Novou obětí známého úpravce je tentokrát osmiválcové Ferrari s motorem uprostřed.
Po rozsáhlé úpravě Ferrari 812 GTS se jménem Stallone si nechvalně známý úpravce Mansory připravil nový „paket“ úprav také pro maranellskou střelu s motorem uprostřed. Výchozí F8 Tributo tak bylo přejmenováno na F8XX a předvádí klasicky odvážný přístup německé dílny v úpravě i těch nejprestižnějších aut planety.
Na první pohled zaujme F8XX výrazným zeleným lakem v kombinaci se zlatými pruhy, přičemž tento motiv doplňují i nová kovaná kola o 21 palcích vpředu a 22 palcích vzadu. Rozsáhlý karbonový bodykit se nezastavuje nikde, upravuje příď, boky i záď osmiválcového Ferrari, přičemž vlastním způsobem „ladí“ i aerodynamické vychytávky originálu, viz třeba dodatečná křídla na zadním spoileru.
S novým zadním nárazníkem se změnilo i umístění koncovek výfukového systému. Na pohonné jednotce se přitom Mansory také vyřádilo. Úpravou 3,9litrového twin-turbo V8 nyní dosahuje Ferrari 880 koní (647 kW) a 980 N.m točivého momentu. Tedy pořádné navýšení oproti sériovým 720 koním (530 kW) a 770 N.m.
Mansory uvádí, že F8XX zvládne akceleraci z nuly na 100 km/h za 2,6 sekundy a maximálně dosáhne 354 km/h. I zde má tedy přesahovat schopnosti původního F8 Tributo, které se pyšní stovkou za 2,9 sekundy a maximem 340 km/h.
Kompletní balík úprav se nakonec neobešel bez úpravy interiéru s novým koženým čalouněním, které najdete i na místech, kde ho původně nenabízí ani Ferrari. V typickém stylu pak mizí z Ferrari venku i vevnitř loga italské značky a náhradou jsou loga Mansory, pod krytem motoru i dokonce ve zlatě.
Cenovku za silnější, rychlejší a bláznivě vypadající Ferrari zatím Mansory nezveřejnilo.