Přišla  řada 8 s karoserií kupé  i  kabrioletu , nedávno jsme se dočkali vrcholně  ostré verze M8  (rovněž i ve verzi bez střechy) a další variací osmičkové řady je už dříve potvrzená čtyřdveřová specifikace Gran Coupé. | BMW řady 8 Gran Coupé Zdroj:  Bimmerpost

Přišla řada 8 s karoserií kupé i kabrioletu, nedávno jsme se dočkali vrcholně ostré verze M8 (rovněž i ve verzi bez střechy) a další variací osmičkové řady je už dříve potvrzená čtyřdveřová specifikace Gran Coupé. | BMW řady 8 Gran Coupé | Zdroj: Bimmerpost

Po designové stránce byste tedy čekali klasicky delší rozvor, pár dveří navíc a nadále elegantně splývající záď. Tohle všechno teď potvrzují uniklé fotky dokončeného modelu. | BMW řady 8 Gran Coupé Zdroj:  Bimmerpost

Po designové stránce byste tedy čekali klasicky delší rozvor, pár dveří navíc a nadále elegantně splývající záď. Tohle všechno teď potvrzují uniklé fotky dokončeného modelu. | BMW řady 8 Gran Coupé | Zdroj: Bimmerpost

S upravenou platformou kupé řady 8 tak Gran Coupé zajistí místo pro další dvojici cestujících a rovněž se pozmění objem zavazadlového prostoru. Motorizace si určitě novinka vypůjčí také od standardního kupé. | BMW řady 8 Gran Coupé Zdroj:  Bimmerpost

S upravenou platformou kupé řady 8 tak Gran Coupé zajistí místo pro další dvojici cestujících a rovněž se pozmění objem zavazadlového prostoru. Motorizace si určitě novinka vypůjčí také od standardního kupé. | BMW řady 8 Gran Coupé | Zdroj: Bimmerpost

Čekejme tedy volbu mezi základním twin-turbo naftovým šestiválcem o objemu tří litrů a výkonu 235 kW (320 koní) u verze 840d xDrive, zatímco benzinem zůstane  M850i xDrive  s twin-turbo osmiválcem o objemu 4,4 litru a výkonu 390 kW (530 koní). | BMW řady 8 Gran Coupé Zdroj:  Bimmerpost

Čekejme tedy volbu mezi základním twin-turbo naftovým šestiválcem o objemu tří litrů a výkonu 235 kW (320 koní) u verze 840d xDrive, zatímco benzinem zůstane M850i xDrive s twin-turbo osmiválcem o objemu 4,4 litru a výkonu 390 kW (530 koní). | BMW řady 8 Gran Coupé | Zdroj: Bimmerpost

Později by ale mělo BMW taktéž u Gran Coupé nabídnout vrcholnou variantu M8 Gran Coupé, pro kterou už byl předzvěstí stejnojmenný koncept z loňské Ženevy. | Koncept BMW M8 Gran Coupé Zdroj: BMW

Později by ale mělo BMW taktéž u Gran Coupé nabídnout vrcholnou variantu M8 Gran Coupé, pro kterou už byl předzvěstí stejnojmenný koncept z loňské Ženevy. | Koncept BMW M8 Gran Coupé | Zdroj: BMW

Po vzoru kupé M8 by tedy i praktičtější verze dostala pod kapotu motorizaci z BMW M5, takže zmíněný 4,4litrový osmiválec ovšem naladěný na 441 kW (600 koní). | Koncept BMW M8 Gran Coupé Zdroj: BMW

Po vzoru kupé M8 by tedy i praktičtější verze dostala pod kapotu motorizaci z BMW M5, takže zmíněný 4,4litrový osmiválec ovšem naladěný na 441 kW (600 koní). | Koncept BMW M8 Gran Coupé | Zdroj: BMW

Zda se i tady objeví výkonnější Competition verze (460 kW/625 k) zatím není jasné. | Koncept BMW M8 Gran Coupé Zdroj: BMW

Zda se i tady objeví výkonnější Competition verze (460 kW/625 k) zatím není jasné. | Koncept BMW M8 Gran Coupé | Zdroj: BMW

Základní naftová varianta řady 8 Coupé u nás začíná na částce 2,7 milionu korun, takže za praktičtější Gran Coupé čekejme určitý příplatek zvyšující cenovku blíže k 3 milionům. | Koncept BMW M8 Gran Coupé Zdroj: BMW

Základní naftová varianta řady 8 Coupé u nás začíná na částce 2,7 milionu korun, takže za praktičtější Gran Coupé čekejme určitý příplatek zvyšující cenovku blíže k 3 milionům. | Koncept BMW M8 Gran Coupé | Zdroj: BMW

Odhalení novinky má proběhnout už v následujících týdnech. Prvních kusů by se tedy mohli zájemci dočkat před koncem roku. | Koncept BMW M8 Gran Coupé Zdroj: BMW

Odhalení novinky má proběhnout už v následujících týdnech. Prvních kusů by se tedy mohli zájemci dočkat před koncem roku. | Koncept BMW M8 Gran Coupé | Zdroj: BMW

Koncept BMW M8 Gran Coupé Zdroj: BMW

Koncept BMW M8 Gran Coupé | Zdroj: BMW

Koncept BMW M8 Gran Coupé Zdroj: BMW

Koncept BMW M8 Gran Coupé | Zdroj: BMW

Po designové stránce byste tedy čekali klasicky delší rozvor, pár dveří navíc a nadále elegantně splývající záď. Tohle všechno teď potvrzují uniklé fotky dokončeného modelu. | BMW řady 8 Gran Coupé Zdroj:  Bimmerpost
S upravenou platformou kupé řady 8 tak Gran Coupé zajistí místo pro další dvojici cestujících a rovněž se pozmění objem zavazadlového prostoru. Motorizace si určitě novinka vypůjčí také od standardního kupé. | BMW řady 8 Gran Coupé Zdroj:  Bimmerpost
Čekejme tedy volbu mezi základním twin-turbo naftovým šestiválcem o objemu tří litrů a výkonu 235 kW (320 koní) u verze 840d xDrive, zatímco benzinem zůstane  M850i xDrive  s twin-turbo osmiválcem o objemu 4,4 litru a výkonu 390 kW (530 koní). | BMW řady 8 Gran Coupé Zdroj:  Bimmerpost
Později by ale mělo BMW taktéž u Gran Coupé nabídnout vrcholnou variantu M8 Gran Coupé, pro kterou už byl předzvěstí stejnojmenný koncept z loňské Ženevy. | Koncept BMW M8 Gran Coupé Zdroj: BMW
11
Fotogalerie

Unikly fotky BMW řady 8 Gran Coupé. Takto bude vypadat praktičtější osmička

Čtyřdveřová varianta BMW řady 8 je už netrpělivě očekávána. Oficiální premiéru ale nyní předbíhá únik zcela odhaleného vozu. Žádná překvapení ale nečekejte.

Přišla řada 8 s karoserií kupé i kabrioletu, nedávno jsme se dočkali vrcholně ostré verze M8 (rovněž i ve verzi bez střechy) a další variací osmičkové řady je už dříve potvrzená čtyřdveřová specifikace Gran Coupé. Po designové stránce byste tedy čekali klasicky delší rozvor, pár dveří navíc a nadále elegantně splývající záď. Tohle všechno teď potvrzují uniklé fotky dokončeného modelu.

Fotografie odhaleného konkurenta Porsche Panamera a Mercedesu CLS se poprvé objevily na diskuzním fóru fanoušků BMW Bimmerpost. S upravenou platformou kupé řady 8 tak Gran Coupé zajistí místo pro další dvojici cestujících a rovněž se pozmění objem zavazadlového prostoru. Motorizace si určitě novinka vypůjčí také od standardního kupé.

Čekejme tedy volbu mezi základním twin-turbo naftovým šestiválcem o objemu tří litrů a výkonu 235 kW (320 koní) u verze 840d xDrive, zatímco benzinem zůstane M850i xDrive s twin-turbo osmiválcem o objemu 4,4 litru a výkonu 390 kW (530 koní). Klasikou bude i osmistupňový automat od ZF a dle označení samozřejmě standardně pohon všech kol.

Později by ale mělo BMW taktéž u Gran Coupé nabídnout vrcholnou variantu M8 Gran Coupé, pro kterou už byl předzvěstí stejnojmenný koncept z loňské Ženevy. Po vzoru kupé M8 by tedy i praktičtější verze dostala pod kapotu motorizaci z BMW M5, takže zmíněný 4,4litrový osmiválec ovšem naladěný na 441 kW (600 koní). Zda se i tady objeví výkonnější Competition verze (460 kW/625 k) zatím není jasné.

Základní naftová varianta řady 8 Coupé u nás začíná na částce 2,7 milionu korun, takže za praktičtější Gran Coupé čekejme určitý příplatek zvyšující cenovku blíže k 3 milionům. Odhalení novinky má proběhnout už v následujících týdnech. Prvních kusů by se tedy mohli zájemci dočkat před koncem roku.

Galerie doplněna o koncept BMW M8 Gran Coupé.

BMW

BMW (zkratka z Bayerische Motoren Werke AG) je německá automobilka, které vznikla v roce 1916. Sídlí v Mnichově. BMW vlastní také značku Mini a patří pod ní i Rolls-Royce Motor Cars.

BMW Řada 1 • BMW Řada 2 • BMW Řada 3 • BMW Řada 4 • BMW Řada 5 • BMW Řada 6/6 GTBMW Řada 7BMW X1 • BMW X2BMW X3BMW X4BMW X5BMW X6BMW X7BMW Z4

Doporučujeme

Články odjinud