Jsou vozy, které mají svět očarovat svou pseudoekologičností a ani tato auta nejsou pro tunery svatá. Ekotuning? Jde to vůbec?
I když Brabus umí upravit i design vozu, u této úpravy jde hlavně o motor. Pod kapotou vozu před úpravou totiž byl čistý naftový šestiválec z modelu E 300 Bluetec, tedy z modelu, který se již nyní pyšní emisemi Euro 5 a navíc mu nedělá problémy, aby se mohl prodávat i za oceánem.
Vše se točí hlavně okolo nové ECU s názvem PowerExtra D6 Blue, která je určena právě pro modely Bluetec. Verze E 300 Bluetec tak nyní disponuje výkonem 190 kW (258 k) a točivým momentem 610 Nm. Výkon se tak zvýšil o 40 kW a točivý moment o 70 Nm. Stovku nyní upravený Mercedes zvládá za 6,8 s (série 7,2 s) a dosahuje rychlosti 250 km/h (série 244 km/h).
Zvýšení výkonu pomohlo také nasazení upraveného výfukového systému. Součástí balíčku jsou i drobnější změny na vzhledu vozu a také nová 20" kola z lehké slitiny.
Výhodou celé úpravy je, že celá tato úprava nemá narušit ekologičnost vozu, tedy nízkou spotřebu a nízké emise a upravený Bluetec i nadále plní emisní normu Euro V.
Brabus D6 Blue