Takové reklamy, jaké mají náklaďáky Volvo, ve světě jen tak neuvidíte.
Možná víte, že když se parta lidí od náklaďáků švédské značky Volvo sejde u natáčení reklamy, vznikne něco velmi zajímavého. Stačí si vzpomenout na unikátní kousek s Jean-Claude van Dammem, který udělal mezi tahači roznožku. Ostatně video si můžete připomenout dole pod článkem.
Reklamu měl na starosti režisér Andreas Nilsson, která má za sebou vedle zářezů u Volva i několik úspěšných hudebních videoklipů. Když se tak Volvo rozhodlo udělat další strhující a vtipnou reklamu na své novinky FH, FH16, FM a FMX, byl Nilsson jasná volba.
Reklama byla natočena v testovacím areálu značky a záběry nešetří blesky, temnou atmosférou a gradujícím soundtrackem v podobě skladby Chariots of fire od skladatele Vangelise.
Tvůrci nešetřili originalitou a postavili všechny čtyři novinky na sebe. Na vrchol tohoto nákladního piedestalu se postavil šéf divize Roger Alm. Reklama je o to zajímavější, že na kamiony nebyla použita žádná počítačová kouzla, jak dokazuje i video z natáčení.
Volvo je švédský výrobce osobních a nákladních automobilů, autobusů a stavebních strojů. Vznikl v roce 1915, od 1944 používá současný název.
V roce 1999 Volvo prodalo svoji divizi osobních automobilů Fordu. Ten ji v roce 2010 postoupil čínské společnosti Geely Automobile.
Volvo S90 • Volvo S60 • Volvo V60 • Volvo XC90 • Volvo XC60 • Volvo XC40