Americký Ford svou marketingovou kampaň k modelu cosport míří na Zimní olympijské hry v Jižní Koreji.
Automobilky se propagují při příležitosti většiny sportovních akcí, ale u zimní olympiády to přeci jen takovou tradicí nebývá. Modrý ovál připravil celkem tři reklamní spoty. Dva z nich propagují nový EcoSport, který je už i na českém trhu, třetí pak velké SUV Expedition.
Společným tématem minifilmů k EcoSportu jsou splněná přání. V první vezme dcera svou matku na večerní lyžování. Ve druhém si amatérská fotografka konečně otevře výstavu fotek lidí z jejího sousedství. Cítíte ten nádech městské kultury a akcent na ženy-řidičky, kam EcoSport míří?
Reklama na Expedition se jmenuje "We the people". Zaměřuje se na společnosti lidí, kterými se obklopujeme a které je nejspíš vhodné odvést novým sedmimístným Fordem...
Tato kampaň poběží nejen na amerických televizních obrazovkách, ale i na sociálních sítích a všude, kde to jen zimní olympiádou bude zavánět. Ford EcoSport přichází na český trh terpve letos, kdy prošel faceliftem v polovině svého životního cyklu. U Fordu vylepšili interiér a celkově crossover postavený na Fiestě "poevropštili". A že to rozhodně nebyl špatný tah, se dozvíte v prvních jízdních dojmech.
ZOH 2018: Vše o olympijských hrách v Koreji najdete na isport.cz