Vlajkovou lodí německých sportovních kupé s motorem vzadu se nyní oficiálně stává model 911 Turbo S. Nové Porsche světu představil ambasador značky a bývalý jezdec Formule 1 Mark Webber. Novinka bude zákazníkům k mání v obou karosářských verzích - kupé i kabriolet.  Porsche

Vlajkovou lodí německých sportovních kupé s motorem vzadu se nyní oficiálně stává model 911 Turbo S. Nové Porsche světu představil ambasador značky a bývalý jezdec Formule 1 Mark Webber. Novinka bude zákazníkům k mání v obou karosářských verzích - kupé i kabriolet.  | Porsche

Turbo S má upravenou aerodynamiku pro lepší proudění vzduchu a větší přítlak. Tomu napomáhají i automaticky nastavitelné průduchy v předním nárazníku, upravený zadní difuzor a i nové nasávací otvory nad zadními blatníky. Poslední zmíněné otvory sice trochu rozbíjí ucelený design, ale zase přidávají na agresivitě. Porsche

Turbo S má upravenou aerodynamiku pro lepší proudění vzduchu a větší přítlak. Tomu napomáhají i automaticky nastavitelné průduchy v předním nárazníku, upravený zadní difuzor a i nové nasávací otvory nad zadními blatníky. Poslední zmíněné otvory sice trochu rozbíjí ucelený design, ale zase přidávají na agresivitě. | Porsche

Novinka je širší (o 45 milimetrů vpředu a o 20 milimetrů vzadu). Širší je samozřejmě i rozchod kol. 20palcová kola vpředu a 21palcová vzadu zůstávají. V rámci příplatkové výbavy pak bude možné vybavit vůz speciálním adaptivním podvozkem, který vůz o 10 milimetrů sníží nebo také sportovními výfuky s nastavitelnými klapkami. Porsche

Novinka je širší (o 45 milimetrů vpředu a o 20 milimetrů vzadu). Širší je samozřejmě i rozchod kol. 20palcová kola vpředu a 21palcová vzadu zůstávají. V rámci příplatkové výbavy pak bude možné vybavit vůz speciálním adaptivním podvozkem, který vůz o 10 milimetrů sníží nebo také sportovními výfuky s nastavitelnými klapkami. | Porsche

Matrix LED světlomety budou pro vůz standardem. Bez příplatku nabídne Turbo S i kožené čalounění interiéru, karbonové obložení a světlé doplňky. Nic vám ale samozřejmě nebude bránit svěřit svůj nový vůz do rukou mistrů z divize Porsche Exclusive Manufaktur. Zajímavostí je speciální prošívání sedadel, které odkazuje na model 911 z roku 1974.  Porsche

Matrix LED světlomety budou pro vůz standardem. Bez příplatku nabídne Turbo S i kožené čalounění interiéru, karbonové obložení a světlé doplňky. Nic vám ale samozřejmě nebude bránit svěřit svůj nový vůz do rukou mistrů z divize Porsche Exclusive Manufaktur. Zajímavostí je speciální prošívání sedadel, které odkazuje na model 911 z roku 1974.  | Porsche

Oproti předchůdci posílilo Turbo S o 51 kW (70 koní). Celkový výkon tak činí 478 kW (650 koní) a 800 N.m točivého momentu. Díky speciálně nastavené převodovce přesně pro tento vůz, zvládne stuttgartský tryskáč stovku za 2,7 sekundy (z 0 na 200 km/h za 8,9 s). Ručička rychloměru se zastaví až na hranici 330 km/h. Porsche

Oproti předchůdci posílilo Turbo S o 51 kW (70 koní). Celkový výkon tak činí 478 kW (650 koní) a 800 N.m točivého momentu. Díky speciálně nastavené převodovce přesně pro tento vůz, zvládne stuttgartský tryskáč stovku za 2,7 sekundy (z 0 na 200 km/h za 8,9 s). Ručička rychloměru se zastaví až na hranici 330 km/h. | Porsche

Turbo S za svou agresi vděčí upravenému  motoru z výchozí Carrery . Ten má nyní dvojici větších turbodmychadel, kompletně přepracovaný chladící systém a upravené piezoelektrické vstřikovače. Vlajková loď Porsche bude vybavena upraveným pohonem všech čtyř kol, který bude umět poslat na přední nápravu více jak polovinu točivého momentu. Porsche

Turbo S za svou agresi vděčí upravenému motoru z výchozí Carrery. Ten má nyní dvojici větších turbodmychadel, kompletně přepracovaný chladící systém a upravené piezoelektrické vstřikovače. Vlajková loď Porsche bude vybavena upraveným pohonem všech čtyř kol, který bude umět poslat na přední nápravu více jak polovinu točivého momentu. | Porsche

V roce 2025 bude polovina flotily Porsche elektrifikovaná. Spalovací motory budou do té doby podrobovány zkouškám efektivnosti. Pokud to bude vypadat takhle, vůbec se nebudeme zlobit. Porsche

V roce 2025 bude polovina flotily Porsche elektrifikovaná. Spalovací motory budou do té doby podrobovány zkouškám efektivnosti. Pokud to bude vypadat takhle, vůbec se nebudeme zlobit. | Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

 Porsche

| Porsche

Turbo S má upravenou aerodynamiku pro lepší proudění vzduchu a větší přítlak. Tomu napomáhají i automaticky nastavitelné průduchy v předním nárazníku, upravený zadní difuzor a i nové nasávací otvory nad zadními blatníky. Poslední zmíněné otvory sice trochu rozbíjí ucelený design, ale zase přidávají na agresivitě. Porsche
Novinka je širší (o 45 milimetrů vpředu a o 20 milimetrů vzadu). Širší je samozřejmě i rozchod kol. 20palcová kola vpředu a 21palcová vzadu zůstávají. V rámci příplatkové výbavy pak bude možné vybavit vůz speciálním adaptivním podvozkem, který vůz o 10 milimetrů sníží nebo také sportovními výfuky s nastavitelnými klapkami. Porsche
Matrix LED světlomety budou pro vůz standardem. Bez příplatku nabídne Turbo S i kožené čalounění interiéru, karbonové obložení a světlé doplňky. Nic vám ale samozřejmě nebude bránit svěřit svůj nový vůz do rukou mistrů z divize Porsche Exclusive Manufaktur. Zajímavostí je speciální prošívání sedadel, které odkazuje na model 911 z roku 1974.  Porsche
Oproti předchůdci posílilo Turbo S o 51 kW (70 koní). Celkový výkon tak činí 478 kW (650 koní) a 800 N.m točivého momentu. Díky speciálně nastavené převodovce přesně pro tento vůz, zvládne stuttgartský tryskáč stovku za 2,7 sekundy (z 0 na 200 km/h za 8,9 s). Ručička rychloměru se zastaví až na hranici 330 km/h. Porsche
23
Fotogalerie

Porsche 911 Turbo S oficiálně: Má 650 koní a odkazuje na legendu ze sedmdesátek

Porsche opět zabalilo dynamiku supersportu do každodenního kabátku.

Vlajkovou lodí německých sportovních kupé s motorem vzadu se nyní oficiálně stává model 911 Turbo S. Nové Porsche světu představil ambasador značky a bývalý jezdec Formule 1 Mark Webber. Novinka bude zákazníkům k mání v obou karosářských variantách - kupé i kabriolet. 

Turbo S má upravenou aerodynamiku pro lepší proudění vzduchu a tudíž větší přítlak. Tomu napomáhají i automaticky nastavitelné průduchy v předním nárazníku, upravený zadní difuzor a i nové nasávací otvory nad zadními blatníky. Poslední zmíněné otvory sice trochu rozbíjí ucelený design, ale zase přidávají na agresivitě.

Novinka je širší (o 45 milimetrů vpředu a o 20 milimetrů vzadu). Širší je samozřejmě i rozchod kol. 20palcová kola vpředu a 21palcová vzadu zůstávají. V rámci příplatkové výbavy pak bude možné vybavit vůz speciálním adaptivním podvozkem, který vůz o 10 milimetrů sníží nebo také sportovními výfuky s nastavitelnými klapkami.

Matrix LED světlomety budou pro vůz standardem. Bez příplatku nabídne Turbo S i kožené čalounění interiéru, karbonové obložení a světlé doplňky. Nic vám ale samozřejmě nebude bránit svěřit svůj nový vůz do rukou mistrů z divize Porsche Exclusive Manufaktur. Zajímavostí je speciální prošívání sedadel, které odkazuje na model 911 z roku 1974. 

Oproti předchůdci posílilo Turbo S o 51 kW (70 koní). Celkový výkon tak činí 478 kW (650 koní) a 800 N.m točivého momentu. Díky speciálně nastavené převodovce (7stupňová PDK) přesně pro tento vůz, zvládne stuttgartský tryskáč stovku za 2,7 sekundy (z 0 na 200 km/h za 8,9 s). Ručička rychloměru se zastaví až na hranici 330 km/h.

Turbo S za svou agresi vděčí upravenému motoru z výchozí Carrery. Ten má nyní dvojici větších turbodmychadel, kompletně přepracovaný chladící systém a upravené piezoelektrické vstřikovače. Vlajková loď Porsche bude vybavena upraveným pohonem všech čtyř kol, který bude umět poslat na přední nápravu více jak polovinu točivého momentu.

V roce 2025 bude polovina flotily Porsche elektrifikovaná. Spalovací motory budou do té doby podrobovány zkouškám efektivnosti. Pokud to bude vypadat takhle, vůbec se nebudeme zlobit.

Porsche

Porsche je německý výrobce sportovních automobilů. Firmu založil v roce 1931 Ferdinand Porsche. V roce 1961 vznikl první model legendární řady 911, která se stále vyrábí.

V roce 2009 Porsche – coby velmi profitabilní automobilku – ovládl Volkswagen.

Porsche 718 • Porsche 911 • Porsche Taycan • Porsche Panamera • Porsche Macan • Porsche Cayenne

Doporučujeme

Články odjinud