Francouzská značka přejde k bateriovým vozům později než sourozenci z koncernu Stellantis. Nyní nabízí elektrifikaci u 70 % svých modelů.
Oproti dalším značkám koncernu Stellantis přijde přechod na baterie se zpožděním – DS ho plánuje na rok 2026, Alfa Romeo v roce 2027 a Opel má následovat v roce 2028. K hladkému přechodu má pomoci nasazení nových platforem STLA Small, Medium a Large a také nové partnerství s korejským LG, s nímž hodlá postavit novou továrnu na baterie do elektromobilů v USA. Svou bateriovou variantu pak mají mít všechny vozy Peugeot již v roce 2024.
Spalovací motory ale bude značka dále nabízet pro mimoevropské trhy. V rozhovoru pro Automotive News dále výkonná ředitelka Linda Jackson uvedla, že prodeje Peugeotu e-208 zatím překonávají očekávání. Automobilka počítala, že půjde o 10 až 15 procent prodaných kusů, ve skutečnosti jde o zhruba 20 procent.
O něco menší podíl oproti variantám se spalovacím motorem má crossover e-2008, což si značka vysvětluje faktem, že vůz této kategorie bývá častěji jediným autem v rodině a tudíž zákazníci potřebují jezdit na delší vzdálenosti.