Japonsko je občas docela bizár. Stranou teď dejme třeba  automat na použité dámské kalhotky , ono je tu toho daleko víc. Foto: Martin Holtkamp, Časopis Formen/ duben 2019

Japonsko je občas docela bizár. Stranou teď dejme třeba automat na použité dámské kalhotky, ono je tu toho daleko víc. | Foto: Martin Holtkamp, Časopis Formen/ duben 2019

Pokud se bavíme o autech, dají se tu najít desítky zvláštních, odvážných a stejně bizarních kultů. Jedním takovým je i subkultura Bosozoku. Foto: Martin Holtkamp, Časopis Formen/ duben 2019

Pokud se bavíme o autech, dají se tu najít desítky zvláštních, odvážných a stejně bizarních kultů. Jedním takovým je i subkultura Bosozoku. | Foto: Martin Holtkamp, Časopis Formen/ duben 2019

Tento termín najdete většinou ve spojení  s motorkářským klubem  s převahou sličných Japonek, které na upravených motorkách najíždí do protisměru, ničí veřejný majetek a všemožně se chovají, jako nespoutané chuligánky. Foto: Martin Holtkamp, Časopis Formen/ duben 2019

Tento termín najdete většinou ve spojení s motorkářským klubem s převahou sličných Japonek, které na upravených motorkách najíždí do protisměru, ničí veřejný majetek a všemožně se chovají, jako nespoutané chuligánky. | Foto: Martin Holtkamp, Časopis Formen/ duben 2019

Už jen termín Bosozoku, který se dá volně přeložit, jako Násilný kmen rychlosti, je místní policii trnem v oku a všemožně proti němu bojují. Foto: Martin Holtkamp, Časopis Formen/ duben 2019

Už jen termín Bosozoku, který se dá volně přeložit, jako Násilný kmen rychlosti, je místní policii trnem v oku a všemožně proti němu bojují. | Foto: Martin Holtkamp, Časopis Formen/ duben 2019

Traduje se, že prvními členy subkultury Bosozoku byli japonští  veteráni z druhé světové války . Své stroje si okázale upravovali a extrémní tuning se po nějaké době volně přenesl i na automobily. Na začátku osmdesátých let čítala tato subkultura přes čtyřicet tisíc aktivních členů. Foto: Martin Holtkamp, Časopis Formen/ duben 2019

Traduje se, že prvními členy subkultury Bosozoku byli japonští veteráni z druhé světové války. Své stroje si okázale upravovali a extrémní tuning se po nějaké době volně přenesl i na automobily. Na začátku osmdesátých let čítala tato subkultura přes čtyřicet tisíc aktivních členů. | Foto: Martin Holtkamp, Časopis Formen/ duben 2019

Nic nebylo příliš velké a nic nebylo příliš barevné.  Divoké bodykity, které o aerodynamice nikdy neslyšely , výfuky, které trčely tři metry nad automobil, kde se spojily ve svařené hvězdici nebo přední nárazník, který končí až metr před předními světly - tohle bylo zcela normální. Rebélie, divokost, vulgárnost. Foto: Martin Holtkamp, Časopis Formen/ duben 2019

Nic nebylo příliš velké a nic nebylo příliš barevné. Divoké bodykity, které o aerodynamice nikdy neslyšely, výfuky, které trčely tři metry nad automobil, kde se spojily ve svařené hvězdici nebo přední nárazník, který končí až metr před předními světly - tohle bylo zcela normální. Rebélie, divokost, vulgárnost. | Foto: Martin Holtkamp, Časopis Formen/ duben 2019

Postupem času se však členové začali vytrácet. Mohl za to úporný boj s policií, nebo se postupně přesunuli jinam? Těžko říct. To, co tady po nich zbylo, je ale další důkaz toho, jak šílené dokáže Japonsko být.  Foto: Martin Holtkamp, Časopis Formen/ duben 2019

Postupem času se však členové začali vytrácet. Mohl za to úporný boj s policií, nebo se postupně přesunuli jinam? Těžko říct. To, co tady po nich zbylo, je ale další důkaz toho, jak šílené dokáže Japonsko být.  | Foto: Martin Holtkamp, Časopis Formen/ duben 2019

Legenda však žije dodnes. V Tokiu se pořádají noční srazy, kdy se ulice promění v přehlídku neonů, chromu a neuvěřitelných karosářských kreací. Foto: Martin Holtkamp, Časopis Formen/ duben 2019

Legenda však žije dodnes. V Tokiu se pořádají noční srazy, kdy se ulice promění v přehlídku neonů, chromu a neuvěřitelných karosářských kreací. | Foto: Martin Holtkamp, Časopis Formen/ duben 2019

Během konání akce není problém narazit na členy Yakuzy v Lamborghini, nebo staré mládence, kteří si ještě opečovávají svůj šílený povoz z mládí. Foto: Martin Holtkamp, Časopis Formen/ duben 2019

Během konání akce není problém narazit na členy Yakuzy v Lamborghini, nebo staré mládence, kteří si ještě opečovávají svůj šílený povoz z mládí. | Foto: Martin Holtkamp, Časopis Formen/ duben 2019

 Foto: Martin Holtkamp, Časopis Formen/ duben 2019

| Foto: Martin Holtkamp, Časopis Formen/ duben 2019

 Foto: Martin Holtkamp, Časopis Formen/ duben 2019

| Foto: Martin Holtkamp, Časopis Formen/ duben 2019

Japonsko je občas docela bizár. Stranou teď dejme třeba  automat na použité dámské kalhotky , ono je tu toho daleko víc. A pokud se bavíme o autech, dají se tu najít desítky zvláštních, odvážných a stejně bizarních kultů. Jedním takovým je i subkultura Bosozoku. Youtube

Japonsko je občas docela bizár. Stranou teď dejme třeba automat na použité dámské kalhotky, ono je tu toho daleko víc. A pokud se bavíme o autech, dají se tu najít desítky zvláštních, odvážných a stejně bizarních kultů. Jedním takovým je i subkultura Bosozoku. | Youtube

Tento termín najdete většinou ve spojení  s motorkářským klubem  s převahou sličných Japonek, které na upravených motorkách najíždí do protisměru, ničí veřejný majetek a všemožně se chovají, jako nespoutané chuligánky. Už jen termín Bosozoku, který se dá volně přeložit, jako Násilný kmen rychlosti, je místní policii trnem v oku a všemožně proti němu bojují. Foto: Časopis Formen/ únor 2019

Tento termín najdete většinou ve spojení s motorkářským klubem s převahou sličných Japonek, které na upravených motorkách najíždí do protisměru, ničí veřejný majetek a všemožně se chovají, jako nespoutané chuligánky. Už jen termín Bosozoku, který se dá volně přeložit, jako Násilný kmen rychlosti, je místní policii trnem v oku a všemožně proti němu bojují. | Foto: Časopis Formen/ únor 2019

Traduje se, že prvními členy subkultury Bosozoku byli japonští  veteráni z druhé světové války . Své stroje si okázale upravovali a extrémní tuning se po nějaké době volně přenesl i na automobily. Na začátku osmdesátých let čítala tato subkultura přes čtyřicet tisíc aktivních členů. trendhunter.com

Traduje se, že prvními členy subkultury Bosozoku byli japonští veteráni z druhé světové války. Své stroje si okázale upravovali a extrémní tuning se po nějaké době volně přenesl i na automobily. Na začátku osmdesátých let čítala tato subkultura přes čtyřicet tisíc aktivních členů. | trendhunter.com

Nic nebylo příliš velké a nic nebylo příliš barevné.  Divoké bodykity, které o aerodynamice nikdy neslyšely , výfuky, které trčely tři metry nad automobil, kde se spojily ve svařené hvězdici nebo přední nárazník, který končí až metr před předními světly - tohle bylo zcela normální. Rebélie, divokost, vulgárnost. thegentlemanracer.com

Nic nebylo příliš velké a nic nebylo příliš barevné. Divoké bodykity, které o aerodynamice nikdy neslyšely, výfuky, které trčely tři metry nad automobil, kde se spojily ve svařené hvězdici nebo přední nárazník, který končí až metr před předními světly - tohle bylo zcela normální. Rebélie, divokost, vulgárnost. | thegentlemanracer.com

Legenda však žije dodnes. V Tokiu se pořádají noční srazy, kdy se ulice promění v přehlídku neonů, chromu a neuvěřitelných karosářských kreací. thegentlemanracer.com

Legenda však žije dodnes. V Tokiu se pořádají noční srazy, kdy se ulice promění v přehlídku neonů, chromu a neuvěřitelných karosářských kreací. | thegentlemanracer.com

Během konání akce není problém narazit na členy Yakuzy v Lamborghini, nebo staré mládence, kteří si ještě opečovávají svůj šílený povoz z mládí. Youtube

Během konání akce není problém narazit na členy Yakuzy v Lamborghini, nebo staré mládence, kteří si ještě opečovávají svůj šílený povoz z mládí. | Youtube

Postupem času se však členové začali vytrácet. Mohl za to úporný boj s policií, nebo se postupně přesunuli jinam? Těžko říct. To, co tady po nich zbylo, je ale další důkaz toho, jak šílené dokáže Japonsko být.  mercenary.ie

Postupem času se však členové začali vytrácet. Mohl za to úporný boj s policií, nebo se postupně přesunuli jinam? Těžko říct. To, co tady po nich zbylo, je ale další důkaz toho, jak šílené dokáže Japonsko být.  | mercenary.ie

Japonská subkultura Bosozuku: Vandalismus, závody a třímetrové výfuky twitter: RV Cars Shop

Japonská subkultura Bosozuku: Vandalismus, závody a třímetrové výfuky | twitter: RV Cars Shop

Japonská subkultura Bosozuku: Vandalismus, závody a třímetrové výfuky Wikimedia

Japonská subkultura Bosozuku: Vandalismus, závody a třímetrové výfuky | Wikimedia

Japonská subkultura Bosozuku: Vandalismus, závody a třímetrové výfuky reflex.cz

Japonská subkultura Bosozuku: Vandalismus, závody a třímetrové výfuky | reflex.cz

Japonská subkultura Bosozuku: Vandalismus, závody a třímetrové výfuky Youtube

Japonská subkultura Bosozuku: Vandalismus, závody a třímetrové výfuky | Youtube

Pokud se bavíme o autech, dají se tu najít desítky zvláštních, odvážných a stejně bizarních kultů. Jedním takovým je i subkultura Bosozoku. Foto: Martin Holtkamp, Časopis Formen/ duben 2019
Tento termín najdete většinou ve spojení  s motorkářským klubem  s převahou sličných Japonek, které na upravených motorkách najíždí do protisměru, ničí veřejný majetek a všemožně se chovají, jako nespoutané chuligánky. Foto: Martin Holtkamp, Časopis Formen/ duben 2019
Už jen termín Bosozoku, který se dá volně přeložit, jako Násilný kmen rychlosti, je místní policii trnem v oku a všemožně proti němu bojují. Foto: Martin Holtkamp, Časopis Formen/ duben 2019
Traduje se, že prvními členy subkultury Bosozoku byli japonští  veteráni z druhé světové války . Své stroje si okázale upravovali a extrémní tuning se po nějaké době volně přenesl i na automobily. Na začátku osmdesátých let čítala tato subkultura přes čtyřicet tisíc aktivních členů. Foto: Martin Holtkamp, Časopis Formen/ duben 2019
22
Fotogalerie

Kultura Bosozuku představuje největší japonský bizár. Přesvědčte se o tom sami

Ono je to vlastně diskutabilní: pro nás je to něco okázalého a nevídaného, ale v Japonsku jsou tyto bizarnosti na denním pořádku.

Japonsko je občas docela bizár. Stranou teď dejme třeba automat na použité dámské kalhotky, ono je tu toho daleko víc. A pokud se bavíme o autech, dají se tu najít desítky zvláštních, odvážných a stejně bizarních kultů. Jedním takovým je i subkultura Bosozoku.

Tento termín najdete většinou ve spojení s motorkářským klubem s převahou sličných Japonek, které na upravených motorkách najíždí do protisměru, ničí veřejný majetek a všemožně se chovají, jako nespoutané chuligánky. Už jen termín Bosozoku, který se dá volně přeložit, jako Násilný kmen rychlosti, je místní policii trnem v oku a všemožně proti němu bojují.

Traduje se, že prvními členy subkultury Bosozoku byli japonští veteráni z druhé světové války. Své stroje si okázale upravovali a extrémní tuning se po nějaké době volně přenesl i na automobily. Na začátku osmdesátých let čítala tato subkultura přes čtyřicet tisíc aktivních členů.

Nic nebylo příliš velké a nic nebylo příliš barevné. Divoké bodykity, které o aerodynamice nikdy neslyšely, výfuky, které trčely tři metry nad automobil, kde se spojily ve svařené hvězdici nebo přední nárazník, který končí až metr před předními světly - tohle bylo zcela normální. Rebélie, divokost, vulgárnost.

Postupem času se však členové začali vytrácet. Mohl za to úporný boj s policií, nebo se postupně přesunuli jinam? Těžko říct. To, co tady po nich zbylo, je ale další důkaz toho, jak šílené dokáže Japonsko být. 

Legenda však žije dodnes. V Tokiu se pořádají noční srazy, kdy se ulice promění v přehlídku neonů, chromu a neuvěřitelných karosářských kreací. Během konání akce není problém narazit na členy Yakuzy v Lamborghini, nebo staré mládence, kteří si ještě opečovávají svůj šílený povoz z mládí.

Doporučujeme

Články odjinud