BMW Neue Klasse. Už to tady jednou bylo, že? Mnichovská automobilka toto označení použila poprvé  na začátku 60. let , kdy se rozhodla se pustit do třídy kompaktních aut s motory do objemu dvou litrů.

BMW Neue Klasse. Už to tady jednou bylo, že? Mnichovská automobilka toto označení použila poprvé na začátku 60. let, kdy se rozhodla se pustit do třídy kompaktních aut s motory do objemu dvou litrů.

Tehdy to znamenalo nový designový jazyk a éru modelů 1500, 1600 a hlavně 2002. Nyní se označení Neue Klasse do BMW vrátí.

Tehdy to znamenalo nový designový jazyk a éru modelů 1500, 1600 a hlavně 2002. Nyní se označení Neue Klasse do BMW vrátí.

Tentokrát bude označovat vstup do další kapitoly strategie o elektrifikaci. Jedná se o novou platformu, u které teď už víme, že by se měla poprvé použít v roce 2025 na nové generaci řady 3.

Tentokrát bude označovat vstup do další kapitoly strategie o elektrifikaci. Jedná se o novou platformu, u které teď už víme, že by se měla poprvé použít v roce 2025 na nové generaci řady 3.

Automobily na této platformě budou vznikat v nové maďarské továrně, která má mít výrobní kapacitu 150.000 aut ročně a zaměstnat 1000 lidí.

Automobily na této platformě budou vznikat v nové maďarské továrně, která má mít výrobní kapacitu 150.000 aut ročně a zaměstnat 1000 lidí.

Použití platformy potvrdil předseda představenstva Oliver Zipse, který uvedl:  „Až to začneme prodávat, budeme to soustředit okolo řady 3. V tom okamžiku bude trh rozvinutý natolik, že bude rozumné mít v této architektuře pouze jeden druh pohonu“ .

Použití platformy potvrdil předseda představenstva Oliver Zipse, který uvedl: „Až to začneme prodávat, budeme to soustředit okolo řady 3. V tom okamžiku bude trh rozvinutý natolik, že bude rozumné mít v této architektuře pouze jeden druh pohonu“.

Platforma tedy nebude natolik univerzální, aby pokryla celé modelové portfolio.

Platforma tedy nebude natolik univerzální, aby pokryla celé modelové portfolio.

Můžeme tedy očekávat, že řady 3 a 4 včetně všech karosářských variant, což je dohromady pět aut, budou na nové čistě elektrické platformě.

Můžeme tedy očekávat, že řady 3 a 4 včetně všech karosářských variant, což je dohromady pět aut, budou na nové čistě elektrické platformě.

 „Neue Klasse bude zahrnovat modely střední třídy, samozřejmě toho ale chystáme mnohem více,“  informoval na závěr mluvčí automobilky web  Automotive News Europe .

„Neue Klasse bude zahrnovat modely střední třídy, samozřejmě toho ale chystáme mnohem více,“ informoval na závěr mluvčí automobilky web Automotive News Europe.

 Zdroj: BMW 

| Zdroj: BMW 

 Zdroj: BMW 

| Zdroj: BMW 

 Zdroj: BMW 

| Zdroj: BMW 

 Zdroj: BMW 

| Zdroj: BMW 

 Zdroj: BMW 

| Zdroj: BMW 

 Zdroj: BMW 

| Zdroj: BMW 

 Zdroj: BMW 

| Zdroj: BMW 

Tehdy to znamenalo nový designový jazyk a éru modelů 1500, 1600 a hlavně 2002. Nyní se označení Neue Klasse do BMW vrátí.
Tentokrát bude označovat vstup do další kapitoly strategie o elektrifikaci. Jedná se o novou platformu, u které teď už víme, že by se měla poprvé použít v roce 2025 na nové generaci řady 3.
Automobily na této platformě budou vznikat v nové maďarské továrně, která má mít výrobní kapacitu 150.000 aut ročně a zaměstnat 1000 lidí.
Použití platformy potvrdil předseda představenstva Oliver Zipse, který uvedl:  „Až to začneme prodávat, budeme to soustředit okolo řady 3. V tom okamžiku bude trh rozvinutý natolik, že bude rozumné mít v této architektuře pouze jeden druh pohonu“ .
15
Fotogalerie

BMW se vrací s Neue Klasse už v roce 2025. Čistě elektrická platforma se bude soustředit okolo řady 3

Modelové řady BMW řady 3 a 4 čeká zřejmě velká proměna. Jak to všechno dopadne se dozvíme do tří let.

BMW Neue Klasse. Už to tady jednou bylo, že? Mnichovská automobilka toto označení použila poprvé na začátku 60. let, kdy se rozhodla se pustit do třídy kompaktních aut s motory do objemu dvou litrů. Tehdy to znamenalo nový designový jazyk a éru modelů 1500, 1600 a hlavně 2002. Nyní se označení Neue Klasse do BMW vrátí.

Tentokrát bude označovat vstup do další kapitoly strategie o elektrifikaci. Jedná se o novou platformu, u které teď už víme, že by se měla poprvé použít v roce 2025 na nové generaci řady 3. Automobily na této platformě budou vznikat v nové maďarské továrně, která má mít výrobní kapacitu 150.000 aut ročně a zaměstnat 1000 lidí.

Použití platformy potvrdil předseda představenstva Oliver Zipse, který uvedl: „Až to začneme prodávat, budeme to soustředit okolo řady 3. V tom okamžiku bude trh rozvinutý natolik, že bude rozumné mít v této architektuře pouze jeden druh pohonu“. Platforma tedy nebude natolik univerzální, aby pokryla celé modelové portfolio.

Můžeme tedy očekávat, že řady 3 a 4 včetně všech karosářských variant, což je dohromady pět aut, budou na nové čistě elektrické platformě. „Neue Klasse bude zahrnovat modely střední třídy, samozřejmě toho ale chystáme mnohem více,“ informoval na závěr mluvčí automobilky web Automotive News Europe.

Galerie doplněna o BMW i4.

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud