Nový Monster 1200 R je dosud nejsilnějším Monsterem.

Nový Monster 1200 R je dosud nejsilnějším Monsterem.

Do Frankfurtu ho přijel představit Claudio Domenicali, nejvyšší výkonný šéf firmy.

Do Frankfurtu ho přijel představit Claudio Domenicali, nejvyšší výkonný šéf firmy.

Chloubou Monsteru 1200 R je 160koňový motor Testastretta 1200 cm3 z Multistrady.

Chloubou Monsteru 1200 R je 160koňový motor Testastretta 1200 cm3 z Multistrady.

Stroj dostal také špičkové komponenty podvozku a výkonné brzdy. Ze 100 km/h prý zastaví na 37 metrech.

Stroj dostal také špičkové komponenty podvozku a výkonné brzdy. Ze 100 km/h prý zastaví na 37 metrech.

Do Frankfurtu ho přijel představit Claudio Domenicali, nejvyšší výkonný šéf firmy.
Chloubou Monsteru 1200 R je 160koňový motor Testastretta 1200 cm3 z Multistrady.
Stroj dostal také špičkové komponenty podvozku a výkonné brzdy. Ze 100 km/h prý zastaví na 37 metrech.
21
Fotogalerie

Ducati Monster 1200 R je nejsilnější „naháč“ Ducati

V rámci slavnostního večera skupiny VW ve Frankfurtu došlo i na jednu neautomobilovou novinku. Italská značka Ducati představila nové provedení modelu Monster.

Kapitoly článku:


Součástí impéria Volkswagen je od roku 2012 také Ducati, tradiční výrobce motocykků z italské Boloně. Jejím předsedou představenstva je Rupert Stadler, který zastává stejnou funkci u značky Audi – právě pod její křídla Ducati v rámci koncernu spadá. Proto Ducati nemohla chybět ani na frankfurtském večeru skupiny VW. Firma zde dnes večer odhalila nový Monster 1200 R, dosud nejvýkonnější Monster a zároveň nejvýkonnější „naháč“ v historii značky.

Screen Shot 2015-09-14 at 20.29.15.pngScreen Shot 2015-09-14 at 20.28.02.png
Nový Monster 1200 R je dosud nejsilnějším Monsterem. Do Frankfurtu ho přijel představit Claudio Domenicali, nejvyšší výkonný šéf firmy Ducati. 

Chloubou Monsteru 1200 R je nový motor Testastretta DVT s proměnným časováním sacích i výfukových ventilů, představený poprvé v cestovním modelu Multistrada.

Motor dosahuje výkonu 118 kW (160 k) a díky elektronickému plynu nabízí přepínatelné mapy, jak jsme u Ducati zvyklí: Urban, Touring, Sport. 

Ve srovnání s Monsterem S, dosavadním vrcholem řady, má „erko“ také plně nastavitelný podvozek Öhlins a lehce upravený design, abyste si ho na ulici nespletli s levnějšími modely. Motorka se pyšní „suchou“ hmotností 180 kg.

Screen Shot 2015-09-14 at 20.29.44.pngScreen Shot 2015-09-14 at 20.29.50.png
Chloubou Monsteru 1200 R je 160koňový motor Testastretta 1198 cm3 z Multistrady

Řadu Monster dnes tvoří dva základní modely. Oba pohání vodou chlazený vidlicový dvouválec do L (s úhlem rozevření válců 90°), lišící se zdvihovým objemem – 821 nebo 1200 cm3. Slabší model je k mání v základním provedení a také jako Stripe s rozšířenou výbavou, dvanáctistovku jste dosud mohli pořídit ve třech variantách: Monster 1200, Monster 1200 S a Monster 1200 S Stripe. Dnes odhalený model bude stát nad nimi.

Původní Ducati Monster z roku 1993 patří k nejikoničtějším motocyklům 90. let.

Doporučujeme

Články odjinud