Od společnosti LEVC (London Electric Vehicle Company), která spadá pod čínský koncern Geely, již po Londýně jezdí elektrické taxíky. Nyní bere značka osvědčený recept do další kategorie... | LEVC VN5 Zdroj: LEVC

Od společnosti LEVC (London Electric Vehicle Company), která spadá pod čínský koncern Geely, již po Londýně jezdí elektrické taxíky. Nyní bere značka osvědčený recept do další kategorie... | LEVC VN5 | Zdroj: LEVC

...a naplno uvádí produkční verzi elektrické dodávky VN5, která se úspěšným černým taxi v retro hávu nepodobá pouze zvenku. | LEVC VN5 Zdroj: LEVC

...a naplno uvádí produkční verzi elektrické dodávky VN5, která se úspěšným černým taxi v retro hávu nepodobá pouze zvenku. | LEVC VN5 | Zdroj: LEVC

Dodávka si bere od taxi stejný designový styl, který odkazuje v moderním hávu na ikonické taxi britské metropole, důležitěji ale využívá také osvědčené ústrojí ve formě elektrického motoru, který pohání zadní kola... | LEVC VN5 Zdroj: LEVC

Dodávka si bere od taxi stejný designový styl, který odkazuje v moderním hávu na ikonické taxi britské metropole, důležitěji ale využívá také osvědčené ústrojí ve formě elektrického motoru, který pohání zadní kola... | LEVC VN5 | Zdroj: LEVC

...baterie o kapacitě 31 kWh a range-extenderu, tedy 1,5litrového tříválce ve funkci palubního generátoru. | LEVC VN5 Zdroj: LEVC

...baterie o kapacitě 31 kWh a range-extenderu, tedy 1,5litrového tříválce ve funkci palubního generátoru. | LEVC VN5 | Zdroj: LEVC

S pomocí tříválce, který je využíván pouze k dobíjení baterie, má dodávka udávaný dojezd až 484 kilometrů. | LEVC VN5 Zdroj: LEVC

S pomocí tříválce, který je využíván pouze k dobíjení baterie, má dodávka udávaný dojezd až 484 kilometrů. | LEVC VN5 | Zdroj: LEVC

Čistě na elektřinu bez pomoci range-extenderu pak zvládne zhruba 93 kilometrů. V případě 50kW DC rychlonabíječky lze baterii dobít z nuly na 100 % kapacity do 30 minut. | LEVC VN5 Zdroj: LEVC

Čistě na elektřinu bez pomoci range-extenderu pak zvládne zhruba 93 kilometrů. V případě 50kW DC rychlonabíječky lze baterii dobít z nuly na 100 % kapacity do 30 minut. | LEVC VN5 | Zdroj: LEVC

Nákladový prostor dodávky má objem 5,5 m³, dovnitř se vejdou dvě euro palety a maximální zatížení čítá 830 kg. | LEVC VN5 Zdroj: LEVC

Nákladový prostor dodávky má objem 5,5 m³, dovnitř se vejdou dvě euro palety a maximální zatížení čítá 830 kg. | LEVC VN5 | Zdroj: LEVC

Kabina si bere architekturu rovněž z taxíku, takže uvnitř nechybí ani velký 9palcový infotainment, LED osvětlení a řada praktických odkládacích prostorů a schránek. | LEVC VN5 Zdroj: LEVC

Kabina si bere architekturu rovněž z taxíku, takže uvnitř nechybí ani velký 9palcový infotainment, LED osvětlení a řada praktických odkládacích prostorů a schránek. | LEVC VN5 | Zdroj: LEVC

Výbavou VN5 taky nestrádá a v závislosti na zvoleném stupni (Business, City a Ultima) najdete uvnitř i dvouzónovou klimatizaci, vyhřívané čelní okno... | LEVC VN5 Zdroj: LEVC

Výbavou VN5 taky nestrádá a v závislosti na zvoleném stupni (Business, City a Ultima) najdete uvnitř i dvouzónovou klimatizaci, vyhřívané čelní okno... | LEVC VN5 | Zdroj: LEVC

...přední a zadní parkovací senzory (vzadu s kamerou), boční airbagy nebo řadu asistentů včetně upozornění na vybočení z pruhu. | LEVC VN5 Zdroj: LEVC

...přední a zadní parkovací senzory (vzadu s kamerou), boční airbagy nebo řadu asistentů včetně upozornění na vybočení z pruhu. | LEVC VN5 | Zdroj: LEVC

LEVC poskytne u své dodávky záruku na pět let nebo 240.000 km, přičemž na samotnou baterii vztahuje záruku osmi let nebo najetí 240.000 km. | LEVC VN5 Zdroj: LEVC

LEVC poskytne u své dodávky záruku na pět let nebo 240.000 km, přičemž na samotnou baterii vztahuje záruku osmi let nebo najetí 240.000 km. | LEVC VN5 | Zdroj: LEVC

V Británii vstoupí novinka do prodeje na konci letošního roku, v levostranné specifikaci bude dostupná od března 2021. | LEVC VN5 Zdroj: LEVC

V Británii vstoupí novinka do prodeje na konci letošního roku, v levostranné specifikaci bude dostupná od března 2021. | LEVC VN5 | Zdroj: LEVC

| LEVC VN5 Zdroj: LEVC

| LEVC VN5 | Zdroj: LEVC

| LEVC VN5 Zdroj: LEVC

| LEVC VN5 | Zdroj: LEVC

| LEVC VN5 Zdroj: LEVC

| LEVC VN5 | Zdroj: LEVC

| LEVC VN5 Zdroj: LEVC

| LEVC VN5 | Zdroj: LEVC

| LEVC VN5 Zdroj: LEVC

| LEVC VN5 | Zdroj: LEVC

| LEVC VN5 Zdroj: LEVC

| LEVC VN5 | Zdroj: LEVC

| LEVC VN5 Zdroj: LEVC

| LEVC VN5 | Zdroj: LEVC

| LEVC VN5 Zdroj: LEVC

| LEVC VN5 | Zdroj: LEVC

| LEVC VN5 Zdroj: LEVC

| LEVC VN5 | Zdroj: LEVC

| LEVC VN5 Zdroj: LEVC

| LEVC VN5 | Zdroj: LEVC

...a naplno uvádí produkční verzi elektrické dodávky VN5, která se úspěšným černým taxi v retro hávu nepodobá pouze zvenku. | LEVC VN5 Zdroj: LEVC
Dodávka si bere od taxi stejný designový styl, který odkazuje v moderním hávu na ikonické taxi britské metropole, důležitěji ale využívá také osvědčené ústrojí ve formě elektrického motoru, který pohání zadní kola... | LEVC VN5 Zdroj: LEVC
...baterie o kapacitě 31 kWh a range-extenderu, tedy 1,5litrového tříválce ve funkci palubního generátoru. | LEVC VN5 Zdroj: LEVC
S pomocí tříválce, který je využíván pouze k dobíjení baterie, má dodávka udávaný dojezd až 484 kilometrů. | LEVC VN5 Zdroj: LEVC
22
Fotogalerie

Z britských elektro taxíků jsou teď i dodávky. LEVC VN5 ujede 484 km, uveze až 830 kg

Po známých taxících z Londýna přichází na stejný způsob i praktické dodávky.

Od společnosti LEVC (London Electric Vehicle Company), která spadá pod čínský koncern Geely, již po Londýně jezdí elektrické taxíky. Nyní bere značka osvědčený recept do další kategorie a naplno uvádí produkční verzi elektrické dodávky VN5, která se úspěšným černým taxi v retro hávu nepodobá pouze zvenku.

Dodávka si bere od taxi stejný designový styl, který odkazuje v moderním hávu na ikonické taxi britské metropole, důležitěji ale využívá také osvědčené ústrojí ve formě elektrického motoru, který pohání zadní kola, baterie o kapacitě 31 kWh a range-extenderu, tedy 1,5litrového tříválce ve funkci palubního generátoru.

S pomocí tříválce, který je využíván pouze k dobíjení baterie, má dodávka udávaný dojezd až 484 kilometrů. Čistě na elektřinu bez pomoci range-extenderu pak zvládne zhruba 93 kilometrů. V případě 50kW DC rychlonabíječky lze baterii dobít z nuly na 100 % kapacity do 30 minut.

Nákladový prostor dodávky má objem 5,5 m³, dovnitř se vejdou dvě euro palety a maximální zatížení čítá 830 kg. Kabina si bere architekturu rovněž z taxíku, takže uvnitř nechybí ani velký 9palcový infotainment, LED osvětlení a řada praktických odkládacích prostorů a schránek.

Výbavou VN5 taky nestrádá a v závislosti na zvoleném stupni (Business, City a Ultima) najdete uvnitř i dvouzónovou klimatizaci, vyhřívané čelní okno, přední a zadní parkovací senzory (vzadu s kamerou), boční airbagy nebo řadu asistentů včetně upozornění na vybočení z pruhu.

LEVC poskytne u své dodávky záruku na pět let nebo 240.000 km, přičemž na samotnou baterii vztahuje záruku osmi let nebo najetí 240.000 km. V Británii vstoupí novinka do prodeje na konci letošního roku, v levostranné specifikaci bude dostupná od března 2021.

Doporučujeme

Články odjinud