Poslední výtvor divize N od Hyundai překvapil asi všechny. To, že sportovní oddělení korejské automobilky udělá ostrou dodávku nečekal asi nikdo. A přece tu je. Jmenuje se iMax N Drift Bus a je to pěkná šílenost. Pokud jste o názvu iMax nikdy neslyšeli, tak jde o australské označení užitkového vozu, který je v Evropě známý jako H-1. Hyundai

Poslední výtvor divize N od Hyundai překvapil asi všechny. To, že sportovní oddělení korejské automobilky udělá ostrou dodávku nečekal asi nikdo. A přece tu je. Jmenuje se iMax N Drift Bus a je to pěkná šílenost. Pokud jste o názvu iMax nikdy neslyšeli, tak jde o australské označení užitkového vozu, který je v Evropě známý jako H-1. | Hyundai

Původní vznětový motor 2,5 litru zde ustoupil zážehovému šestiválci o výkonu 300 kW (408 koní) a s točivým momentem 555 N.m. Síla se přenáší na zadní kola pomocí osmistupňové automatické převodovky a uvnitř zůstala konfigurace sedadel pro osm lidí.   Hyundai

Původní vznětový motor 2,5 litru zde ustoupil zážehovému šestiválci o výkonu 300 kW (408 koní) a s točivým momentem 555 N.m. Síla se přenáší na zadní kola pomocí osmistupňové automatické převodovky a uvnitř zůstala konfigurace sedadel pro osm lidí.   | Hyundai

Se zcela jiným diferenciálem, upravenými výfuky, adaptivním odpružením, upraveným zevnějškem a 19palcovými koly divize N vypadá Drift Bus jako opravdu schopné sportovní náčiní. Tady se musel někdo opravdu hodně odvázat, aby  schválil takovou šílenost .  Hyundai

Se zcela jiným diferenciálem, upravenými výfuky, adaptivním odpružením, upraveným zevnějškem a 19palcovými koly divize N vypadá Drift Bus jako opravdu schopné sportovní náčiní. Tady se musel někdo opravdu hodně odvázat, aby schválil takovou šílenost.  | Hyundai

Driftovací autobus se momentálně účastní soutěže WTAC (World Time Attack Challenge) v Jokohamě, kde na ostro soutěží ve třech kategoriích. Samozřejmě se zatím neuvažuje o sériové produkci. To byste museli asi hodně křičet.  Hyundai

Driftovací autobus se momentálně účastní soutěže WTAC (World Time Attack Challenge) v Jokohamě, kde na ostro soutěží ve třech kategoriích. Samozřejmě se zatím neuvažuje o sériové produkci. To byste museli asi hodně křičet.  | Hyundai

Aby byl vůz perfektně vyvážený (50:50), musí mít plně obsazenou palubu. O tom se můžete přesvědčit v přiloženém videu. Hyundai

Aby byl vůz perfektně vyvážený (50:50), musí mít plně obsazenou palubu. O tom se můžete přesvědčit v přiloženém videu. | Hyundai

 Hyundai

| Hyundai

 Hyundai

| Hyundai

 Hyundai

| Hyundai

 Hyundai

| Hyundai

 Hyundai

| Hyundai

Původní vznětový motor 2,5 litru zde ustoupil zážehovému šestiválci o výkonu 300 kW (408 koní) a s točivým momentem 555 N.m. Síla se přenáší na zadní kola pomocí osmistupňové automatické převodovky a uvnitř zůstala konfigurace sedadel pro osm lidí.   Hyundai
Se zcela jiným diferenciálem, upravenými výfuky, adaptivním odpružením, upraveným zevnějškem a 19palcovými koly divize N vypadá Drift Bus jako opravdu schopné sportovní náčiní. Tady se musel někdo opravdu hodně odvázat, aby  schválil takovou šílenost .  Hyundai
Driftovací autobus se momentálně účastní soutěže WTAC (World Time Attack Challenge) v Jokohamě, kde na ostro soutěží ve třech kategoriích. Samozřejmě se zatím neuvažuje o sériové produkci. To byste museli asi hodně křičet.  Hyundai
Aby byl vůz perfektně vyvážený (50:50), musí mít plně obsazenou palubu. O tom se můžete přesvědčit v přiloženém videu. Hyundai
10
Fotogalerie

Hyundai se zbláznil! Postavil driftovací dodávku s výkonem přes 400 koní

Je fajn vidět, že Hyundai si vedle masivních investic do elektromobility a autonomní jízdy dokáže najít čas i na něco opravdu bláznivého.

Poslední výtvor divize N od Hyundaie překvapil asi všechny. To, že sportovní oddělení korejské automobilky udělá ostrou dodávku, nečekal nikdo. A přece tu je. Jmenuje se iMax N Drift Bus a je to pěkná šílenost. Pokud jste o názvu iMax nikdy neslyšeli, tak jde o australské označení užitkového vozu, který je v Evropě známý jako H-1.

Původní vznětový motor 2,5 litru zde ustoupil zážehovému šestiválci o výkonu 300 kW (408 koní) a točivém momentu 555 N.m. Síla se přenáší na zadní kola pomocí osmistupňové automatické převodovky a uvnitř zůstala konfigurace sedadel pro osm lidí.  

Se zcela jiným diferenciálem, upravenými výfuky, adaptivním odpružením, upraveným zevnějškem a 19palcovými koly divize N vypadá Drift Bus jako opravdu schopné sportovní náčiní. Tady se musel někdo opravdu hodně odvázat, aby schválil takovou šílenost

Driftovací autobus se momentálně účastní soutěže WTAC (World Time Attack Challenge) v Jokohamě, kde soutěží ve třech kategoriích. Samozřejmě se zatím neuvažuje o sériové produkci. To byste museli asi hodně křičet. 

Aby byl vůz perfektně vyvážený (50:50), musí mít plně obsazenou palubu. O tom se můžete přesvědčit v přiloženém videu.

Hyundai

Výroba automobilů je u jihokorejského Hyundaie jen jednou z částí rozsáhlého, především strojírenského zaměření. Společnost byla založena v roce 1947. V roce 1998 koupila značku Kia.

Hyundai i10Hyundai i20Hyundai i30Hyundai i40Hyundai KonaHyundai TucsonHyundai NexoHyundai Sante FeHyundai GenesisHyundai IONIQ

Doporučujeme

Články odjinud