Za humny se pomalu ale jistě připravuje bitva  ostrých hatchbacků do zásuvky . Zatímco donedávna by na to ani nikdo nepomyslel, dnes už začínají na veřejnost prosakovat informace o zbrusu nové lize nástrojů pro okresní radovánky, které budou mít výfuk maximálně tak v elektrárně. Autorevue.cz

Za humny se pomalu ale jistě připravuje bitva ostrých hatchbacků do zásuvky. Zatímco donedávna by na to ani nikdo nepomyslel, dnes už začínají na veřejnost prosakovat informace o zbrusu nové lize nástrojů pro okresní radovánky, které budou mít výfuk maximálně tak v elektrárně. | Autorevue.cz

Mluvit do toho bude  Renault ,  Honda , ale i Peugeot. Jeho nový hatchback 208 si o ostrou verzi svým vzhledem vyloženě říká. Jean-Philippe Imparato, muž v čele značky Peugeot, se o chystané novince rozpovídal pro britský magazín Car. Podle něj je však GTi nesmysl a nový vůz ponese jednoduše označení Sport. Zajímavé ale je, že vlastně nikdo ještě pořádně nepotvrdil, že skutečně vznikne. Peugeot

Mluvit do toho bude RenaultHonda, ale i Peugeot. Jeho nový hatchback 208 si o ostrou verzi svým vzhledem vyloženě říká. Jean-Philippe Imparato, muž v čele značky Peugeot, se o chystané novince rozpovídal pro britský magazín Car. Podle něj je však GTi nesmysl a nový vůz ponese jednoduše označení Sport. Zajímavé ale je, že vlastně nikdo ještě pořádně nepotvrdil, že skutečně vznikne. | Peugeot

Sport prý v řeči Peugeotu znamená vysoký výkon, nízké emise a nové zážitky. Samozřejmě se najdou tací, kterým se spojení sportování a elektřiny nelíbí a patří mezi ně i vysoce postavení lidé v automobilkách. Nemyslete si, že by třeba inženýři Peugeotu nechtěli turbem přeplňovaný tvrdý ostrý hatchback, co plive plameny po puštění plynu, ale bohužel to prostě nejde. Peugeot

Sport prý v řeči Peugeotu znamená vysoký výkon, nízké emise a nové zážitky. Samozřejmě se najdou tací, kterým se spojení sportování a elektřiny nelíbí a patří mezi ně i vysoce postavení lidé v automobilkách. Nemyslete si, že by třeba inženýři Peugeotu nechtěli turbem přeplňovaný tvrdý ostrý hatchback, co plive plameny po puštění plynu, ale bohužel to prostě nejde. | Peugeot

Imparato proto říká, že jestli uvede na trh ostrý model, bude to elektromobil. Finální rozhodnutí však padne až na konci tohoto roku. Magazín Car také přišel s informací, že ostrá verze Peugeotu e-208 bude mít výkon okolo 170 koní, který bude pohánět pouze přední nápravu.  Peugeot

Imparato proto říká, že jestli uvede na trh ostrý model, bude to elektromobil. Finální rozhodnutí však padne až na konci tohoto roku. Magazín Car také přišel s informací, že ostrá verze Peugeotu e-208 bude mít výkon okolo 170 koní, který bude pohánět pouze přední nápravu.  | Peugeot

Ale jak už jsme psali výše, zatím nic černé na bílém není. Ostrý Peugeot 208 je taková malá záhada. Víme tedy zatím, že pokud se opravdu dostane na výrobní linky, bude to čistý elektromobil a dost možná ponese název Sport, namísto tradičního označení GTi. Pokud dostane zelenou, představí se světu už v roce 2021. Peugeot

Ale jak už jsme psali výše, zatím nic černé na bílém není. Ostrý Peugeot 208 je taková malá záhada. Víme tedy zatím, že pokud se opravdu dostane na výrobní linky, bude to čistý elektromobil a dost možná ponese název Sport, namísto tradičního označení GTi. Pokud dostane zelenou, představí se světu už v roce 2021. | Peugeot

| TEST Peugeot 208 1.2 PureTech 100 Peugeot

| TEST Peugeot 208 1.2 PureTech 100 | Peugeot

| TEST Peugeot 208 1.2 PureTech 100 Peugeot

| TEST Peugeot 208 1.2 PureTech 100 | Peugeot

| TEST Peugeot 208 1.2 PureTech 100 Peugeot

| TEST Peugeot 208 1.2 PureTech 100 | Peugeot

| TEST Peugeot 208 1.2 PureTech 100 Peugeot

| TEST Peugeot 208 1.2 PureTech 100 | Peugeot

| TEST Peugeot 208 1.2 PureTech 100 Peugeot

| TEST Peugeot 208 1.2 PureTech 100 | Peugeot

| TEST Peugeot 208 1.2 PureTech 100 Peugeot

| TEST Peugeot 208 1.2 PureTech 100 | Peugeot

| TEST Peugeot 208 1.2 PureTech 100 Peugeot

| TEST Peugeot 208 1.2 PureTech 100 | Peugeot

| TEST Peugeot 208 1.2 PureTech 100 Peugeot

| TEST Peugeot 208 1.2 PureTech 100 | Peugeot

| TEST Peugeot 208 1.2 PureTech 100 Peugeot

| TEST Peugeot 208 1.2 PureTech 100 | Peugeot

| TEST Peugeot 208 1.2 PureTech 100 Peugeot

| TEST Peugeot 208 1.2 PureTech 100 | Peugeot

Mluvit do toho bude  Renault ,  Honda , ale i Peugeot. Jeho nový hatchback 208 si o ostrou verzi svým vzhledem vyloženě říká. Jean-Philippe Imparato, muž v čele značky Peugeot, se o chystané novince rozpovídal pro britský magazín Car. Podle něj je však GTi nesmysl a nový vůz ponese jednoduše označení Sport. Zajímavé ale je, že vlastně nikdo ještě pořádně nepotvrdil, že skutečně vznikne. Peugeot
Sport prý v řeči Peugeotu znamená vysoký výkon, nízké emise a nové zážitky. Samozřejmě se najdou tací, kterým se spojení sportování a elektřiny nelíbí a patří mezi ně i vysoce postavení lidé v automobilkách. Nemyslete si, že by třeba inženýři Peugeotu nechtěli turbem přeplňovaný tvrdý ostrý hatchback, co plive plameny po puštění plynu, ale bohužel to prostě nejde. Peugeot
Imparato proto říká, že jestli uvede na trh ostrý model, bude to elektromobil. Finální rozhodnutí však padne až na konci tohoto roku. Magazín Car také přišel s informací, že ostrá verze Peugeotu e-208 bude mít výkon okolo 170 koní, který bude pohánět pouze přední nápravu.  Peugeot
Ale jak už jsme psali výše, zatím nic černé na bílém není. Ostrý Peugeot 208 je taková malá záhada. Víme tedy zatím, že pokud se opravdu dostane na výrobní linky, bude to čistý elektromobil a dost možná ponese název Sport, namísto tradičního označení GTi. Pokud dostane zelenou, představí se světu už v roce 2021. Peugeot
15
Fotogalerie

Ostrý Peugeot 208 ještě nemá vyhráno. Pokud ale vznikne, bude to elektromobil

O výrobě ostrého Peugeotu 208 nemá zatím jasno ani sama automobilka. Čas na rozmyšlenou si dává do konce roku.

Za humny se pomalu ale jistě připravuje bitva ostrých hatchbacků do zásuvky. Zatímco donedávna by na to ani nikdo nepomyslel, dnes už začínají na veřejnost prosakovat informace o zbrusu nové lize nástrojů pro okresní radovánky, které budou mít výfuk maximálně tak v elektrárně.

Mluvit do toho bude Renault, Honda, ale i Peugeot. Jeho nový hatchback 208 si o ostrou verzi svým vzhledem vyloženě říká. Jean-Philippe Imparato, muž v čele značky Peugeot, se o chystané novince rozpovídal pro britský magazín Car. Podle něj je však GTi nesmysl a nový vůz ponese jednoduše označení Sport. Zajímavé ale je, že vlastně nikdo ještě pořádně nepotvrdil, že skutečně vznikne.

Sport prý v řeči Peugeotu znamená vysoký výkon, nízké emise a nové zážitky. Samozřejmě se najdou tací, kterým se spojení sportování a elektřiny nelíbí a patří mezi ně i vysoce postavení lidé v automobilkách. Nemyslete si, že by třeba inženýři Peugeotu nechtěli turbem přeplňovaný tvrdý ostrý hatchback, co plive plameny po puštění plynu, ale bohužel to prostě nejde.

Imparato proto říká, že jestli uvede na trh ostrý model, bude to elektromobil. Finální rozhodnutí však padne až na konci tohoto roku. Magazín Car také přišel s informací, že ostrá verze Peugeotu e-208 bude mít výkon okolo 170 koní, který bude pohánět pouze přední nápravu. 

Ale jak už jsme psali výše, zatím nic černé na bílém není. Ostrý Peugeot 208 je taková malá záhada. Víme tedy zatím, že pokud se opravdu dostane na výrobní linky, bude to čistý elektromobil a dost možná ponese název Sport, namísto tradičního označení GTi. Pokud dostane zelenou, představí se světu už v roce 2021.

Galerie doplněna o standardní Peugeot 208.

Peugeot

Peugeot je největší francouzská automobilka, od roku 2021 patřící do skupiny Stellantis.

Rodinná firma vznikla už v roce 1810, roku 1858 přijala svůj typický znak. První vozítko, kterému lze říkat automobil, Peugeot vyrobil v roce 1899.

Peugeot 108 • Peugeot 208 • Peugeot 308 • Peugeot 2008 • Peugeot 3008 • Peugeot 5008 • Peugeot 508 SW • Peugeot Rifter • Peugeot Traveller • Peugeot Boxer

Doporučujeme

Články odjinud