Bude se jmenovat T.50 a pod kapotou mu bude hřímat mocný dvanáctiválec o výkonu 650 koní. Gordon Murray, autor původního McLarenu F1, se rozhodl reinkarnovat svůj legendární výtvor a převést jej do 21. století. Gordon Murray Automotive

Bude se jmenovat T.50 a pod kapotou mu bude hřímat mocný dvanáctiválec o výkonu 650 koní. Gordon Murray, autor původního McLarenu F1, se rozhodl reinkarnovat svůj legendární výtvor a převést jej do 21. století. | Gordon Murray Automotive

Jakkoliv devadesátkově zní atmosférické pohonné ústrojí s manuální převodovkou, je to opravdu jistojistý plán Britského hnutí za stará dobrá auta, které sice neexistuje, ale určitě jej jednou někdo založí. A třeba právě po tom, až Gordon Murray Automotive s touto novinkou vyjede ven. Gordon Murray Automotive

Jakkoliv devadesátkově zní atmosférické pohonné ústrojí s manuální převodovkou, je to opravdu jistojistý plán Britského hnutí za stará dobrá auta, které sice neexistuje, ale určitě jej jednou někdo založí. A třeba právě po tom, až Gordon Murray Automotive s touto novinkou vyjede ven. | Gordon Murray Automotive

Původní McLaren F1 archiv

Původní McLaren F1 | archiv

Původní McLaren F1 archiv

Původní McLaren F1 | archiv

Původní McLaren F1 archiv

Původní McLaren F1 | archiv

Původní McLaren F1 archiv

Původní McLaren F1 | archiv

Původní McLaren F1 archiv

Původní McLaren F1 | archiv

Jakkoliv devadesátkově zní atmosférické pohonné ústrojí s manuální převodovkou, je to opravdu jistojistý plán Britského hnutí za stará dobrá auta, které sice neexistuje, ale určitě jej jednou někdo založí. A třeba právě po tom, až Gordon Murray Automotive s touto novinkou vyjede ven. Gordon Murray Automotive
Původní McLaren F1 archiv
Původní McLaren F1 archiv
Původní McLaren F1 archiv
7
Fotogalerie

Gordon Murray opravdu chystá reinkarnaci McLarenu F1. S V12 a manuálem!

Dvanáct válců, manuální převodovka, aerodynamická karoserie. Pohádka z říše snů? Ne, tohle je realita!

Bude se jmenovat T.50 a pod kapotou mu bude hřímat mocný dvanáctiválec o výkonu 650 koní. Gordon Murray, autor původního McLarenu F1, se rozhodl reinkarnovat svůj legendární výtvor a převést jej do 21. století.

Jakkoliv devadesátkově zní atmosférické pohonné ústrojí s manuální převodovkou, jistojistě to potěší Britské hnutí za stará dobrá auta, které sice neexistuje, ale určitě jej jednou někdo založí. A třeba právě poté, co Gordon Murray Automotive s touto novinkou vyjede ven.

Cena se má pohybovat nad hodnotou padesáti milionů korun a vznikne pouze 100 kusů. Koupí si to někdo? Popravdě se trochu divíme, že už teď není vyprodáno. Nicméně Gordon tvrdí, že vozy budou prodávat individuálně a že je o ně enormní zájem.

Karoserie z karbonu, motor uprostřed, tři sedadla, hmotnost pod jednu tunu a již výše zmíněné motorové orgie. Gordon potom také na videu, ve kterém na novinku láká zmiňuje, že vůz bude mít tu nejpokrokovější aerodynamiku, jaká kdy na silničním autě byla. Technologii na to si půjčují z Formule 1.

S délkou 4380 mm bude ještě o něco delší než původní F1. Nehledě na aerodynamiku půjde podle prvních náčrtů o velmi pohledný vůz. První vozy dorazí k zákazníkům na začátku roku 2022. Nemůžeme se dočkat prvního kousku!

Doporučujeme

Články odjinud