5
Fotogalerie

Subaru Tribeca: facelift pana kontroverzního

Není zrovna obvyklé, aby automobilka přišla s faceliftem již po roce prodejů. Jenže někdy je to prostě nutnost.

Když přišlo Subaru Tribeca na trh, bylo to malé pozdvižení. Design vozu byl až příliš kontroverzní, aby se dokázal na trhu udržet delší dobu. Nelze se tak divit, že automobilka sáhla již po roce prodejů k inovacím. A jak jsme psali již na jaře, nepůjde jen o detaily.

Jak jsme již dříve zmínili, zcela radikální změna proběhla na přídi vozu. Původní tvarování masky chladiče, nárazníků a světlometů je pryč a vše je nyní nové, daleko uhlazenější a daleko klasičtější. Extravaganci tak vystřídal spíše silný konzervativizmus.

Jenže tvary facelift neskončil a pod kapotou se objevuje i upravený boxer o objemu 3,6 l, který vychází ze staršího motoru 3,0. Nově poskytuje výkon o 10 kW vyšší, tedy rovných 190 kW (258 k) a točivý moment 350 Nm. Vyšší výkon pak znamená lepší dynamiku a maximální rychlost.

Základní cena nové verze byla stanovena pro český trh na 1 249 800 Kč. Za tyto peníze získáte pětimístnou verzi, pětistupňový automat, automatickou dvouzonovou klimatizaci, stabilizaci, tempomat, rádio s CD a mp3, bi-xenony a další. Za 7místnou verzi se stejnou výbavou pak zaplatíte 1 320 800 Kč.

Za příplatek 149 000 si pak můžete pořídit výbavu Executive, která navíc nabídne kožené čalounění, navigační systém, multimediální systém s LCD o úhlopříčce 7", el.stavitelné sedadla a další.

01.jpg 02.jpg 03.jpg
04.jpg 05.jpg
Subaru Tribeca 08

 

Subaru

Počátky japonského Subaru jsou v roce 1917 ve firmě vyrábějící vojenská letadla. V 50. letech se přejmenovala na současné Fuji Heavy Industries a v roce 1954 vzniklo první auto. V současnosti nese společnost název Subaru Corporation.

Pro Subaru je typické používání motorů typu boxer a pohon všech kol.

Subaru Impreza • Subaru Levorg • Subaru Outback • Subaru Forester • Subaru XV • Subaru BRZ

Doporučujeme

Články odjinud