Classic
12
Fotogalerie

Land Rover znovu oživuje klasický Defender. Works V8 Trophy II vznikne ve 25 kusech za astronomické peníze

Limitovaná série skládá poklonu expedicím a dobrodružství, má pořádnou off-road výbavu i štědrou dávku luxusu uvnitř.

V loňském roce postavila britská značka 25 „Defíků“ v nostalgické verzi V8 Trophy se známým žlutým lakem Eastnor Yellow, nyní na ně navazuje druhou kapitolou. Tentokrát vozy dostanou zajímavou kamufláž, inspirovanou 23 lokacemi po celém světě, do nichž se klasický terénní vůz vydal během posledních 70 let. V její grafice jsou vtipně schované siluety Defenderu a původního Land Roveru. Zákazník si může vybrat krátký model 90 nebo delší 110 a poprvé také double cab pick-up.

Každý kus dostane odolný přední nárazník s navijákem, novou čelní masku a světelnou rampu s 1,27 metru širokým LED pásem. Umí se brodit až v půlmetrové hloubce, dodatečnou ochranu mu zajistí vyztužené prahy a vnější trubkový rám. Na střechu s nosičem se dostanete díky žebříku.

Land Rover Classic osadí Defendery Works V8 Trophy II pětilitrovým osmiválcem s výkonem 298 kW (405 k) a osmistupňovou automatickou převodovkou ZF, dále vylepší odpružení i brzdy. Uvnitř se majitelé usadí do černobílých sedadel Recaro s kontrastním prošíváním, využijí moderní infotainment s navigací a pokochají se analogovými hodinami Elliot Brown v palubní desce. Chronograf stejné značky pak také dostanou, na koho limitované edice Defenderu nevyjde, může si jej zakoupit z tisícikusové série. Ceny vozů začínají na 225.000 librách za krátkou verzi 90 – v přepočtu na 6,5 milionech korun.

Land Rover

První vůz Land Rover vznikl ve Velké Británii v roce 1947 jako inspirace americkým Jeepem.

V roce 1978 se značka specializující se na terénní automobily oddělila od Rover Company. Vlastnilo ji BMW a Ford, od roku 2008 patří k indickému Tata Motors.

Range Rover • Range Rover Velar • Range Rover Evoque • Land Rover Discovery • Land Rover Defender

Doporučujeme

Články odjinud