Minulý rok jsme  viděli finální koncept , letos v únoru se mluvilo  o plánech vstupu na trh . | Microlino 2.0 Zdroj: M-Cro

Minulý rok jsme viděli finální koncept, letos v únoru se mluvilo o plánech vstupu na trh. | Microlino 2.0 | Zdroj: M-Cro

Nyní už švýcarská společnost M-Cro (Micro Mobility) v rámci  veletrhu mobility IAA v Mnichově  předvádí konečnou produkční verzi miniauta Microlino 2.0, oživující myšlenku známého vozítka BMW Isetta pro moderní dobu. | Microlino 2.0 Zdroj: M-Cro

Nyní už švýcarská společnost M-Cro (Micro Mobility) v rámci veletrhu mobility IAA v Mnichově předvádí konečnou produkční verzi miniauta Microlino 2.0, oživující myšlenku známého vozítka BMW Isetta pro moderní dobu. | Microlino 2.0 | Zdroj: M-Cro

Design elektrického modelu ctí předchozí plány i v této nejnovější verzi. Do dvoumístné kabiny se nastupuje dveřmi na přídi, kliku nicméně nahradilo tlačítko a přibyl rovněž mechanismus automatického dovírání. | Microlino 2.0 Zdroj: M-Cro

Design elektrického modelu ctí předchozí plány i v této nejnovější verzi. Do dvoumístné kabiny se nastupuje dveřmi na přídi, kliku nicméně nahradilo tlačítko a přibyl rovněž mechanismus automatického dovírání. | Microlino 2.0 | Zdroj: M-Cro

Nová unibody konstrukce teď používá nezávislé zavěšení kol se vzpěrami McPherson vpředu i vzadu. Objem kufru čítá 230 litrů. | Microlino 2.0 Zdroj: M-Cro

Nová unibody konstrukce teď používá nezávislé zavěšení kol se vzpěrami McPherson vpředu i vzadu. Objem kufru čítá 230 litrů. | Microlino 2.0 | Zdroj: M-Cro

Elektromotor produkuje maximálních 26 koní (19 kW) a 118 N.m točivého momentu, což zajišťuje vozítku akceleraci z nuly na 50 km/h za 5 sekund. | Microlino 2.0 Zdroj: M-Cro

Elektromotor produkuje maximálních 26 koní (19 kW) a 118 N.m točivého momentu, což zajišťuje vozítku akceleraci z nuly na 50 km/h za 5 sekund. | Microlino 2.0 | Zdroj: M-Cro

Na využití pouze ve městě hledí maximální rychlost 90 km/h. Ostatně rychleji byste v novodobé „ledničce“ na kolech cestovat zřejmě ani nechtěli. | Microlino 2.0 Zdroj: M-Cro

Na využití pouze ve městě hledí maximální rychlost 90 km/h. Ostatně rychleji byste v novodobé „ledničce“ na kolech cestovat zřejmě ani nechtěli. | Microlino 2.0 | Zdroj: M-Cro

Microlino 2.0 bude firma nabízet se třemi kapacitami baterií – 6 kWh, 10,5 kWh a 14 kWh, nabízející dojezd 95 km, 175 km a 230 km. Nabití lithium-iontové baterie z 0 na 80 % kapacity potrvá mezi 3 a 4 hodinami času. | Microlino 2.0 Zdroj: M-Cro

Microlino 2.0 bude firma nabízet se třemi kapacitami baterií – 6 kWh, 10,5 kWh a 14 kWh, nabízející dojezd 95 km, 175 km a 230 km. Nabití lithium-iontové baterie z 0 na 80 % kapacity potrvá mezi 3 a 4 hodinami času. | Microlino 2.0 | Zdroj: M-Cro

Cenovku nastavuje M-Cro na 12.500 eur (asi 318.000 Kč) pro základní ze tří výbav. Vyšší úrovně nabídnou třeba veganské čalounění nebo stahovací střechu. | Microlino 2.0 Zdroj: M-Cro

Cenovku nastavuje M-Cro na 12.500 eur (asi 318.000 Kč) pro základní ze tří výbav. Vyšší úrovně nabídnou třeba veganské čalounění nebo stahovací střechu. | Microlino 2.0 | Zdroj: M-Cro

Zprvu plánuje firma sérii 7500 vozů pro nejdéle čekající zájemce, rezervací už má ostatně přes 24.000. Výroba má započít v továrně M-Cro v italském Turíně na konci letošního roku. | Microlino 2.0 Zdroj: M-Cro

Zprvu plánuje firma sérii 7500 vozů pro nejdéle čekající zájemce, rezervací už má ostatně přes 24.000. Výroba má započít v továrně M-Cro v italském Turíně na konci letošního roku. | Microlino 2.0 | Zdroj: M-Cro

Na IAA v Mnichově pak M-Cro představilo i další novinky – tříkolový elektrický skútr Microletta s vyjímatelnou baterií a předpokládanou cenou 4900 eur (asi 124.000 Kč)... | Microlino 2.0 Zdroj: M-Cro

Na IAA v Mnichově pak M-Cro představilo i další novinky – tříkolový elektrický skútr Microletta s vyjímatelnou baterií a předpokládanou cenou 4900 eur (asi 124.000 Kč)... | Microlino 2.0 | Zdroj: M-Cro

...a rovněž tříkolovou elektrickou „koloběžku“ Gladiator s dojezdem 60 km. Oba stroje chce společnost uvést na trh příští rok. | Microlino 2.0 Zdroj: M-Cro

...a rovněž tříkolovou elektrickou „koloběžku“ Gladiator s dojezdem 60 km. Oba stroje chce společnost uvést na trh příští rok. | Microlino 2.0 | Zdroj: M-Cro

| Microlino 2.0 Zdroj: M-Cro

| Microlino 2.0 | Zdroj: M-Cro

| Microlino 2.0 Zdroj: M-Cro

| Microlino 2.0 | Zdroj: M-Cro

| Microlino 2.0 Zdroj: M-Cro

| Microlino 2.0 | Zdroj: M-Cro

| Microlino 2.0 Zdroj: M-Cro

| Microlino 2.0 | Zdroj: M-Cro

| Microlino 2.0 Zdroj: M-Cro

| Microlino 2.0 | Zdroj: M-Cro

| Microlino 2.0 Zdroj: M-Cro

| Microlino 2.0 | Zdroj: M-Cro

| Microlino 2.0 Zdroj: M-Cro

| Microlino 2.0 | Zdroj: M-Cro

| Microlino 2.0 Zdroj: M-Cro

| Microlino 2.0 | Zdroj: M-Cro

| Microlino 2.0 Zdroj: M-Cro

| Microlino 2.0 | Zdroj: M-Cro

| Microlino 2.0 Zdroj: M-Cro

| Microlino 2.0 | Zdroj: M-Cro

| Microlino 2.0 Zdroj: M-Cro

| Microlino 2.0 | Zdroj: M-Cro

| Microlino 2.0 Zdroj: M-Cro

| Microlino 2.0 | Zdroj: M-Cro

| Microlino 2.0 & Microletta Zdroj: M-Cro

| Microlino 2.0 & Microletta | Zdroj: M-Cro

| Microletta Zdroj: M-Cro

| Microletta | Zdroj: M-Cro

| Microletta Zdroj: M-Cro

| Microletta | Zdroj: M-Cro

| Microletta Zdroj: M-Cro

| Microletta | Zdroj: M-Cro

| Microletta Zdroj: M-Cro

| Microletta | Zdroj: M-Cro

| M-Cro Gladiator Zdroj: M-Cro

| M-Cro Gladiator | Zdroj: M-Cro

| M-Cro Gladiator Zdroj: M-Cro

| M-Cro Gladiator | Zdroj: M-Cro

| M-Cro Gladiator Zdroj: M-Cro

| M-Cro Gladiator | Zdroj: M-Cro

| M-Cro Gladiator Zdroj: M-Cro

| M-Cro Gladiator | Zdroj: M-Cro

Nyní už švýcarská společnost M-Cro (Micro Mobility) v rámci  veletrhu mobility IAA v Mnichově  předvádí konečnou produkční verzi miniauta Microlino 2.0, oživující myšlenku známého vozítka BMW Isetta pro moderní dobu. | Microlino 2.0 Zdroj: M-Cro
Design elektrického modelu ctí předchozí plány i v této nejnovější verzi. Do dvoumístné kabiny se nastupuje dveřmi na přídi, kliku nicméně nahradilo tlačítko a přibyl rovněž mechanismus automatického dovírání. | Microlino 2.0 Zdroj: M-Cro
Nová unibody konstrukce teď používá nezávislé zavěšení kol se vzpěrami McPherson vpředu i vzadu. Objem kufru čítá 230 litrů. | Microlino 2.0 Zdroj: M-Cro
Elektromotor produkuje maximálních 26 koní (19 kW) a 118 N.m točivého momentu, což zajišťuje vozítku akceleraci z nuly na 50 km/h za 5 sekund. | Microlino 2.0 Zdroj: M-Cro
32
Fotogalerie

Nástupce BMW Isetta už v produkční formě. Microlino 2.0 míří letos do výroby

Dveře na přídi zůstávají, jen motocyklový motor nahradila elektřina a baterie.

Minulý rok jsme viděli finální koncept, letos v únoru se mluvilo o plánech vstupu na trh. Nyní už švýcarská společnost M-Cro (Micro Mobility) v rámci veletrhu mobility IAA v Mnichově předvádí konečnou produkční verzi miniauta Microlino 2.0, oživující myšlenku známého vozítka BMW Isetta pro moderní dobu.

Design elektrického modelu ctí předchozí plány i v této nejnovější verzi. Do dvoumístné kabiny se nastupuje dveřmi na přídi, kliku nicméně nahradilo tlačítko a přibyl rovněž mechanismus automatického dovírání. Nová unibody konstrukce teď používá nezávislé zavěšení kol se vzpěrami McPherson vpředu i vzadu. Objem kufru čítá 230 litrů.

Elektromotor produkuje maximálních 26 koní (19 kW) a 118 N.m točivého momentu, což zajišťuje vozítku akceleraci z nuly na 50 km/h za 5 sekund. Na využití pouze ve městě hledí maximální rychlost 90 km/h. Ostatně rychleji byste v novodobé „ledničce“ na kolech cestovat zřejmě ani nechtěli.

Microlino 2.0 bude firma nabízet se třemi kapacitami baterií – 6 kWh, 10,5 kWh a 14 kWh, nabízející dojezd 95 km, 175 km a 230 km. Nabití lithium-iontové baterie z 0 na 80 % kapacity potrvá mezi 3 a 4 hodinami času.

Cenovku nastavuje M-Cro na 12.500 eur (asi 318.000 Kč) pro základní ze tří výbav. Vyšší úrovně nabídnou třeba veganské čalounění nebo stahovací střechu. Zprvu plánuje firma sérii 7500 vozů pro nejdéle čekající zájemce, rezervací už má ostatně přes 24.000. Výroba má započít v továrně M-Cro v italském Turíně na konci letošního roku.

Na IAA v Mnichově pak M-Cro představilo i další novinky – tříkolový elektrický skútr Microletta s vyjímatelnou baterií a předpokládanou cenou 4900 eur (asi 124.000 Kč) a rovněž tříkolovou elektrickou „koloběžku“ Gladiator s dojezdem 60 km. Oba stroje chce společnost uvést na trh příští rok.

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud