Po dřívější upoutávce již Genesis, luxusní značka Hyundai Motor Group, naplno ukazuje nový koncept s jednoduchým označením X. Elektrický grand tourer má být vizí designového směřování značky v následujících letech. | Koncept Genesis X Zdroj: Genesis

Po dřívější upoutávce již Genesis, luxusní značka Hyundai Motor Group, naplno ukazuje nový koncept s jednoduchým označením X. Elektrický grand tourer má být vizí designového směřování značky v následujících letech. | Koncept Genesis X | Zdroj: Genesis

Společně se známým motivem „dvou linií“ se přitom drží i nového pojetí „atletické elegance“. | Koncept Genesis X Zdroj: Genesis

Společně se známým motivem „dvou linií“ se přitom drží i nového pojetí „atletické elegance“. | Koncept Genesis X | Zdroj: Genesis

A atleticky Genesis X nepochybně působí. Nízké siluetě pomáhá i subtilně řešená záď, zatímco široké boky, velká pětipaprsková kola a typická, velká maska na přídi dodávají kupé na svalnatosti. | Koncept Genesis X Zdroj: Genesis

A atleticky Genesis X nepochybně působí. Nízké siluetě pomáhá i subtilně řešená záď, zatímco široké boky, velká pětipaprsková kola a typická, velká maska na přídi dodávají kupé na svalnatosti. | Koncept Genesis X | Zdroj: Genesis

Dvou linií se pak koncept drží po stránce LED osvětlení, přičemž světlomety vepředu stylově zasahují až do předních blatníků za úroveň kol. | Koncept Genesis X Zdroj: Genesis

Dvou linií se pak koncept drží po stránce LED osvětlení, přičemž světlomety vepředu stylově zasahují až do předních blatníků za úroveň kol. | Koncept Genesis X | Zdroj: Genesis

Přestože mluvíme o elektromobilu, Genesis se zdržel kompletně zahlazené přídě, částečně pro zachování identity vozu. Na druhou stranu přívody vzduchu pro chlazení baterií nebo brzdové soustavy jsou u výkonného GT stále potřeba. | Koncept Genesis X Zdroj: Genesis

Přestože mluvíme o elektromobilu, Genesis se zdržel kompletně zahlazené přídě, částečně pro zachování identity vozu. Na druhou stranu přívody vzduchu pro chlazení baterií nebo brzdové soustavy jsou u výkonného GT stále potřeba. | Koncept Genesis X | Zdroj: Genesis

Velký ohled je brán také na aerodynamiku, kdy kromě uhlazené karoserie napomáhají snížení odporu vzduchu i minimalistická kamerová zrcátka či absence klik dveří. | Koncept Genesis X Zdroj: Genesis

Velký ohled je brán také na aerodynamiku, kdy kromě uhlazené karoserie napomáhají snížení odporu vzduchu i minimalistická kamerová zrcátka či absence klik dveří. | Koncept Genesis X | Zdroj: Genesis

Uvnitř je architektura palubní desky zaměřená na řidiče, kterého obklopuje celistvý panel přístrojové desky a středového panelu. | Koncept Genesis X Zdroj: Genesis

Uvnitř je architektura palubní desky zaměřená na řidiče, kterého obklopuje celistvý panel přístrojové desky a středového panelu. | Koncept Genesis X | Zdroj: Genesis

Prostor řidiče zvýrazňuje i kožené čalounění tvořené ze zbytkového materiálu produkce interiérů dalších automobilů, jež má rozdílné barevné schéma oproti místu spolujezdce. | Koncept Genesis X Zdroj: Genesis

Prostor řidiče zvýrazňuje i kožené čalounění tvořené ze zbytkového materiálu produkce interiérů dalších automobilů, jež má rozdílné barevné schéma oproti místu spolujezdce. | Koncept Genesis X | Zdroj: Genesis

K elektrickému pohonnému ústrojí nepřidává Genesis žádné detailní informace. V tuto chvíli je Genesis X pouhým designovým cvičením. | Koncept Genesis X Zdroj: Genesis

K elektrickému pohonnému ústrojí nepřidává Genesis žádné detailní informace. V tuto chvíli je Genesis X pouhým designovým cvičením. | Koncept Genesis X | Zdroj: Genesis

Již v roce 2018 si nicméně značka registrovala hned několik označení – GT70, GT80 a GT90 – které naznačují možný příchod vozu této kategorie. | Koncept Genesis X Zdroj: Genesis

Již v roce 2018 si nicméně značka registrovala hned několik označení – GT70, GT80 a GT90 – které naznačují možný příchod vozu této kategorie. | Koncept Genesis X | Zdroj: Genesis

| Koncept Genesis X Zdroj: Genesis

| Koncept Genesis X | Zdroj: Genesis

| Koncept Genesis X Zdroj: Genesis

| Koncept Genesis X | Zdroj: Genesis

| Koncept Genesis X Zdroj: Genesis

| Koncept Genesis X | Zdroj: Genesis

| Koncept Genesis X Zdroj: Genesis

| Koncept Genesis X | Zdroj: Genesis

| Koncept Genesis X Zdroj: Genesis

| Koncept Genesis X | Zdroj: Genesis

| Koncept Genesis X Zdroj: Genesis

| Koncept Genesis X | Zdroj: Genesis

| Koncept Genesis X Zdroj: Genesis

| Koncept Genesis X | Zdroj: Genesis

| Koncept Genesis X Zdroj: Genesis

| Koncept Genesis X | Zdroj: Genesis

| Koncept Genesis X Zdroj: Genesis

| Koncept Genesis X | Zdroj: Genesis

Společně se známým motivem „dvou linií“ se přitom drží i nového pojetí „atletické elegance“. | Koncept Genesis X Zdroj: Genesis
A atleticky Genesis X nepochybně působí. Nízké siluetě pomáhá i subtilně řešená záď, zatímco široké boky, velká pětipaprsková kola a typická, velká maska na přídi dodávají kupé na svalnatosti. | Koncept Genesis X Zdroj: Genesis
Dvou linií se pak koncept drží po stránce LED osvětlení, přičemž světlomety vepředu stylově zasahují až do předních blatníků za úroveň kol. | Koncept Genesis X Zdroj: Genesis
Přestože mluvíme o elektromobilu, Genesis se zdržel kompletně zahlazené přídě, částečně pro zachování identity vozu. Na druhou stranu přívody vzduchu pro chlazení baterií nebo brzdové soustavy jsou u výkonného GT stále potřeba. | Koncept Genesis X Zdroj: Genesis
19
Fotogalerie

Krásný Genesis X je elektrické GT pro novou éru. Ukazuje směřování značky

Genesis opět dokazuje, že po stránce designu umí vytvářet opravdu působivé koncepty.

Po dřívější upoutávce již Genesis, luxusní značka Hyundai Motor Group, naplno ukazuje nový koncept s jednoduchým označením X. Elektrický grand tourer má být vizí designového směřování značky v následujících letech. Společně se známým motivem „dvou linií“ se přitom drží i nového pojetí „atletické elegance“.

A atleticky Genesis X nepochybně působí. Nízké siluetě pomáhá i subtilně řešená záď, zatímco široké boky, velká pětipaprsková kola a typická, velká maska na přídi dodávají kupé na svalnatosti. Dvou linií se pak koncept drží po stránce LED osvětlení, přičemž světlomety vepředu stylově zasahují až do předních blatníků za úroveň kol.

Přestože mluvíme o elektromobilu, Genesis se zdržel kompletně zahlazené přídě, částečně pro zachování identity vozu. Na druhou stranu přívody vzduchu pro chlazení baterií nebo brzdové soustavy jsou u výkonného GT stále potřeba. Velký ohled je brán také na aerodynamiku, kdy kromě uhlazené karoserie napomáhají snížení odporu vzduchu i minimalistická kamerová zrcátka či absence klik dveří.

Uvnitř je architektura palubní desky zaměřená na řidiče, kterého obklopuje celistvý panel přístrojové desky a středového panelu. Prostor řidiče zvýrazňuje i kožené čalounění tvořené ze zbytkového materiálu produkce interiérů dalších automobilů, jež má rozdílné barevné schéma oproti místu spolujezdce.

K elektrickému pohonnému ústrojí nepřidává Genesis žádné detailní informace. V tuto chvíli je Genesis X pouhým designovým cvičením. Již v roce 2018 si nicméně značka registrovala hned několik označení – GT70, GT80 a GT90 – které naznačují možný příchod vozu této kategorie.

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud