Porsche dokončilo proces omlazování svého menšího SUV Macan představením sportovně střiženého GTS. Tato verze bude v hierarchii mezi variantami  S  a  Turbo . Oproti standardnímu modelu má GTS o 15 milimetrů nižší světlou výšku, volitelný adaptivní podvozek pak umí auto přimáčknout k zemi o další centimetr. Porsche

Porsche dokončilo proces omlazování svého menšího SUV Macan představením sportovně střiženého GTS. Tato verze bude v hierarchii mezi variantami S a Turbo. Oproti standardnímu modelu má GTS o 15 milimetrů nižší světlou výšku, volitelný adaptivní podvozek pak umí auto přimáčknout k zemi o další centimetr. | Porsche

Ve standardu dostanete 20palcová kola v designu RS Spyder, pod která lze za příplatek nacpat i karbon-keramické brzdy. GTS poznáte i podle širších prahů a černých doplňků karoserie. Zatemněné jsou i LED světlomety. Zadní části pak dominují čtyři koncovky výfuku. Porsche

Ve standardu dostanete 20palcová kola v designu RS Spyder, pod která lze za příplatek nacpat i karbon-keramické brzdy. GTS poznáte i podle širších prahů a černých doplňků karoserie. Zatemněné jsou i LED světlomety. Zadní části pak dominují čtyři koncovky výfuku. | Porsche

Interiér sází na kontrastní prošívání a vytříbené materiály, které ze sportovních aut už dobře známe. Loketní opěrka a střední část sedadel jsou pokryté alcantarou, volant je zase pokrytý jemnou kůží. Posádka si bude samozřejmě moct dopřát celou řadu prémiové výbavy, kam se řadí třeba bezdrátové nabíjení telefonu nebo prémiový audiosystém. Porsche

Interiér sází na kontrastní prošívání a vytříbené materiály, které ze sportovních aut už dobře známe. Loketní opěrka a střední část sedadel jsou pokryté alcantarou, volant je zase pokrytý jemnou kůží. Posádka si bude samozřejmě moct dopřát celou řadu prémiové výbavy, kam se řadí třeba bezdrátové nabíjení telefonu nebo prémiový audiosystém. | Porsche

Pod kapotou je motor V6 2,9 litru, který známe z modelů S a Turbo. V tomto novém provedení Macanu GTS je naladěný na 280 kW (380 koní), oproti předchozí verzi si tedy polepšil o dvacet koní. Stovka má být protnuta za 4,7 sekundy (s paketem Sport Chrono) a ručička se má zastavit až na hranici 261 km/h. Porsche

Pod kapotou je motor V6 2,9 litru, který známe z modelů S a Turbo. V tomto novém provedení Macanu GTS je naladěný na 280 kW (380 koní), oproti předchozí verzi si tedy polepšil o dvacet koní. Stovka má být protnuta za 4,7 sekundy (s paketem Sport Chrono) a ručička se má zastavit až na hranici 261 km/h. | Porsche

Porsche slibuje kombinovanou spotřebu 9,6 litrů na sto kilometrů, ovšem měřeno je to ještě podle staré metodiky NEDC. České ceny zatím nevíme, tuzemské zastoupení ale na nové modely reaguje rychle, takže se je dozvíme určitě vzápětí. Vzhledem k postavení modelu by to mohlo být lehce přes dva miliony korun. Porsche

Porsche slibuje kombinovanou spotřebu 9,6 litrů na sto kilometrů, ovšem měřeno je to ještě podle staré metodiky NEDC. České ceny zatím nevíme, tuzemské zastoupení ale na nové modely reaguje rychle, takže se je dozvíme určitě vzápětí. Vzhledem k postavení modelu by to mohlo být lehce přes dva miliony korun. | Porsche

 Porsche

| Porsche

Ve standardu dostanete 20palcová kola v designu RS Spyder, pod která lze za příplatek nacpat i karbon-keramické brzdy. GTS poznáte i podle širších prahů a černých doplňků karoserie. Zatemněné jsou i LED světlomety. Zadní části pak dominují čtyři koncovky výfuku. Porsche
Interiér sází na kontrastní prošívání a vytříbené materiály, které ze sportovních aut už dobře známe. Loketní opěrka a střední část sedadel jsou pokryté alcantarou, volant je zase pokrytý jemnou kůží. Posádka si bude samozřejmě moct dopřát celou řadu prémiové výbavy, kam se řadí třeba bezdrátové nabíjení telefonu nebo prémiový audiosystém. Porsche
Pod kapotou je motor V6 2,9 litru, který známe z modelů S a Turbo. V tomto novém provedení Macanu GTS je naladěný na 280 kW (380 koní), oproti předchozí verzi si tedy polepšil o dvacet koní. Stovka má být protnuta za 4,7 sekundy (s paketem Sport Chrono) a ručička se má zastavit až na hranici 261 km/h. Porsche
Porsche slibuje kombinovanou spotřebu 9,6 litrů na sto kilometrů, ovšem měřeno je to ještě podle staré metodiky NEDC. České ceny zatím nevíme, tuzemské zastoupení ale na nové modely reaguje rychle, takže se je dozvíme určitě vzápětí. Vzhledem k postavení modelu by to mohlo být lehce přes dva miliony korun. Porsche
6
Fotogalerie

Nové Porsche Macan GTS je konečně tady. Sportovní SUV posílilo o 20 koní

Polovinu životního cyklu má Porsche Macan již dávno za sebou. Snad už poslední verze přijíždí až po roce a půl.

Porsche dokončilo proces omlazování svého menšího SUV Macan představením sportovně střiženého GTS. Tato verze bude v hierarchii mezi variantami S a Turbo. Oproti standardnímu modelu má GTS o 15 milimetrů nižší světlou výšku, volitelný adaptivní podvozek pak umí auto přimáčknout k zemi o další centimetr.

Ve standardu dostanete 20palcová kola v designu RS Spyder, pod která lze za příplatek nacpat i karbon-keramické brzdy. GTS poznáte i podle širších prahů a černých doplňků karoserie. Zatemněné jsou i LED světlomety. Zadní části pak dominují čtyři koncovky výfuku.

Interiér sází na kontrastní prošívání a vytříbené materiály, které ze sportovních aut už dobře známe. Loketní opěrka a střední část sedadel jsou pokryté Alcantarou, volant je zase pokrytý jemnou kůží. Posádka si bude samozřejmě moct dopřát celou řadu výbavy, kam se řadí třeba bezdrátové nabíjení telefonu nebo prémiový audiosystém.

Pod kapotou je motor V6 2,9 litru, který známe z modelů S a Turbo. V tomto novém provedení Macanu GTS je naladěný na 280 kW (380 koní), oproti předchozí verzi si tedy polepšil o dvacet koní. Stovka má být protnuta za 4,7 sekundy (s paketem Sport Chrono) a ručička se má zastavit až na hranici 261 km/h.

Porsche slibuje kombinovanou spotřebu 9,6 litrů na sto kilometrů, ovšem měřeno je to ještě podle staré metodiky NEDC. České ceny zatím nevíme, tuzemské zastoupení ale na nové modely reaguje rychle, takže se je dozvíme určitě vzápětí. Německá cena činí 77.880 eur (1.950.000 Kč).

Porsche Macan - porovnání motorizací
Model Macan Macan S Macan GTS Macan Turbo
Zdvihový objem [cm3] 1984 2894 2894 2894
Převodovka 7PDK 7PDK 7PDK 7PDK
Válce/ventily 4/4 6/4 6/4 6/4
Největší výkon [kW/min] 180/5000-6750 260/5400-6400 280/5200-6700 324/5700-6600
Točivý moment [N.m/min] 370/1600-4500 480/1360-4800 520/1750-5000 550/1800-5600
Maximální rychlost [km/h] 225 254 261 270
Zrychlení 0-100 km/h [s] 6,5* 5,1* 4,7* 4,3*
Spotřeba [l/100km] 8,1 8,9 9,6 9,8
*s paketem Sport Plus

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud