V rozhovoru s australským webem Car Advice se o elektrifikaci rychlých BMW rozpovídal sám ředitel divize M Markus Flasch. | BMW X5 M Competiton Zdroj: BMW

V rozhovoru s australským webem Car Advice se o elektrifikaci rychlých BMW rozpovídal sám ředitel divize M Markus Flasch. | BMW X5 M Competiton | Zdroj: BMW

Pravověrní fanoušci „emkových“ BMW ovšem nemusí mít obavy, klasické menší modely jako M2, M3 a M4 zřejmě v nejbližší době baterky nedostanou. To ovšem neplatí o výkonných SUV jako X5 M či X6 M. | BMW X5 M Competiton Zdroj: BMW

Pravověrní fanoušci „emkových“ BMW ovšem nemusí mít obavy, klasické menší modely jako M2, M3 a M4 zřejmě v nejbližší době baterky nedostanou. To ovšem neplatí o výkonných SUV jako X5 M či X6 M. | BMW X5 M Competiton | Zdroj: BMW

U „emkových“ SUV podle Flasche začíná dávat elektrifikace smysl v ohledu vysoké hmotnosti a nutnosti hnát výkony těchto modelů stále výše. | BMW X5 M Competiton Zdroj: BMW

U „emkových“ SUV podle Flasche začíná dávat elektrifikace smysl v ohledu vysoké hmotnosti a nutnosti hnát výkony těchto modelů stále výše. | BMW X5 M Competiton | Zdroj: BMW

Jednoduše řečeno, další zátěž ve formě baterií a elektromotoru již cca 2,3 tunovému SUV moc neuškodí a elektrifikace by dále vylepšila schopnosti těchto mastodontů. | BMW X5 M Competiton Zdroj: BMW

Jednoduše řečeno, další zátěž ve formě baterií a elektromotoru již cca 2,3 tunovému SUV moc neuškodí a elektrifikace by dále vylepšila schopnosti těchto mastodontů. | BMW X5 M Competiton | Zdroj: BMW

Na plug-in hybridním BMW od divize se už přitom pracuje. „Můžu vám potvrdit, že na elektrifikaci pracujeme. Plug-in hybridní BMW od týmu divize M jsem už řídil. Existuje. Zatím ale nemohu nic dalšího prozradit,“ dodal Flasch. | BMW X5 M Competiton Zdroj: BMW

Na plug-in hybridním BMW od divize se už přitom pracuje. „Můžu vám potvrdit, že na elektrifikaci pracujeme. Plug-in hybridní BMW od týmu divize M jsem už řídil. Existuje. Zatím ale nemohu nic dalšího prozradit,“ dodal Flasch. | BMW X5 M Competiton | Zdroj: BMW

S vyvrácením hybridů u menších „emkových“ modelů tedy není od věci předpokládat, že technologie se dočká právě nějaké SUV. | BMW X5 M Competiton Zdroj: BMW

S vyvrácením hybridů u menších „emkových“ modelů tedy není od věci předpokládat, že technologie se dočká právě nějaké SUV. | BMW X5 M Competiton | Zdroj: BMW

Jelikož ale BMW teprve nedávno představilo novou generaci  X5 M a X6 M , nehledě na menší  X3 M a X4 M , na elektrifikaci svých výkonných SUV zatím nespěchá. | BMW X5 M Competiton Zdroj: BMW

Jelikož ale BMW teprve nedávno představilo novou generaci X5 M a X6 M, nehledě na menší X3 M a X4 M, na elektrifikaci svých výkonných SUV zatím nespěchá. | BMW X5 M Competiton | Zdroj: BMW

Pokud tedy BMW opravdu nepracuje na vrcholném X7 M, prozatím žijeme pouze v říši testovacích mul a vývoje do budoucna. | BMW X5 M Competiton Zdroj: BMW

Pokud tedy BMW opravdu nepracuje na vrcholném X7 M, prozatím žijeme pouze v říši testovacích mul a vývoje do budoucna. | BMW X5 M Competiton | Zdroj: BMW

BMW X5 M Competiton Zdroj: BMW

BMW X5 M Competiton | Zdroj: BMW

Pravověrní fanoušci „emkových“ BMW ovšem nemusí mít obavy, klasické menší modely jako M2, M3 a M4 zřejmě v nejbližší době baterky nedostanou. To ovšem neplatí o výkonných SUV jako X5 M či X6 M. | BMW X5 M Competiton Zdroj: BMW
U „emkových“ SUV podle Flasche začíná dávat elektrifikace smysl v ohledu vysoké hmotnosti a nutnosti hnát výkony těchto modelů stále výše. | BMW X5 M Competiton Zdroj: BMW
Jednoduše řečeno, další zátěž ve formě baterií a elektromotoru již cca 2,3 tunovému SUV moc neuškodí a elektrifikace by dále vylepšila schopnosti těchto mastodontů. | BMW X5 M Competiton Zdroj: BMW
Na plug-in hybridním BMW od divize se už přitom pracuje. „Můžu vám potvrdit, že na elektrifikaci pracujeme. Plug-in hybridní BMW od týmu divize M jsem už řídil. Existuje. Zatím ale nemohu nic dalšího prozradit,“ dodal Flasch. | BMW X5 M Competiton Zdroj: BMW
9
Fotogalerie

Velké modely BMW M dostanou plug-in hybridní motory. Už se na nich pracuje

Velká „emková“ BMW v budoucnu přejdou na hybridní ústrojí. Podle šéfa divize M to jednoduše dává smysl.

Velká a výkonná SUV s hybridními motory zřejmě ještě zažijí boom. Po zprávách o příchodu Volkswagenu Touareg R, tedy nejvýkonnější variantě modelu, která má navíc jako první „erko“ v nabídce značky používat plug-in hybridní ústrojí, se podobné zprávy objevují také u BMW.

V rozhovoru s australským webem Car Advice se totiž o elektrifikaci rychlých BMW rozpovídal sám ředitel divize M Markus Flasch. Pravověrní fanoušci „emkových“ BMW ovšem nemusí mít obavy, klasické menší modely jako M2, M3 a M4 zřejmě v nejbližší době baterky nedostanou. To ovšem neplatí o výkonných SUV jako X5 M či X6 M.

U „emkových“ SUV podle Flasche začíná dávat elektrifikace smysl v ohledu vysoké hmotnosti a nutnosti hnát výkony těchto modelů stále výše. Jednoduše řečeno, další zátěž ve formě baterií a elektromotoru již cca 2,3 tunovému SUV moc neuškodí a elektrifikace by dále vylepšila schopnosti těchto mastodontů.

Na plug-in hybridním BMW od divize se už přitom pracuje. „Můžu vám potvrdit, že na elektrifikaci pracujeme. Plug-in hybridní BMW od týmu divize M jsem už řídil. Existuje. Zatím ale nemohu nic dalšího prozradit,“ dodal Flasch. S vyvrácením hybridů u menších „emkových“ modelů tedy není od věci předpokládat, že technologie se dočká právě nějaké SUV.

Jelikož ale BMW teprve nedávno představilo novou generaci X5 M a X6 M, nehledě na menší X3 M a X4 M, na elektrifikaci svých výkonných SUV zatím nespěchá. Pokud tedy BMW opravdu nepracuje na vrcholném X7 M, prozatím žijeme pouze v říši testovacích mul a vývoje do budoucna.

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud