Mansory se doslova vyžívá v extrémních úpravách modelů Ferrari. Nyní přichází s dalším hřebcem o výkonu 1100 koní a funkčním body kitem, který se spíše hodí na závodní okruh.
Z garáže Mansory vyjíždějí extravagantní vozy značek Ferrari, Lamborghini, Aston Martin nebo Mercedes-Benz. Co do počtu se ale nelze ubránit dojmu, že má úpravce slabost pro vzpínajícího se hřebce. Jmenuje například červené Ferrari Roma, oranžovou 812 GTS Stallone a loni představené F8 Tributo v úpravě F8XX. Během jednoho roku asi stačilo pěkně zestárnout, protože Mansory právě světu ukázal jeho následovníka.
Jménem F9XX nepřekvapí, zato nadchne výrazně přepracovaným designem. Karoserie dostala řadu funkčních komponentů vyrobených z karbonového vlákna. Dobrým příkladem je přední splitter s ploutvemi na boku, který vytváří větší přítlak na přední nápravu. Obdobný účel má „decentní“ zadní spoiler a gigantický difuzor. Mezi nimi trčí řada čtyř koncovek výfuku. Zajímavým detailem je kryt motoru se středovým nasávacím otvorem, který je vyhrazen pouze verzi s pevnou střechou.
Změny ale nejsou pouze estetické. Hybridní pohon má v základní sestavě 581 kW s 800 Nm točivého momentu. Technici si pohráli se čtyřlitrovou V8 a dostali z ní 730 kW a 980 Nm. Ve spojení se třemi elektromotory v základní konfiguraci nyní F9XX disponuje výkonem 820 kW. Díky tomu se zvýšila maximální rychlost na 355 km/h a z klidu stovku pokoří za 2,4 sekundy. Vzhledem k navýšenému výkonu Mansory upravilo i přední chladiče. Styk s vozovkou zajišťují 21 a 22palcová kola a upravený podvozkový kit.
V interiéru se úpravce omezil pouze na estetické změny. Celý interiér oblékl do černo-žluté kůže a přidal detaily z karbonového vlákna. Specifický je volant, koberečky a nechybí ani loga Mansory.