Tak toto je nová Octavia Scout. Dostala vyhřívaný volant

Octavia Scout má po modernizaci shodnou příď jako "civilní" liftback i kombík.

Podobné novinky, jaké již představila v klasické verzi octavie, a také v modelu RS, připravila mladoboleslavská automobilka také pro svoji Octavii Scout.

I nadále je vůz oproti běžné verzi o 30 milimetrů výše nad terénem a součástí sériové výbavy je paket pro špatné cesty. Ten obsahuje plastové kryty částí podlahy, včetně palivového a brzdového vedení.

Díky upraveným nárazníkům činí nyní přední nájezdový úhel 14,5 stupně vpředu a 16,6 vzadu.

Octavia Scout má vždy pohon všech kol, který se tentokrát poprvé pojí také s motorem 2,0 TDI (110 kW) v kombinaci se sedmistupňovou automatickou převodovkou DSG. To ale  neplatí pro český trh, kde se automat (šestirychlostní) montuje pouze k motoru 2.0 TDI (135 kW). 

Dalšími dvěma pohonnými jednotkami pod kapotou nadále jsou zážehová 1,8 TSI (132 kW) a kombinovanou spotřebou 6,8 litru a turbodiesel 2,0 TDI (135 kW) se spotřebou 5,1 litru.

V interiéru může být namontovaný nový infotainment s dotykovým displejem až 9,2 palce. Osádku teď může chránit například systém pro hlídání vozidel v mrtvém úhlu nebo Rear Traffic Alert. Ten varuje při couvání před vozidly blížícími se ze stran.

Z komfortních prvků leckdo ocení vyhřívaný volant. 

Novou verzi octavie scout můžete na následujících snímcích porovnat s tou, kterou Škoda nabízela dosud:

161221-ŠKODA-OCTAVIA-SCOUT-1.jpg161221-ŠKODA-OCTAVIA-SCOUT-2.jpg161221-ŠKODA-OCTAVIA-SCOUT-3.jpg

Skoda-Octavia_Scout-2015-1600-01.jpg

Škoda

Škoda Auto je největší česká automobilka. Vychází ze společnosti Laurin & Klement založené v roce 1895, od roku 1990 je součástí skupiny Volkswagen Group.

Škoda Fabia • Škoda ScalaŠkoda Rapid • Škoda Octavia  Škoda Superb • Škoda Yeti • Škoda Kodiaq • Škoda Citigo • Škoda Kamiq • Škoda Karoq • Škoda Enyaq iV

Doporučujeme

Články odjinud