Bugatti představilo svůj program La Maison Pur Sang na loňské akci Rétromobile. V rámci něj nabízí renovace všech svých vozů. Zdroj: Bugatti

Bugatti představilo svůj program La Maison Pur Sang na loňské akci Rétromobile. V rámci něj nabízí renovace všech svých vozů. | Zdroj: Bugatti

První vozem, který prošel programem La Maison Pur Sang, je prototyp Veyronu Grand Sport s označením 2.1. Zdroj: Bugatti

První vozem, který prošel programem La Maison Pur Sang, je prototyp Veyronu Grand Sport s označením 2.1. | Zdroj: Bugatti

Jde o prototyp, který měl premiéru na přehlídce v Pebble Beach v roce 2008. Tento exemplář procestoval celý svět a lákal potenciální klienty ke koupi. Zdroj: Bugatti

Jde o prototyp, který měl premiéru na přehlídce v Pebble Beach v roce 2008. Tento exemplář procestoval celý svět a lákal potenciální klienty ke koupi. | Zdroj: Bugatti

Bugatti Veyron Grand Sport 16.4 Zdroj: Bugatti

Bugatti Veyron Grand Sport 16.4 | Zdroj: Bugatti

Bugatti Veyron Grand Sport 16.4 Zdroj: Bugatti

Bugatti Veyron Grand Sport 16.4 | Zdroj: Bugatti

První vozem, který prošel programem La Maison Pur Sang, je prototyp Veyronu Grand Sport s označením 2.1. Zdroj: Bugatti
Jde o prototyp, který měl premiéru na přehlídce v Pebble Beach v roce 2008. Tento exemplář procestoval celý svět a lákal potenciální klienty ke koupi. Zdroj: Bugatti
Bugatti Veyron Grand Sport 16.4 Zdroj: Bugatti
Bugatti Veyron Grand Sport 16.4 Zdroj: Bugatti
5
Fotogalerie

Bugatti zrenovovalo první Veyron Grand Sport. Procestoval svět a lákal klienty

Automobilka provedla důkladnou opravu vzácného hypersportu. Ukazuje na něm možnosti nového programu La Maison Pur Sang.

Nejen historická Bugatti si zaslouží péči. Francouzská automobilka se snaží ukázat, že důkladnou renovaci zvládne i na svých relativně moderních výrobcích. Prvním kusem je Veyron 16.4 Grand Sport – a ne ledajaký. Jde o prototyp, který měl premiéru na přehlídce v Pebble Beach v roce 2008. Tento exemplář procestoval celý svět a lákal potenciální klienty ke koupi.

Vůz s neoficiálním označením 2.1 má stříbrnou metalízu a interiér čalouněný kůží v barvě Cognaq. Nebyl nikdy přihlášen k provozu, o jeho nedávné historii není nic moc známo, nicméně Bugatti ho získalo v roce 2020. Na své základně v Molseimu automobilka provedla důkladnou rozborku, renovaci a sborku.

Veyron byl kompletně přelakován a přečalouněn, dostal nový středový panel interiéru dle původní konfigurace a samozřejmě prošel důkladnou kontrolou, která potvrdila jeho autenticitu. Práce trvaly čtyři měsíce. Stejnou službu chce Bugatti nabízet pro všechny své modely, tovární certifikace má být zárukou pro sběratele a zvýšit cenu jejich vozů.

Doporučujeme

Články odjinud