O příchodu Volkswagenu ID.4, dalšího elektrického modelu značky navazujícího na stopy  hatchbacku ID.3 , se mluví už dlouho. Mohli jsme vidět takřka  produkční verzi na oficiálních fotkách ... Zdroj: Volkswagen

O příchodu Volkswagenu ID.4, dalšího elektrického modelu značky navazujícího na stopy hatchbacku ID.3, se mluví už dlouho. Mohli jsme vidět takřka produkční verzi na oficiálních fotkách... | Zdroj: Volkswagen

...poté se objevily  snímky maskovaných prototypů , a přestože dříve unikla na veřejnost i podoba sériové verze ID.4 pro Čínu (v galerii), německá značka nám poskytuje ještě jednu malou upoutávku. Zdroj: Volkswagen

...poté se objevily snímky maskovaných prototypů, a přestože dříve unikla na veřejnost i podoba sériové verze ID.4 pro Čínu (v galerii), německá značka nám poskytuje ještě jednu malou upoutávku. | Zdroj: Volkswagen

Pár nových ilustrací pouze zvýrazňuje tvary a linie elektrického crossoveru, který bude dalším modelem na koncernové platformě MEB, sdílené například i se  Škodou Enyaq iV  nebo hot-hatchem  Cupra el-Born . Zdroj: Volkswagen

Pár nových ilustrací pouze zvýrazňuje tvary a linie elektrického crossoveru, který bude dalším modelem na koncernové platformě MEB, sdílené například i se Škodou Enyaq iV nebo hot-hatchem Cupra el-Born. | Zdroj: Volkswagen

Po stránce designu se ID.4 udrží nastaveného směru ID.3, se všemi klíčovými prvky této rodiny elektromobilů. Zdroj: MIIT

Po stránce designu se ID.4 udrží nastaveného směru ID.3, se všemi klíčovými prvky této rodiny elektromobilů. | Zdroj: MIIT

Zprvu dorazí ID.4 jako zadokolka, pohon všech kol bude následovat později. Baterie bude umístěna v podlaze uprostřed vozu a měla by vystačit až na 500 km jízdy (WLTP). Zdroj: MIIT

Zprvu dorazí ID.4 jako zadokolka, pohon všech kol bude následovat později. Baterie bude umístěna v podlaze uprostřed vozu a měla by vystačit až na 500 km jízdy (WLTP). | Zdroj: MIIT

Přehled motorizací a akumulátorů automobilka zatím neodhaluje, očekáváme ale velkou podobnost s ID.3. Nejsilnější čtyřkolka by měla ovšem nabídnout výkon až 225 kW (306 koní) a 450 N.m točivého momentu. Zdroj: MIIT

Přehled motorizací a akumulátorů automobilka zatím neodhaluje, očekáváme ale velkou podobnost s ID.3. Nejsilnější čtyřkolka by měla ovšem nabídnout výkon až 225 kW (306 koní) a 450 N.m točivého momentu. | Zdroj: MIIT

Oficiální premiéry ID.4 bychom se měli dočkat v řádu několika týdnů. Crossover bude globálním modelem, uveden bude jak v Evropě, tak na trhu Severní Ameriky a Číny. Zdroj: MIIT

Oficiální premiéry ID.4 bychom se měli dočkat v řádu několika týdnů. Crossover bude globálním modelem, uveden bude jak v Evropě, tak na trhu Severní Ameriky a Číny. | Zdroj: MIIT

Po boku ID.3 se bude rovněž vyrábět v rekonstruované továrně VW ve Cvikově, která již od konce června  přešla na produkci výhradně elektrických vozidel . Zdroj: MIIT

Po boku ID.3 se bude rovněž vyrábět v rekonstruované továrně VW ve Cvikově, která již od konce června přešla na produkci výhradně elektrických vozidel. | Zdroj: MIIT

 Zdroj: MIIT

| Zdroj: MIIT

Základem bude pochopitelně platforma MEB, postupně využívána u všech elektrických modelů koncernu VW a tedy rovněž chystané  Škody Enyaq . Zdroj: Volkswagen

Základem bude pochopitelně platforma MEB, postupně využívána u všech elektrických modelů koncernu VW a tedy rovněž chystané Škody Enyaq. | Zdroj: Volkswagen

Jako první dorazí ID.4 jako zadokolka, pohon všech kol bude následovat později. Baterie bude umístěna v podlaze uprostřed vozu a měla by vystačit až na 500 km jízdy. Zdroj: Volkswagen

Jako první dorazí ID.4 jako zadokolka, pohon všech kol bude následovat později. Baterie bude umístěna v podlaze uprostřed vozu a měla by vystačit až na 500 km jízdy. | Zdroj: Volkswagen

Přehled motorizací a akumulátorů automobilka zatím neodhaluje, očekáváme ale  velkou podobnost s ID.3 . Zdroj: Volkswagen

Přehled motorizací a akumulátorů automobilka zatím neodhaluje, očekáváme ale velkou podobnost s ID.3. | Zdroj: Volkswagen

Novinka by se měla na trhu objevit ještě letos, stejně jako hatchback ID.3. Crossover bude globálním modelem, uveden bude jak v Evropě, tak na trhu Severní Ameriky a Číny. Zdroj: Volkswagen

Novinka by se měla na trhu objevit ještě letos, stejně jako hatchback ID.3. Crossover bude globálním modelem, uveden bude jak v Evropě, tak na trhu Severní Ameriky a Číny. | Zdroj: Volkswagen

...poté se objevily  snímky maskovaných prototypů , a přestože dříve unikla na veřejnost i podoba sériové verze ID.4 pro Čínu (v galerii), německá značka nám poskytuje ještě jednu malou upoutávku. Zdroj: Volkswagen
Pár nových ilustrací pouze zvýrazňuje tvary a linie elektrického crossoveru, který bude dalším modelem na koncernové platformě MEB, sdílené například i se  Škodou Enyaq iV  nebo hot-hatchem  Cupra el-Born . Zdroj: Volkswagen
Po stránce designu se ID.4 udrží nastaveného směru ID.3, se všemi klíčovými prvky této rodiny elektromobilů. Zdroj: MIIT
Zprvu dorazí ID.4 jako zadokolka, pohon všech kol bude následovat později. Baterie bude umístěna v podlaze uprostřed vozu a měla by vystačit až na 500 km jízdy (WLTP). Zdroj: MIIT
13
Fotogalerie

VW ID.4 na nové upoutávce. Elektrický crossover přijede už brzy, nemá co skrývat

Premiéra dalšího elektrického Volkswagenu rodiny ID je dle všeho za dveřmi. Co čekat, už ale vlastně víme.

O příchodu Volkswagenu ID.4, dalšího elektrického modelu značky navazujícího na stopy hatchbacku ID.3, se mluví už dlouho. Mohli jsme vidět takřka produkční verzi na oficiálních fotkách, poté se objevily snímky maskovaných prototypů, a přestože dříve unikla na veřejnost i podoba sériové verze ID.4 pro Čínu (v galerii), německá značka nám poskytuje ještě jednu malou upoutávku.

Pár nových ilustrací pouze zvýrazňuje tvary a linie elektrického crossoveru, který bude dalším modelem na koncernové platformě MEB, sdílené například i se Škodou Enyaq iV nebo hot-hatchem Cupra el-Born. Po stránce designu se ID.4 udrží nastaveného směru ID.3, se všemi klíčovými prvky této rodiny elektromobilů.

Zprvu dorazí ID.4 jako zadokolka, pohon všech kol bude následovat později. Baterie bude umístěna v podlaze uprostřed vozu a měla by vystačit až na 500 km jízdy (WLTP). Přehled motorizací a akumulátorů automobilka zatím neodhaluje, očekáváme ale velkou podobnost s ID.3. Nejsilnější čtyřkolka by měla ovšem nabídnout výkon až 225 kW (306 koní) a 450 N.m točivého momentu.

Oficiální premiéry ID.4 bychom se měli dočkat v řádu několika týdnů. Crossover bude globálním modelem, uveden bude jak v Evropě, tak na trhu Severní Ameriky a Číny. Po boku ID.3 se bude rovněž vyrábět v rekonstruované továrně VW ve Cvikově, která již od konce června přešla na produkci výhradně elektrických vozidel.

Speciál: Škoda Enyaq iV

Škoda Enyaq iV je první elektromobil automobilky Škoda Auto na modulární platformě MEB. SUV s dojezdem až 500 km na jedno nabití v roce 2020 převzalo po modelu Superb roli vlajkové lodi automobilky a vzniká ve dvou karosářských verzích. Základem je pohon zadních kol, v nabídce jsou i verze s pohonem 4x4 a sportovněji zaměřené provedení RS iV. Světová premiéra proběhla 1. září 2020 v Praze.

První dojmyCenaPrvní test prototypuVnější designInteriérEnyaq iV - význam názvu

Doporučujeme

Články odjinud