O příchodu dvojčete Porsche Taycan od Audi už víme zcela jistě, přičemž nedávno nám automobilka z Ingolstadtu potvrdila, že chystané čtyřdveřové „kupé“ e-tron GT přijede také ve vrcholné specifikaci RS. | Audi RS e-tron GT Zdroj: Audi

O příchodu dvojčete Porsche Taycan od Audi už víme zcela jistě, přičemž nedávno nám automobilka z Ingolstadtu potvrdila, že chystané čtyřdveřové „kupé“ e-tron GT přijede také ve vrcholné specifikaci RS. | Audi RS e-tron GT | Zdroj: Audi

Novinka tak bude vůbec prvním elektrickým RS v rodině ostrých modelů Audi. | Audi RS e-tron GT Zdroj: Audi

Novinka tak bude vůbec prvním elektrickým RS v rodině ostrých modelů Audi. | Audi RS e-tron GT | Zdroj: Audi

Teď se maskovaný prototyp RS e-tron GT vydal do Belgie na slavný okruh ve Spa, aby si střihl roli doprovodného vozidla tamního 24hodinového závodu, který se jede o víkendu. | Audi RS e-tron GT Zdroj: Audi

Teď se maskovaný prototyp RS e-tron GT vydal do Belgie na slavný okruh ve Spa, aby si střihl roli doprovodného vozidla tamního 24hodinového závodu, který se jede o víkendu. | Audi RS e-tron GT | Zdroj: Audi

Samozřejmě, Audi má v závodě nasazených hned několik závoďáků R8 GT3, takže propagace nového modelu značky je naprosto pochopitelná. | Audi RS e-tron GT Zdroj: Audi

Samozřejmě, Audi má v závodě nasazených hned několik závoďáků R8 GT3, takže propagace nového modelu značky je naprosto pochopitelná. | Audi RS e-tron GT | Zdroj: Audi

E-tron GT se bude vyrábět na stejném místě v továrně Böllinger Höfe v německém Neckarsulmu, kde se v současnosti vyrábí právě i supersport R8. Více v článku... | Audi RS e-tron GT Zdroj: Audi

E-tron GT se bude vyrábět na stejném místě v továrně Böllinger Höfe v německém Neckarsulmu, kde se v současnosti vyrábí právě i supersport R8. Více v článku... | Audi RS e-tron GT | Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

 Zdroj: Audi

| Zdroj: Audi

Novinka tak bude vůbec prvním elektrickým RS v rodině ostrých modelů Audi. | Audi RS e-tron GT Zdroj: Audi
Teď se maskovaný prototyp RS e-tron GT vydal do Belgie na slavný okruh ve Spa, aby si střihl roli doprovodného vozidla tamního 24hodinového závodu, který se jede o víkendu. | Audi RS e-tron GT Zdroj: Audi
Samozřejmě, Audi má v závodě nasazených hned několik závoďáků R8 GT3, takže propagace nového modelu značky je naprosto pochopitelná. | Audi RS e-tron GT Zdroj: Audi
E-tron GT se bude vyrábět na stejném místě v továrně Böllinger Höfe v německém Neckarsulmu, kde se v současnosti vyrábí právě i supersport R8. Více v článku... | Audi RS e-tron GT Zdroj: Audi
12
Fotogalerie

Audi láká na první elektrické RS. Maskovaný prototyp se ukáže při 24h ve Spa

Německá značka pokračuje v upoutávkách na svůj další elektromobil, který započne novou éru ostrých Audi.

O příchodu dvojčete Porsche Taycan od Audi už víme zcela jistě, přičemž nedávno nám automobilka z Ingolstadtu potvrdila, že chystané čtyřdveřové „kupé“ e-tron GT přijede také ve vrcholné specifikaci RS. Novinka tak bude vůbec prvním elektrickým RS v rodině ostrých modelů Audi.

Teď se maskovaný prototyp RS e-tron GT vydal do Belgie na slavný okruh ve Spa, aby si střihl roli doprovodného vozidla tamního 24hodinového závodu, který se jede o víkendu. Samozřejmě, Audi má v závodě nasazených hned několik závoďáků R8 GT3, takže propagace nového modelu značky je naprosto pochopitelná.

E-tron GT se bude vyrábět na stejném místě v továrně Böllinger Höfe v německém Neckarsulmu, kde se v současnosti vyrábí právě i supersport R8. Jak už víme z uniklých patentových ilustrací, od konceptu e-tron GT z roku 2018 se nebude sériová verze příliš lišit a verze RS bude očividně působit ještě agresivnějším vzezřením.

Jakožto přímý sourozenec Porsche Taycan bude Audi e-tron GT vycházet z identické platformy a čekat můžeme i stejné ústrojí se dvěma elektromotory a 800V architekturou pro rychlé dobíjení. Systémový výkon dřívějšího konceptu byl udávaných 590 koní (434 kW). V tuto chvíli se spekuluje o nejvyšším výkonu RS okolo 700 koní (515 kW), čímž by Audi lehce zapadlo pod Taycan Turbo S, který nabízí maximálních 761 koní (560 kW).

Na výkonnou verzi e-tronu GT nebudeme čekat o nic déle. RS se totiž představí souběžně se standardním modelem. Datum odhalení sériového vozu stále neznáme, s ohledem na vlnu upoutávek bychom ale neměli být daleko.

Audi

Německá automobilka Audi patří do od roku 1964 ke koncernu Volkswagen, ve kterém má roli prémiové značky. Počátky společnosti sahají do roku 1899 a k zakladateli Augustu Horchovi.

Audi A1 •  Audi A3Audi A4Audi A5Audi A6Audi A7Audi A8Audi Q2Audi Q3Audi Q5Audi Q7Audi Q8Audi R8Audi e-tron

Doporučujeme

Články odjinud