Díváte se na vůbec první oficiální fotku osmé generace Golfu. Větší změnu představují uzounké přední světlomety, nárazník standardní verze bude podle všeho hodně kontrastní a… to je zatím všechno.

Díváte se na vůbec první oficiální fotku osmé generace Golfu. Větší změnu představují uzounké přední světlomety, nárazník standardní verze bude podle všeho hodně kontrastní a… to je zatím všechno.

Nejednoho z vás by možná napadlo, že už vlastně nemá co skrývat. V minulosti totiž byl několikrát zachycen v provozu.

Nejednoho z vás by možná napadlo, že už vlastně nemá co skrývat. V minulosti totiž byl několikrát zachycen v provozu.

Fanouškům pak značka  vyšla vstříc alespoň skicou interiéru , osobně jsem ale toho názoru, že ani oficiální fotka skutečného automobilu toho neřekne o moc víc.

Fanouškům pak značka vyšla vstříc alespoň skicou interiéru, osobně jsem ale toho názoru, že ani oficiální fotka skutečného automobilu toho neřekne o moc víc.

Klaus Bischoff, šéfdesignér Volkswagenu, o novém Golfu hovoří jako o „taháku na oči“. Měl by přitahovat pozornost, což ale zatím není úplně zřejmé.

Klaus Bischoff, šéfdesignér Volkswagenu, o novém Golfu hovoří jako o „taháku na oči“. Měl by přitahovat pozornost, což ale zatím není úplně zřejmé.

Z dosud zveřejněných neoficiálních snímků, pořízených třeba i během natáčení reklamního spotu, bude design spíše evolucí stávajícího než něco, z čeho bychom se prvoplánově posadili na zadek.

Z dosud zveřejněných neoficiálních snímků, pořízených třeba i během natáčení reklamního spotu, bude design spíše evolucí stávajícího než něco, z čeho bychom se prvoplánově posadili na zadek.

Interiér se v každém případě změní hodně. Bude minimalistický a více zaměřený na řidiče. Podle slov Volkswagenu bude Golf digitální, inteligentní a připojený. Nejdříve dorazí hatchback, na praktičtější kombi si budeme muset počkat.

Interiér se v každém případě změní hodně. Bude minimalistický a více zaměřený na řidiče. Podle slov Volkswagenu bude Golf digitální, inteligentní a připojený. Nejdříve dorazí hatchback, na praktičtější kombi si budeme muset počkat.

Vůz bude využívat upravenou platformu MQB  a počítá se u něj s elektrifikací . Za nový ryze elektrický „Golf“ však můžeme považovat nové ID.3, o němž vám řekneme více už v předvečer frankfurtského autosalonu.

Vůz bude využívat upravenou platformu MQB a počítá se u něj s elektrifikací. Za nový ryze elektrický „Golf“ však můžeme považovat nové ID.3, o němž vám řekneme více už v předvečer frankfurtského autosalonu.

Počítá se také s ostrou verzí R, která by měla hodně posílit a zachovat si klasický spalovací motor. Zde je pravděpodobně nový Volkswagen Golf GTI. Nafocen byl přímo v mateřské továrně Volkswagenu ve Wolfsburgu.

Počítá se také s ostrou verzí R, která by měla hodně posílit a zachovat si klasický spalovací motor. Zde je pravděpodobně nový Volkswagen Golf GTI. Nafocen byl přímo v mateřské továrně Volkswagenu ve Wolfsburgu.

Počítá se také s ostrou verzí R, která by měla hodně posílit a zachovat si klasický spalovací motor. Zde je pravděpodobně nový Volkswagen Golf GTI. Nafocen byl přímo v mateřské továrně Volkswagenu ve Wolfsburgu.

Počítá se také s ostrou verzí R, která by měla hodně posílit a zachovat si klasický spalovací motor. Zde je pravděpodobně nový Volkswagen Golf GTI. Nafocen byl přímo v mateřské továrně Volkswagenu ve Wolfsburgu.

Počítá se také s ostrou verzí R, která by měla hodně posílit a zachovat si klasický spalovací motor. Zde je pravděpodobně nový Volkswagen Golf GTI. Nafocen byl přímo v mateřské továrně Volkswagenu ve Wolfsburgu.

Počítá se také s ostrou verzí R, která by měla hodně posílit a zachovat si klasický spalovací motor. Zde je pravděpodobně nový Volkswagen Golf GTI. Nafocen byl přímo v mateřské továrně Volkswagenu ve Wolfsburgu.

Počítá se také s ostrou verzí R, která by měla hodně posílit a zachovat si klasický spalovací motor. Zde je pravděpodobně nový Volkswagen Golf GTI. Nafocen byl přímo v mateřské továrně Volkswagenu ve Wolfsburgu.

Počítá se také s ostrou verzí R, která by měla hodně posílit a zachovat si klasický spalovací motor. Zde je pravděpodobně nový Volkswagen Golf GTI. Nafocen byl přímo v mateřské továrně Volkswagenu ve Wolfsburgu.

Nejednoho z vás by možná napadlo, že už vlastně nemá co skrývat. V minulosti totiž byl několikrát zachycen v provozu.
Fanouškům pak značka  vyšla vstříc alespoň skicou interiéru , osobně jsem ale toho názoru, že ani oficiální fotka skutečného automobilu toho neřekne o moc víc.
Klaus Bischoff, šéfdesignér Volkswagenu, o novém Golfu hovoří jako o „taháku na oči“. Měl by přitahovat pozornost, což ale zatím není úplně zřejmé.
Z dosud zveřejněných neoficiálních snímků, pořízených třeba i během natáčení reklamního spotu, bude design spíše evolucí stávajícího než něco, z čeho bychom se prvoplánově posadili na zadek.
15
Fotogalerie

Nový Volkswagen Golf se poprvé ukazuje světu. Designér jej už jasně vystihnul

Testování nové generace Volkswagenu Golf přechází do poslední fáze. Vůz se světu vůbec poprvé ukázal na oficiální fotografii, zatím vás ale asi moc nepotěší.

Dlouhou dobu se předpokládalo, že si osmá generace Golfu odbude světovou premiéru na blížícím se autosalonu ve Frankfurtu, musela ale ustoupit elektromobilům, do kterých se zbláznily snad všechny významné automobilky světa. Frankfurt se nakonec stane dějištěm premiéry elektrického modelu ID.3 a možná je to tak lepší. Golf totiž bude mít na podzim svou vlastní premiéru a nezapadne tak v množství autosalonových novinek.

Nejednoho z vás by možná napadlo, že už vlastně nemá co skrývat. V minulosti totiž byl několikrát zachycen v provozu, a to dokonce i v provedení GTI, které někdo nafotil za branami mateřského závodu Volkswagenu ve Wolfsburgu. Fanouškům pak značka vyšla vstříc alespoň skicou interiéru, osobně jsem ale toho názoru, že ani oficiální fotka skutečného automobilu toho neřekne o moc víc.

V galerii můžete vidět vůbec první oficiální fotku osmé generace Golfu. Větší změnu představují uzounké přední světlomety, nárazník standardní verze bude podle všeho hodně kontrastní a… to je zatím všechno. Dokonce i vnější zpětná zrcátka vypadají stejně jako u současné generace a počítat nemůžeme ani s nižším bočním prosklením, které by vytvářelo dynamičtější siluetu.

Klaus Bischoff, šéfdesignér Volkswagenu, považuje nový Golf za „eye-catcher". Měl by zkrátka přitahovat pozornost, což ale zatím není úplně zřejmé. Z dosud zveřejněných neoficiálních snímků, pořízených třeba i během natáčení reklamního spotu, bude design spíše evolucí stávajícího než něco, z čeho bychom se prvoplánově posadili na zadek.

Interiér se v každém případě změní hodně. Bude minimalistický a více zaměřený na řidiče. Podle slov Volkswagenu bude Golf digitální, inteligentní a připojený. Nejdříve dorazí hatchback, na praktičtější kombi si budeme muset počkat.

Vůz bude využívat upravenou platformu MQB a počítá se u něj s elektrifikací. Za nový ryze elektrický „Golf“ však můžeme považovat nové ID.3, o němž vám řekneme více už v předvečer frankfurtského autosalonu. Počítá se také s ostrou verzí R, která by měla hodně posílit a zachovat si klasický spalovací motor.

Volkswagen Golf

Volkswagen Golf je dlouholetým bestsellerem nižší střední třídy v Evropě. Oblibu si získal širokou nabídkou verzí, přívětivou ergonomií a solidními jízdními vlastnostmi. V současnosti je na trhu osmá generace Golfu.

Ceny, výbava, data • Test VW Golf 1.5 eTSI • Minitest VW Golf 2.0 TDI • VW Golf GTI První jízda • VW Golf Variant a Alltrack • VW Golf GTI vs. GTE

Doporučujeme

Články odjinud