Společnost Anderson Germany představuje svoji novou stavbu na základě modernizované verze kupé Bentley Continental GT.
Ladičská společnost Anderson Germany z Düsseldorfu patří k těm, které své projekty upravují jak po vizuální, tak technické stránce. Její záběr je široký a sahá od Fordu Focus Black Racing přes Ferrari 458 Italia Anderson až po Maserati GranTurismo S Anderson, přičemž většina těchto staveb se vyznačuje rozsáhlým využitím dílů z uhlíkových kompozitů.
Bentley Continental GT z dílen Anderson Germany
Před několika lety rozbouřil vody dosti odvážně střižený projekt Bentley Continental GT Supersports Anderson a nyní se v Düsseldorfu k tomuto tématu vrací, byť poněkud střízlivějším pohledem. Za základ však zvolili modernizovanou verzi řady Continental GT, pod jejíž kapotou se skrývá šestilitrový agregát W12 opatřený dvojicí turbodmychadel, jenž v továrním naladění dosahuje výkonu 583 koní (429 kW) a točivého momentu 700 Nm.
Novinka opět vyniká řadou dílů z uhlíkových kompozitů
U Anderson Germany jej opatřili kromě jiného také upraveným programem řídicí jednotky a novým výfukovým traktem s třístupňově stavitelným ventilem pro regulaci zvuku motoru z místa řidiče, přičemž výsledkem je výkonová špička posunutá na 680 koní (500 kW). Posílena byla brzdová soustava a sada nových dvaadvacetipalcových litých ráfků obouvá pneumatiky o rozměru 265/30 vpředu a 295/25 vzadu.
Úpravám se nevyhnul ani interiér vozu
A nebyla by to snad ani firma Anderson Germany, kdyby vůz neobalila do dílů z uhlíkových kompozitů. Z tohoto lehkého materiálu jsou v daném případě vyrobeny kapota, maska chladiče, lízátko pod předním nárazníkem, víko zavazadlového prostoru, prahové obklady a difuzor v zadním nárazníku. Přestavbou prošel rovněž interiér vozu, ale také tam vládne „karbon“.