BMW napíná premiéru M5 CS jako strunu. Není se čemu divit, očekávání jsou opravdu velká. Má jít o tu vůbec nejřidičtější M5 a  po představení M2 CS  navíc všichni očekávají stejnou bombu. Lovci maskovaných prototypů zachytili testovací muly již mockrát, párkrát dokonce i na okruhu.

BMW napíná premiéru M5 CS jako strunu. Není se čemu divit, očekávání jsou opravdu velká. Má jít o tu vůbec nejřidičtější M5 a po představení M2 CS navíc všichni očekávají stejnou bombu. Lovci maskovaných prototypů zachytili testovací muly již mockrát, párkrát dokonce i na okruhu.

Premiéra už ale opravdu není daleko. Blížící se odhalení vozu nyní přiblížil i samotný kormidelník divize BMW M Markus Flasch, který na krátké ukázce stojí u již hotového vozu a pomalu z něj strhává plachtu. Kulišácky ale nejprve ukazuje některé detaily a plné odhalení si nechává až na příští rok.

Premiéra už ale opravdu není daleko. Blížící se odhalení vozu nyní přiblížil i samotný kormidelník divize BMW M Markus Flasch, který na krátké ukázce stojí u již hotového vozu a pomalu z něj strhává plachtu. Kulišácky ale nejprve ukazuje některé detaily a plné odhalení si nechává až na příští rok.

Co jsme se tedy dozvěděli? BMW M5 CS vychází z  M5 Competition  a výkon motoru 4.4 V8 s dvojitým přeplňováním se zvedne ze 625 na 635 koní. CS shodilo oproti Competition dalších 70 kg a hmotnost by tak měla být 1825 kg, což je na auto rozměrů manažerského sedanu s osmiválcem hodně slušné.

Co jsme se tedy dozvěděli? BMW M5 CS vychází z M5 Competition a výkon motoru 4.4 V8 s dvojitým přeplňováním se zvedne ze 625 na 635 koní. CS shodilo oproti Competition dalších 70 kg a hmotnost by tak měla být 1825 kg, což je na auto rozměrů manažerského sedanu s osmiválcem hodně slušné.

Takové  Audi RS 7 Sportback  je o více jak 300 kg těžší a produkuje o 35 koní méně. A to už je samo o sobě drtivě rychlé auto.

Takové Audi RS 7 Sportback je o více jak 300 kg těžší a produkuje o 35 koní méně. A to už je samo o sobě drtivě rychlé auto.

O BMW M5 CS pak také víme, že má karbonová sedadla z  M3 a M4 , kovaná kola, karbon-keramické brzdy a unikátní bronzově lakované doplňky karoserie. Co dál? Na to si ještě počkáme do začátku příštího roku.

O BMW M5 CS pak také víme, že má karbonová sedadla z M3 a M4, kovaná kola, karbon-keramické brzdy a unikátní bronzově lakované doplňky karoserie. Co dál? Na to si ještě počkáme do začátku příštího roku.

Nové BMW M5 a M5 Competition se  poprvé ukázali v polovině letošního června . Koncem srpna už se dokonce objevily i  v českém konfigurátoru . Divize motorsportu s manažerským sedanem však ještě neskončila, protože se chystá ještě ostřejší verze M5 CS, která se postaví na vrchol potravního řetězce sportovních sedanů z Mnichova. Zdroj: Youtube

Nové BMW M5 a M5 Competition se poprvé ukázali v polovině letošního června. Koncem srpna už se dokonce objevily i v českém konfigurátoru. Divize motorsportu s manažerským sedanem však ještě neskončila, protože se chystá ještě ostřejší verze M5 CS, která se postaví na vrchol potravního řetězce sportovních sedanů z Mnichova. | Zdroj: Youtube

 Zdroj: Youtube

| Zdroj: Youtube

 Zdroj: Youtube

| Zdroj: Youtube

 Zdroj: Youtube

| Zdroj: Youtube

 Zdroj: Youtube

| Zdroj: Youtube

 Zdroj: Youtube

| Zdroj: Youtube

 Zdroj: Youtube

| Zdroj: Youtube

 Zdroj: Youtube

| Zdroj: Youtube

 Zdroj: Youtube

| Zdroj: Youtube

 Zdroj: Youtube

| Zdroj: Youtube

 Zdroj: Youtube

| Zdroj: Youtube

 Zdroj: Youtube

| Zdroj: Youtube

 Zdroj: Youtube

| Zdroj: Youtube

 Zdroj: Youtube

| Zdroj: Youtube

 Zdroj: Youtube

| Zdroj: Youtube

Jízda na okruhu proběhla s pneumatikami Pirelli P Zero Corsa a jezdec dosáhl času 1:53,6. BMW M5 CS tak zde bylo rychlejší než  Audi R8  V10 Performance RWD,  Chevrolet Corvette C8  i  BMW M850i xDrive kupé . Stačily pak jen tři desetiny a vůz by porazil a aktuální  Porsche 911 Carrera S . Video z jízdy na okruhu si můžete pustit níže.  Zdroj: Youtube

Jízda na okruhu proběhla s pneumatikami Pirelli P Zero Corsa a jezdec dosáhl času 1:53,6. BMW M5 CS tak zde bylo rychlejší než Audi R8 V10 Performance RWD, Chevrolet Corvette C8 i BMW M850i xDrive kupé. Stačily pak jen tři desetiny a vůz by porazil a aktuální Porsche 911 Carrera S. Video z jízdy na okruhu si můžete pustit níže.  | Zdroj: Youtube

Vůz se nyní objevil v redakci německého časopisu sport auto, kde se ještě maskovaný pustil do pár koleček na okruhu Hockenheimring-GP s Christianem Gebhardtem za volantem. M5 CS by mělo být lehčí, tužší a silnější. Přesné technické údaje se však dozvíme až při premiéře.  Zdroj: Youtube

Vůz se nyní objevil v redakci německého časopisu sport auto, kde se ještě maskovaný pustil do pár koleček na okruhu Hockenheimring-GP s Christianem Gebhardtem za volantem. M5 CS by mělo být lehčí, tužší a silnější. Přesné technické údaje se však dozvíme až při premiéře.  | Zdroj: Youtube

Premiéra už ale opravdu není daleko. Blížící se odhalení vozu nyní přiblížil i samotný kormidelník divize BMW M Markus Flasch, který na krátké ukázce stojí u již hotového vozu a pomalu z něj strhává plachtu. Kulišácky ale nejprve ukazuje některé detaily a plné odhalení si nechává až na příští rok.
Co jsme se tedy dozvěděli? BMW M5 CS vychází z  M5 Competition  a výkon motoru 4.4 V8 s dvojitým přeplňováním se zvedne ze 625 na 635 koní. CS shodilo oproti Competition dalších 70 kg a hmotnost by tak měla být 1825 kg, což je na auto rozměrů manažerského sedanu s osmiválcem hodně slušné.
Takové  Audi RS 7 Sportback  je o více jak 300 kg těžší a produkuje o 35 koní méně. A to už je samo o sobě drtivě rychlé auto.
O BMW M5 CS pak také víme, že má karbonová sedadla z  M3 a M4 , kovaná kola, karbon-keramické brzdy a unikátní bronzově lakované doplňky karoserie. Co dál? Na to si ještě počkáme do začátku příštího roku.
22
Fotogalerie

BMW M pomalu rozbaluje opožděný dárek. M5 CS bude opravdu velká pecka

Premiéra nového BMW M5 CS je na spadnutí. Letos k ní však ještě nedojde.

BMW napíná premiéru M5 CS jako strunu. Není se čemu divit, očekávání jsou opravdu velká. Má jít o tu vůbec nejřidičtější M5 a po představení M2 CS navíc všichni očekávají stejnou bombu. Lovci maskovaných prototypů zachytili testovací muly již mockrát, párkrát dokonce i na okruhu.

Premiéra už ale opravdu není daleko. Blížící se odhalení vozu nyní přiblížil i samotný kormidelník divize BMW M Markus Flasch, který na krátké ukázce stojí u již hotového vozu a pomalu z něj strhává plachtu. Kulišácky ale nejprve ukazuje některé detaily a plné odhalení si nechává až na příští rok.

Co jsme se tedy dozvěděli? BMW M5 CS vychází z M5 Competition a výkon motoru 4.4 V8 s dvojitým přeplňováním se zvedne ze 625 na 635 koní. CS shodilo oproti verzi Competition dalších 70 kg a hmotnost by tak měla být 1825 kg, což je na auto rozměrů manažerského sedanu s osmiválcem hodně slušné. 

Takové Audi RS 7 Sportback je o více jak 300 kg těžší a produkuje o 35 koní méně. A to už je samo o sobě drtivě rychlé auto. O BMW M5 CS pak také víme, že má karbonová sedadla z M3 a M4, kovaná kola, karbon-keramické brzdy a unikátní bronzově lakované doplňky karoserie. Co dál? Na to si ještě počkáme do začátku příštího roku.

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud