Znáte význam loga Hyundai? Ve Spojených státech se jej rozhodli více propagovat.
Logo korejské automobilky Hyundai u nás i díky automobilce v Nošovicích zevšednělo. Setkáváme se s ním každý den. Na první pohled působí jen jako stylizované písmeno H. Ovšem jeho druhý význam stále není veřejnosti tolik známý. Na logo této značky se poté už nikdy nebudete dívat stejně, jako předtím.
Nyní se samotná automobilka, respektive její zastoupení ve Spojených státech, rozhodla toto malé tajemství marketingově využít. Na své webové stránky přidali vysvětlení s tím, že "nejde jen o symbol, ale o způsob jakým děláme business". Stylizované H můžeme chápat také jako dva lidi třesoucí si rukama. Možná trošku nakloněné, ale nevadí.
Jeden reprezentuje zákazníka, druhý automobilku. Samotný akt podání ruky pak důvěru mezi nimi. Když Hyundai přecházel na toto logo s prostým H, ve vedení firmy údajně panoval strach o přílišnou podobnost s Hondou. Možná i proto je logo Hyundai takto stylizované a jeho další význam se tolik nabízel.