Bavorská dílna ověsila Ferrari 812 hromadou karbonu: máme zde přední lízátko, prahy, zadní nárazník s difuzorem i obří přítlačné křídlo. Zdroj: Mansory

Bavorská dílna ověsila Ferrari 812 hromadou karbonu: máme zde přední lízátko, prahy, zadní nárazník s difuzorem i obří přítlačné křídlo. | Zdroj: Mansory

Uhlíková vlákna kontrastují s výrazným oranžovým lakem, s nímž je barevně sladěn také interiér. Zdroj: Mansory

Uhlíková vlákna kontrastují s výrazným oranžovým lakem, s nímž je barevně sladěn také interiér. | Zdroj: Mansory

Uvnitř proto najdeme hromady klasické i perforované oranžové kůže, doplněné bílými proužky, a karbonovými prvky. Zdroj: Mansory

Uvnitř proto najdeme hromady klasické i perforované oranžové kůže, doplněné bílými proužky, a karbonovými prvky. | Zdroj: Mansory

Mimochodem, na snímcích si můžete všimnout, že auto bylo původně šedivé.  Zdroj: Mansory

Mimochodem, na snímcích si můžete všimnout, že auto bylo původně šedivé.  | Zdroj: Mansory

Zatímco se Ferrari chystá uvést vlastní přiostřenou variantu super GT 812 Superfast, u nechvalně známého úpravce Mansory vzali tuto myšlenku do vlastních rukou a výsledkem je novinka jménem 812 GTS Stallone. Zdroj: Mansory

Zatímco se Ferrari chystá uvést vlastní přiostřenou variantu super GT 812 Superfast, u nechvalně známého úpravce Mansory vzali tuto myšlenku do vlastních rukou a výsledkem je novinka jménem 812 GTS Stallone. | Zdroj: Mansory

Svalnatější „macho“ zevnějšek a upravené vnitřnosti tak Mansory přináší v otevřené verzi modelu. Zdroj: Mansory

Svalnatější „macho“ zevnějšek a upravené vnitřnosti tak Mansory přináší v otevřené verzi modelu. | Zdroj: Mansory

Výrazná úprava exteriéru i těch nejdražších aut planety už není u německé dílny zrovna překvapující, i dvanáctiválcové kupé od Ferrari se tedy dočkalo agresivního karbonového bodykitu... Zdroj: Mansory

Výrazná úprava exteriéru i těch nejdražších aut planety už není u německé dílny zrovna překvapující, i dvanáctiválcové kupé od Ferrari se tedy dočkalo agresivního karbonového bodykitu... | Zdroj: Mansory

...dodatečných otvorů, křidélek i masivního pevného křídla na zádi. Nárazník s ještě výraznějším difuzorem vzadu je doplněn o LED mlhovku po vzoru vozů Formule 1. Zdroj: Mansory

...dodatečných otvorů, křidélek i masivního pevného křídla na zádi. Nárazník s ještě výraznějším difuzorem vzadu je doplněn o LED mlhovku po vzoru vozů Formule 1. | Zdroj: Mansory

Perleťový lak karoserie kombinuje Mansory s výrazně modrými prvky na exteriéru, ale především také v interiéru, kde se objevuje nové kožené čalounění a obložení. Zdroj: Mansory

Perleťový lak karoserie kombinuje Mansory s výrazně modrými prvky na exteriéru, ale především také v interiéru, kde se objevuje nové kožené čalounění a obložení. | Zdroj: Mansory

Kontrastní motiv barev pak doplňují i pruhy na sedačkách nebo obšívání volantu v jasně bílém odstínu. Na prazích nechybí podsvícená loga firmy. Zdroj: Mansory

Kontrastní motiv barev pak doplňují i pruhy na sedačkách nebo obšívání volantu v jasně bílém odstínu. Na prazích nechybí podsvícená loga firmy. | Zdroj: Mansory

Na původní 6,5litrový atmosférický dvanáctiválec sáhlo Mansory také. Novým výfukovým systémem a upravenou elektronikou motoru povýšil výkon z výchozích 588 kW (800 koní) a 718 N.m točivého momentu na hodnoty 611 kW (830 koní) a 740 N.m. Zdroj: Mansory

Na původní 6,5litrový atmosférický dvanáctiválec sáhlo Mansory také. Novým výfukovým systémem a upravenou elektronikou motoru povýšil výkon z výchozích 588 kW (800 koní) a 718 N.m točivého momentu na hodnoty 611 kW (830 koní) a 740 N.m. | Zdroj: Mansory

Firma dodává, že Stallone zvládne zrychlení z nuly na 100 km/h za 2,8 sekundy a maximálně dosáhne 345 km/h, na rozdíl od továrních 3,0 sekundy a 340 km/h. Zdroj: Mansory

Firma dodává, že Stallone zvládne zrychlení z nuly na 100 km/h za 2,8 sekundy a maximálně dosáhne 345 km/h, na rozdíl od továrních 3,0 sekundy a 340 km/h. | Zdroj: Mansory

Cenovku za o špetku rychlejší a pekelně vypadající Ferrari zatím Mansory nezveřejnilo. Zdroj: Mansory

Cenovku za o špetku rychlejší a pekelně vypadající Ferrari zatím Mansory nezveřejnilo. | Zdroj: Mansory

Pokud by ovšem někomu neseděla otevřená střecha GTS, stejnou konfiguraci Stallone nabízí firma i pro klasické kupé, případně ve verzi bez masivního křídla na zádi. Zdroj: Mansory

Pokud by ovšem někomu neseděla otevřená střecha GTS, stejnou konfiguraci Stallone nabízí firma i pro klasické kupé, případně ve verzi bez masivního křídla na zádi. | Zdroj: Mansory

 Zdroj: Mansory

| Zdroj: Mansory

 Zdroj: Mansory

| Zdroj: Mansory

 Zdroj: Mansory

| Zdroj: Mansory

 Zdroj: Mansory

| Zdroj: Mansory

 Zdroj: Mansory

| Zdroj: Mansory

 Zdroj: Mansory

| Zdroj: Mansory

 Zdroj: Mansory

| Zdroj: Mansory

 Zdroj: Mansory

| Zdroj: Mansory

 Zdroj: Mansory

| Zdroj: Mansory

Uhlíková vlákna kontrastují s výrazným oranžovým lakem, s nímž je barevně sladěn také interiér. Zdroj: Mansory
Uvnitř proto najdeme hromady klasické i perforované oranžové kůže, doplněné bílými proužky, a karbonovými prvky. Zdroj: Mansory
Mimochodem, na snímcích si můžete všimnout, že auto bylo původně šedivé.  Zdroj: Mansory
Zatímco se Ferrari chystá uvést vlastní přiostřenou variantu super GT 812 Superfast, u nechvalně známého úpravce Mansory vzali tuto myšlenku do vlastních rukou a výsledkem je novinka jménem 812 GTS Stallone. Zdroj: Mansory
23
Fotogalerie

Je libo oranžádu? U Mansory připravili ještě divočejší Ferrari 812 GTS Stallone

Vypadá trochu jako ikonická Toyota Supra z Rychle a Zběsile, ale jde o bleskurychlé vyladěné Ferrari od mistrů kontroverzního vkusu.

Nejde sice o úplnou novinku – úpravce Mansory představil svou vizi rychlého italského roadsteru už začátkem minulého roku, ale nyní připravil verzi, která není pro stydlivky. Bavorská dílna ověsila Ferrari 812 hromadou karbonu: máme zde přední lízátko, prahy, zadní nárazník s difuzorem i obří přítlačné křídlo. Uhlíková vlákna kontrastují s výrazným oranžovým lakem, s nímž je barevně sladěn také interiér.

Uvnitř proto najdeme hromady klasické i perforované oranžové kůže, doplněné bílými proužky, a karbonovými prvky. Mimochodem, na snímcích si můžete všimnout, že auto bylo původně šedivé. Jestliže jsou exteriér a interiér dost divoké, úpravy motoru se drží celkem zpátky – když vlastně vycházíte z 588 kW (800 k), stačí jemná masáž. Stallone tak posílilo na 611 kW (831 k), na 100 km/h zrychlí za 2,8 sekundy a upaluje až 345 km/h. A pro zajímavost, průměrná spotřeba vyladěného speciálu je hezkých 17,3 l/100 km.

Ferrari

Ferrari je italský výrobce sportovních automobilů. Společnost založil v roce 1929 Enzo Ferrari. Dnes patří do skupiny FCA. Kromě výroby automobilů je Ferrari aktivní také v oblasti motoristického sportu, zejména ve Formuli 1.

Ferrari 812 Superfast • Ferrari GTC4Lusso • Ferrari 488 GTB • Ferrari Portofino • Ferrari F8 Spider • Ferrari Monza SP1/SP2

Doporučujeme

Články odjinud