Maserati MC20 se  oficiálně představilo ve středu 9. září . Elegantní supersport táhne do boje proti konkurentům s novým šestiválcem o výkonu 630 koní. Stovku zvládne pod tři sekundy a hravě překročí hranici 300 km/h. Víme toho o něm už opravdu dost, ale možnosti specifikace a finální cena stále chyběly. Zdroj: Maserati

Maserati MC20 se oficiálně představilo ve středu 9. září. Elegantní supersport táhne do boje proti konkurentům s novým šestiválcem o výkonu 630 koní. Stovku zvládne pod tři sekundy a hravě překročí hranici 300 km/h. Víme toho o něm už opravdu dost, ale možnosti specifikace a finální cena stále chyběly. | Zdroj: Maserati

Nyní už aspoň víme, jak si můžete nové italské auto vyzdobit. Celosvětový zástupci automobilky totiž na svých stránkách již spustili konfigurátory. Mezi nimi je i Česká republika. Maserati MC20 bude k mání v šesti různých barvách karoserie. Nutno podotknout, že v červené Rosso Vincente je opravdu k zulíbání. Zdroj: Maserati

Nyní už aspoň víme, jak si můžete nové italské auto vyzdobit. Celosvětový zástupci automobilky totiž na svých stránkách již spustili konfigurátory. Mezi nimi je i Česká republika. Maserati MC20 bude k mání v šesti různých barvách karoserie. Nutno podotknout, že v červené Rosso Vincente je opravdu k zulíbání. | Zdroj: Maserati

Kola vozu jsou vždy 20palcová. Vedle ráfků z lehkých slitin lze zvolit i kovaná kola. Interiér je k mání v několika barevných kombinacích. Hlavními barvami jsou tady černá, hnědá a modrá. Lze ale zvolit i klasickou černou s kontrastním prošíváním ve žluté či červené barvě. Zdroj: Maserati

Kola vozu jsou vždy 20palcová. Vedle ráfků z lehkých slitin lze zvolit i kovaná kola. Interiér je k mání v několika barevných kombinacích. Hlavními barvami jsou tady černá, hnědá a modrá. Lze ale zvolit i klasickou černou s kontrastním prošíváním ve žluté či červené barvě. | Zdroj: Maserati

V příplatkové výbavě pak najdete třeba karbonový paket, který zahrnuje zatmavené koncovky výfuků a dále pak přední splitter, zadní difuzor, prahy, nástavce blatníků a kapotu z karbonu. Z karbonu může být i víčko nádrže, pádla řazení či ochranné prahové lišty.  Zdroj: Maserati

V příplatkové výbavě pak najdete třeba karbonový paket, který zahrnuje zatmavené koncovky výfuků a dále pak přední splitter, zadní difuzor, prahy, nástavce blatníků a kapotu z karbonu. Z karbonu může být i víčko nádrže, pádla řazení či ochranné prahové lišty.  | Zdroj: Maserati

V rámci péče o auto lze objednat i stylovou plachtu pro vnitřní použití či udržovač napětí v baterii při dlouhodobém stání. Na zveřejnění cen stále čekáme. Zdroj: Maserati

V rámci péče o auto lze objednat i stylovou plachtu pro vnitřní použití či udržovač napětí v baterii při dlouhodobém stání. Na zveřejnění cen stále čekáme. | Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

 Zdroj: Maserati

| Zdroj: Maserati

Nyní už aspoň víme, jak si můžete nové italské auto vyzdobit. Celosvětový zástupci automobilky totiž na svých stránkách již spustili konfigurátory. Mezi nimi je i Česká republika. Maserati MC20 bude k mání v šesti různých barvách karoserie. Nutno podotknout, že v červené Rosso Vincente je opravdu k zulíbání. Zdroj: Maserati
Kola vozu jsou vždy 20palcová. Vedle ráfků z lehkých slitin lze zvolit i kovaná kola. Interiér je k mání v několika barevných kombinacích. Hlavními barvami jsou tady černá, hnědá a modrá. Lze ale zvolit i klasickou černou s kontrastním prošíváním ve žluté či červené barvě. Zdroj: Maserati
V příplatkové výbavě pak najdete třeba karbonový paket, který zahrnuje zatmavené koncovky výfuků a dále pak přední splitter, zadní difuzor, prahy, nástavce blatníků a kapotu z karbonu. Z karbonu může být i víčko nádrže, pádla řazení či ochranné prahové lišty.  Zdroj: Maserati
V rámci péče o auto lze objednat i stylovou plachtu pro vnitřní použití či udržovač napětí v baterii při dlouhodobém stání. Na zveřejnění cen stále čekáme. Zdroj: Maserati
44
Fotogalerie

Maserati MC20 odhaluje specifikace. V červené Rosso Vincente je prostě k zulíbání!

Možnosti specifikace Maserati MC20 nejsou nikterak rozmanité, ale rozhodně stojí za to.

Maserati MC20 se oficiálně představilo ve středu 9. září. Elegantní supersport táhne do boje proti konkurentům s novým šestiválcem o výkonu 630 koní. Stovku zvládne pod tři sekundy a hravě překročí hranici 300 km/h. Víme toho o něm už opravdu dost, ale možnosti specifikace a finální cena stále chyběly.

Nyní už aspoň víme, jak si můžete nové italské auto vyzdobit. Zástupci automobilky totiž na svých stránkách již spustili konfigurátory. Mezi nimi je i Česká republika. Maserati MC20 bude k mání v šesti různých barvách karoserie. Nutno podotknout, že v červené Rosso Vincente je opravdu k zulíbání.

Kola vozu jsou vždy 20palcová. Vedle ráfků z lehkých slitin lze zvolit i kovaná kola. Interiér je k mání v několika barevných kombinacích. Hlavními barvami jsou tady černá, hnědá a modrá. Lze ale zvolit i klasickou černou s kontrastním prošíváním ve žluté či červené barvě.

V příplatkové výbavě pak najdete třeba karbonový paket, který zahrnuje zatmavené koncovky výfuků a dále pak přední splitter, zadní difuzor, prahy, nástavce blatníků a kapotu z karbonu. Z karbonu může být i víčko nádrže, pádla řazení či ochranné prahové lišty.

V rámci péče o auto lze objednat i stylovou plachtu pro vnitřní použití či udržovač napětí v baterii při dlouhodobém stání. Na zveřejnění cen stále čekáme.

Maserati MC20: Technické údaje
Motor V6
Objem [cm3] 3000
Výkon [Kw/ot.min] 463/7500
Točivý moment [N.m/ot.min] 730/3000 - 5500
Zrychlení 0-100 km/h [s] 2,9
Zrychlení 0-200 km/h [s] 8,8
Maximální rychlost [km/h] 325
Hmotnost [kg] 1500
Převodovka 8A
Pohon kol zadní
Délka [mm] 4669
Šířka [mm] 1965
Výška [mm] 1221
Rozvor [mm] 2700
Zavazadlový prostor [l] 50 (přední) 100 (zadní)
Kombinovaná spotřeba [l/100 km] 11,6
Rozchod kol vpředu [mm] 1681
Rozchod kol vzadu [mm] 1649
Pneumatiky vpředu 245/35 R20
Pneumatiky vzadu 305/30 R20

Maserati

Automobilku Maserati založilo pět bratrů v roce 1914. Od začátku se soustředí na výrobu luxusních sportovních vozů.

Maserati od roku 1993 patřilo do skupiny Fiat. Ten část podílu odprodal Ferrari, ale po pár letech ho koupil zpět. Dnes Maserati patří do skupiny Stellantis.

Maserati Ghibli • Maserati Levante • Maserati Quattroporte • Maserati MC20

Doporučujeme

Články odjinud