Exteriér „enkového“ Velosteru byl dále vylepšen větším splitterem vpředu, nižšími prahy, výraznějším difuzorem vzadu, velkým křídlem, a to samozřejmě všechno z karbonových vláken od firmy KWA. | Hyundai Veloster N Performance Concept Zdroj: Hyundai

Exteriér „enkového“ Velosteru byl dále vylepšen větším splitterem vpředu, nižšími prahy, výraznějším difuzorem vzadu, velkým křídlem, a to samozřejmě všechno z karbonových vláken od firmy KWA. | Hyundai Veloster N Performance Concept | Zdroj: Hyundai

Na kapotě přibyl otvor přívodu vzduchu a zbytek je kombinací matně šedého laku karoserie a kontrastních oranžových prvků. | Hyundai Veloster N Performance Concept Zdroj: Hyundai

Na kapotě přibyl otvor přívodu vzduchu a zbytek je kombinací matně šedého laku karoserie a kontrastních oranžových prvků. | Hyundai Veloster N Performance Concept | Zdroj: Hyundai

Oranžové detaily najdete také v interiéru, který je mimochodem bohatě čalouněn Alcantarou. Materiál najdete na bočnicích dveří, sedačkách, palubní desce a přirozeně i na volantu. Ani zde přitom nechybí obložení karbonem na řadě míst. | Hyundai Veloster N Performance Concept Zdroj: Hyundai

Oranžové detaily najdete také v interiéru, který je mimochodem bohatě čalouněn Alcantarou. Materiál najdete na bočnicích dveří, sedačkách, palubní desce a přirozeně i na volantu. Ani zde přitom nechybí obložení karbonem na řadě míst. | Hyundai Veloster N Performance Concept | Zdroj: Hyundai

Nejde ale pouze o vzhled. Koncept spoléhá na řádně upravený podvozek, jenž nyní využívá pružiny a tlumiče H&R, tužší přední a zadní stabilizátory a dodatečné výztuhy. | Hyundai Veloster N Performance Concept Zdroj: Hyundai

Nejde ale pouze o vzhled. Koncept spoléhá na řádně upravený podvozek, jenž nyní využívá pružiny a tlumiče H&R, tužší přední a zadní stabilizátory a dodatečné výztuhy. | Hyundai Veloster N Performance Concept | Zdroj: Hyundai

Kola OZ o velikosti 19 palců jsou obutá do lepivých pneumatik Pirelli P-Zero Corsa a došlo rovněž na posílení brzdové soustavy – od značky Alcon jsou zajištěny šestipístkové třmeny a kotouče o průměru 381 mm vpředu, čtyřpístkové s kotouči o průměru 360 mm vzadu. | Hyundai Veloster N Zdroj: Hyundai

Kola OZ o velikosti 19 palců jsou obutá do lepivých pneumatik Pirelli P-Zero Corsa a došlo rovněž na posílení brzdové soustavy – od značky Alcon jsou zajištěny šestipístkové třmeny a kotouče o průměru 381 mm vpředu, čtyřpístkové s kotouči o průměru 360 mm vzadu. | Hyundai Veloster N | Zdroj: Hyundai

Pod kapotou se nicméně žádné změny nedějí a koncept tak používá standardní jednotku Velosteru N, tedy přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec o výkonu 202 kW (275 koní). | Hyundai Veloster N Zdroj: Hyundai

Pod kapotou se nicméně žádné změny nedějí a koncept tak používá standardní jednotku Velosteru N, tedy přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec o výkonu 202 kW (275 koní). | Hyundai Veloster N | Zdroj: Hyundai

Stejná porce, jakou najdete v evropském i30 N Performance. U Velosteru N pro SEMU nicméně Huyndai nahodil sportovní výfukový systém Capriso. | Hyundai Veloster N Zdroj: Hyundai

Stejná porce, jakou najdete v evropském i30 N Performance. U Velosteru N pro SEMU nicméně Huyndai nahodil sportovní výfukový systém Capriso. | Hyundai Veloster N | Zdroj: Hyundai

Veloster N Performance Concept s velkou pravděpodobností zůstane pouze jedinečným projektem pro výstavu SEMA. | Hyundai Veloster N Zdroj: Hyundai

Veloster N Performance Concept s velkou pravděpodobností zůstane pouze jedinečným projektem pro výstavu SEMA. | Hyundai Veloster N | Zdroj: Hyundai

Každopádně ale funguje jako propagační nástroj značek, jejichž díly byly při stavbě využity. | Hyundai Veloster N Zdroj: Hyundai

Každopádně ale funguje jako propagační nástroj značek, jejichž díly byly při stavbě využity. | Hyundai Veloster N | Zdroj: Hyundai

A pro zájemce v Evropě má už přece Hyundai nachystanou  specialitu Project C . | Hyundai Veloster N Zdroj: Hyundai

A pro zájemce v Evropě má už přece Hyundai nachystanou specialitu Project C. | Hyundai Veloster N | Zdroj: Hyundai

Na kapotě přibyl otvor přívodu vzduchu a zbytek je kombinací matně šedého laku karoserie a kontrastních oranžových prvků. | Hyundai Veloster N Performance Concept Zdroj: Hyundai
Oranžové detaily najdete také v interiéru, který je mimochodem bohatě čalouněn Alcantarou. Materiál najdete na bočnicích dveří, sedačkách, palubní desce a přirozeně i na volantu. Ani zde přitom nechybí obložení karbonem na řadě míst. | Hyundai Veloster N Performance Concept Zdroj: Hyundai
Nejde ale pouze o vzhled. Koncept spoléhá na řádně upravený podvozek, jenž nyní využívá pružiny a tlumiče H&R, tužší přední a zadní stabilizátory a dodatečné výztuhy. | Hyundai Veloster N Performance Concept Zdroj: Hyundai
Kola OZ o velikosti 19 palců jsou obutá do lepivých pneumatik Pirelli P-Zero Corsa a došlo rovněž na posílení brzdové soustavy – od značky Alcon jsou zajištěny šestipístkové třmeny a kotouče o průměru 381 mm vpředu, čtyřpístkové s kotouči o průměru 360 mm vzadu. | Hyundai Veloster N Zdroj: Hyundai
10
Fotogalerie

Hyundai ukazuje ještě ostřejší Veloster N. Jeho budoucnost je téměř jistá

Pohled na ostré Hyundaie v zámoří nyní ukazuje speciální koncept Velosteru pro tuningovou show SEMA v Las Vegas.

Hyundai Veloster se k nám v nejnovější generaci nakonec nedostal, což platí i pro jeho ostrou verzi N, jejíž přednosti se vyrovnají v Evropě dostupnému hot hatchi i30 N. Hyundai však nyní základ ostrého Velosteru dále vybrušuje novým konceptem pro tuningovou show SEMA v Las Vegas. Představuje tedy Veloster N Performance Concept.

Exteriér „enkového“ Velosteru byl dále vylepšen větším splitterem vpředu, nižšími prahy, výraznějším difuzorem vzadu, velkým křídlem, a to samozřejmě všechno z karbonových vláken od firmy KWA. Na kapotě přibyl otvor přívodu vzduchu a zbytek je kombinací matně šedého laku karoserie a kontrastních oranžových prvků.

Oranžové detaily najdete také v interiéru, který je mimochodem bohatě čalouněn Alcantarou. Materiál najdete na bočnicích dveří, sedačkách, palubní desce a přirozeně i na volantu. Ani zde přitom nechybí obložení karbonem na řadě míst.

Nejde ale pouze o vzhled. Koncept spoléhá na řádně upravený podvozek, jenž nyní využívá pružiny a tlumiče H&R, tužší přední a zadní stabilizátory a dodatečné výztuhy. Kola OZ o velikosti 19 palců jsou obutá do lepivých pneumatik Pirelli P-Zero Corsa a došlo rovněž na posílení brzdové soustavy – od značky Alcon jsou zajištěny šestipístkové třmeny a kotouče o průměru 381 mm vpředu, čtyřpístkové s kotouči o průměru 360 mm vzadu.

Pod kapotou se nicméně žádné změny nedějí a koncept tak používá standardní jednotku Velosteru N, tedy přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec o výkonu 202 kW (275 koní). Stejná porce, jakou najdete v evropském i30 N Performance. U Velosteru N pro SEMU nicméně Huyndai nahodil sportovní výfukový systém Capriso.

Veloster N Performance Concept s velkou pravděpodobností zůstane pouze jedinečným projektem pro výstavu SEMA. Každopádně ale funguje jako propagační nástroj značek, jejichž díly byly při stavbě využity. A pro zájemce v Evropě má už přece Hyundai nachystanou specialitu Project C.

Galerie doplněna o standardní Hyundai Veloster N.

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud