Autosalon ve Frankfurtu  nebude jen místem, kde Volkswagen odhalí vysoce očekávaný  elektromobil ID.3  a zahájí zde oznámenou  novou éru automobilky . | dosavadní verze VW e-up! Zdroj: VW

Autosalon ve Frankfurtu nebude jen místem, kde Volkswagen odhalí vysoce očekávaný elektromobil ID.3 a zahájí zde oznámenou novou éru automobilky. | dosavadní verze VW e-up! | Zdroj: VW

Na place se rovněž ukáže vylepšená varianta malého elektromobilu e-up!, tedy sourozence již představené  Škody Citigoe iV  a  Seatu Mii Electric . Překvapivě se ale bude od této dvojky lehce lišit. | dosavadní verze VW e-up! Zdroj: VW

Na place se rovněž ukáže vylepšená varianta malého elektromobilu e-up!, tedy sourozence již představené Škody Citigoe iV a Seatu Mii Electric. Překvapivě se ale bude od této dvojky lehce lišit. | dosavadní verze VW e-up! | Zdroj: VW

Přestože bychom čekali, že e-up! dostane naprosto identickou techniku jako zmínění sourozenci, tedy hlavně nový bateriový modul o kapacitě 36,8 kWh a nabídne udávaný dojezd až 265 km (dle WLTP)... | dosavadní verze VW e-up! Zdroj: VW

Přestože bychom čekali, že e-up! dostane naprosto identickou techniku jako zmínění sourozenci, tedy hlavně nový bateriový modul o kapacitě 36,8 kWh a nabídne udávaný dojezd až 265 km (dle WLTP)... | dosavadní verze VW e-up! | Zdroj: VW

...v tomto ohledu bude elektromobil Volkswagenu lehce horší. Kapacita baterie totiž vzroste z původních 18,7 kWh na celkem 32,3 kWh a dojezd uvádí značka až 260 km (dle WLTP). | dosavadní verze VW e-up! Zdroj: VW

...v tomto ohledu bude elektromobil Volkswagenu lehce horší. Kapacita baterie totiž vzroste z původních 18,7 kWh na celkem 32,3 kWh a dojezd uvádí značka až 260 km (dle WLTP). | dosavadní verze VW e-up! | Zdroj: VW

Na druhou stranu se stejným elektromotorem o výkonu 61 kW (83 koní) zmiňuje VW o špetku schopnější akceleraci z nuly na 100 km/h za 11,9 sekundy. | dosavadní verze VW e-up! Zdroj: VW

Na druhou stranu se stejným elektromotorem o výkonu 61 kW (83 koní) zmiňuje VW o špetku schopnější akceleraci z nuly na 100 km/h za 11,9 sekundy. | dosavadní verze VW e-up! | Zdroj: VW

Protějšek od Škody tuto disciplínu zvládne za 12,5 sekundy, zatímco Seat pro změnu tuto hodnotu ještě neupřesnil. Každopádně se ale všechny vozy shodují s maximální rychlostí až 130 km/h. | dosavadní verze VW e-up! Zdroj: VW

Protějšek od Škody tuto disciplínu zvládne za 12,5 sekundy, zatímco Seat pro změnu tuto hodnotu ještě neupřesnil. Každopádně se ale všechny vozy shodují s maximální rychlostí až 130 km/h. | dosavadní verze VW e-up! | Zdroj: VW

Stejně tak se využitím rychlonabíječky na stejnosměrný proud dostanete při dobíjení výkonem 40 kW na 80 % kapacity za asi hodinu. | dosavadní verze VW e-up! Zdroj: VW

Stejně tak se využitím rychlonabíječky na stejnosměrný proud dostanete při dobíjení výkonem 40 kW na 80 % kapacity za asi hodinu. | dosavadní verze VW e-up! | Zdroj: VW

Přibližně okolo 4 hodin času jako u zbytku koncernových sourozenců byste pak měli strávit při dobíjení wallboxem (7,2 kW) na střídavý proud. | dosavadní verze VW e-up! Zdroj: VW

Přibližně okolo 4 hodin času jako u zbytku koncernových sourozenců byste pak měli strávit při dobíjení wallboxem (7,2 kW) na střídavý proud. | dosavadní verze VW e-up! | Zdroj: VW

Nakonec je zmíněna nižší základní cena než u předchůdce. V Německu tak bude vylepšený e-up! začínat na částce 21.975 euro (asi 567.000 Kč). | dosavadní verze VW e-up! Zdroj: VW

Nakonec je zmíněna nižší základní cena než u předchůdce. V Německu tak bude vylepšený e-up! začínat na částce 21.975 euro (asi 567.000 Kč). | dosavadní verze VW e-up! | Zdroj: VW

České cenovky se ovšem teprve dozvíme. Pro představu, u Škody Citigoe iV se zatím mluvilo o ceně pod půl milionu korun. | VW e-up! Zdroj: VW

České cenovky se ovšem teprve dozvíme. Pro představu, u Škody Citigoe iV se zatím mluvilo o ceně pod půl milionu korun. | VW e-up! | Zdroj: VW

Na place se rovněž ukáže vylepšená varianta malého elektromobilu e-up!, tedy sourozence již představené  Škody Citigoe iV  a  Seatu Mii Electric . Překvapivě se ale bude od této dvojky lehce lišit. | dosavadní verze VW e-up! Zdroj: VW
Přestože bychom čekali, že e-up! dostane naprosto identickou techniku jako zmínění sourozenci, tedy hlavně nový bateriový modul o kapacitě 36,8 kWh a nabídne udávaný dojezd až 265 km (dle WLTP)... | dosavadní verze VW e-up! Zdroj: VW
...v tomto ohledu bude elektromobil Volkswagenu lehce horší. Kapacita baterie totiž vzroste z původních 18,7 kWh na celkem 32,3 kWh a dojezd uvádí značka až 260 km (dle WLTP). | dosavadní verze VW e-up! Zdroj: VW
Na druhou stranu se stejným elektromotorem o výkonu 61 kW (83 koní) zmiňuje VW o špetku schopnější akceleraci z nuly na 100 km/h za 11,9 sekundy. | dosavadní verze VW e-up! Zdroj: VW
10
Fotogalerie

Také VW e-up! dostane novou techniku. O kopii Škody Citigoe iV však nepůjde

Rovněž Volkswagen e-up! již očekává novou techniku, která zásadně vylepší schopnosti malého elektromobilu do města.

Autosalon ve Frankfurtu nebude jen místem, kde Volkswagen odhalí vysoce očekávaný elektromobil ID.3 a zahájí zde oznámenou novou éru automobilky. Na place se rovněž ukáže vylepšená varianta malého elektromobilu e-up!, tedy sourozence již představené Škody Citigoe iV a Seatu Mii Electric. Překvapivě se ale bude od této dvojky lehce lišit.

Přestože bychom čekali, že e-up! dostane naprosto identickou techniku jako zmínění sourozenci, tedy hlavně nový bateriový modul o kapacitě 36,8 kWh a nabídne udávaný dojezd až 265 km (dle WLTP), v tomto ohledu bude elektromobil Volkswagenu lehce horší. Kapacita baterie totiž vzroste z původních 18,7 kWh na celkem 32,3 kWh a dojezd uvádí značka až 260 km (dle WLTP).

Na druhou stranu se stejným elektromotorem o výkonu 61 kW (83 koní) zmiňuje VW o špetku schopnější akceleraci z nuly na 100 km/h za 11,9 sekundy. Protějšek od Škody tuto disciplínu zvládne za 12,5 sekundy, zatímco Seat pro změnu tuto hodnotu ještě neupřesnil. Každopádně se ale všechny vozy shodují s maximální rychlostí až 130 km/h.

Stejně tak se využitím rychlonabíječky na stejnosměrný proud dostanete při dobíjení výkonem 40 kW na 80 % kapacity za asi hodinu. Přibližně okolo 4 hodin času jako u zbytku koncernových sourozenců byste pak měli strávit při dobíjení wallboxem (7,2 kW) na střídavý proud.

V základní výbavě chce Volkswagen nabídnout automatickou klimatizaci, rádio s Bluetooth konektivitou pro hands-free nebo i asistenta pro udržování jízdy v pruhu. Dostupná má být i široká personalizace exteriéru a interiéru vozu. Nicméně, oficiální fotky modernizovaného kousku ještě VW neuveřejnil, i když výrazné změny neočekáváme.

Nakonec je zmíněna nižší základní cena než u předchůdce. V Německu tak bude vylepšený e-up! začínat na částce 21.975 euro (asi 567.000 Kč). České cenovky se ovšem teprve dozvíme. Pro představu, u Škody Citigoe iV se zatím mluvilo o ceně pod půl milionu korun. 

V galerii fotky dosavadní verze VW e-up!.

Volkswagen

Volkswagen je německá automobilka, vedoucí člen Volkswagen Group. Vznikla v roce 1937. Začala vyvíjet předchůdce slavného „Brouka“, plná výroba se ale rozběhla až po válce. Název značky Volkswagen znamená v překladu lidový vůz.

Volkswagen Golf • Volkswagen Passat • Volkswagen Touran • Volkswagen Touareg • Volkswagen Polo • Volkswagen up! • Volkswagen e-up! • Volkswagen T-Roc • Volkswagen T-Cross • Volkswagen Tiguan • Volkswagen Sharan • Volkswagen ID.3

Doporučujeme

Články odjinud