SpeedART není třeba dlouze představovat a tak stačí v úvodu konstatovat, že tento skvělý úpravce si vzal do parády nejnovější Porsche 997 Turbo Cabrio a řádně se podíval na jeho parametry.
Instalací nového přeplňování, nového sání, kompletního výfukového potrubí, nové řídící jednotky a dalších drobností vzrostl výkon tohoto vozu na 600 koní a točivý moment dosahuje hodnoty 800 Nm. Výkon je tak o 120 koní větší a točivý moment dokonce o 180 Nm.
Stovku pak vůz zvládne se standardní převodovkou za 3,4 s, což je o 0,6 s lépe než v sériovém provedení. Dvoustovku pak pokoří za necelých 11 s a dosáhne maximální rychlosti 325 km/h, tedy o 15 více,než u běžné verze. A to SpeedART umožňuje použití upravené převodovky, která díky jiným převodům nabídne vyšší maximálku.
O zastavení se pak stará nový brzdový systém Brembo s karbon-keramickými kotouči o průměru 380 mm vpředu a 380 mm vzadu. Na předních brzdách se pak usadily šestipístkové třmeny a na zadních čtypístkové.
Po stránce techniky stojí za pozornost také modifikovaný podvozek, který má za úkol vylepšit jízdní vlastnosti při sportovní jízdě. Zajímavá jsou pak i nová ultralehká kola o průměru 20", na kterých se v předu nachází pneu 245/30 a vzadu pak 325/25.
Ovšem technikou to nekončí a SpeedART se pustil i do stylingu. Nový je přední nárazník a zadní difusor. Obě tyto části se tak postarají o zmenšení vztlaku při jízdě. Za pozornost stojí také karbonové doplňky, které jsou ovšem lakovány do výrazné červené barvy.
SpeedART BTR-XL 600