8
Fotogalerie

Mugen Civic Type-RR Experimental: 260 koní, 1 200 kg

Japonský úpravce Mugen ukázal světu evoluci nedávno představeného Civicu Type-RR určeného pro japonský trh.

Civic Type-RR je v základu vybaven čtyřválcovým motorem K20A o objemu 2,2 litru. Po zásahu tunera disponuje výslednými 260 koňmi výkonu a 235 Nm točivého momentu. Výkon proti standardní RR verzi tedy vzrostl o dalších 20 koní. Šestistupňová převodovka pak přenáší výkon prostřednictvím předního samosvorného diferenciálu na přední kola.

Ovšem to zdaleka nekončí. Stačí se podívat na přiložené fotografie a nezbude než konstatovat, že vůz po stránce stylingu upravovali karbonoví maniaci. Co šlo vyměnit za karbon, to tuneři vyměnili, a tak je půlka karosérie a interiéru z tohoto pevného, lehkého a drahého materiálu. Použita byla též ultralehká kola a sportovní sedačky.

To vše se samozřejmě výrazně podepsalo na hmotnosti, která by měla klesnout pod 1 200 kg. Její kombinace s 260 koňmi výkonu slibuje hodně zajímavé zážitky...

01.jpg 02.jpg 03.jpg
04.jpg 05.jpg 06.jpg
07.jpg 08.jpg
Mugen Civic Type-RR Experimental

 

Honda Civic

Honda Civic je sportovnější typ vozu od japonské automobilky. Symbol spolehlivosti a robustního zpracování zůstává u atmosférických motorů i poté, co většina konkurence přešla na menší objem a přeplňování.

10. generace • Honda Civic Type-R • Test Honda Civic 5D 1.0 VTEC CVT • Ceny v ČR • Test Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC • Dostupné motory • Test Honda Civic Type R GT 2020

Doporučujeme

Články odjinud