Výkon téměř tisíc koní, nízká hmotnost a astronomická cenovka. I to je důvod, proč se těchto superaut vyrobí jen dvacet kusů.
9ff si dalo nadstandardní cíle. Model GT9 se totiž dá jen ztěží pokládat za tuning, a to i navzdory tomu, že na počátku tu byla jedna „obyčejná“ GT3. Její karoserie byla prodloužena o celých 30 cm, ale na druhou stranu je vůz o neskutečných 12 cm nižší. Použitím komponentů z uhlíkových vláken a kevlaru, se podařilo udržet pohotovostní hmotnost na úrovni výborných 1326 kg.
Navzdory základu Porsche 911 GT3 používá model GT9 jako nové téměř všechny mechanické součásti. Motor již není umístěn vzadu za zadní nápravou, ale své místo si našel uprostřed. Navíc, jde o plochý šestiválec se zvětšeným objemem na 4,2 litru, který dostal dvojici turbodmychadel. Motor navíc používá titanové ojnice a přepracované kované písty.
Výkonu vozu budou vskutku ohromující. Na zadní kola poputuje 725 kW/987 k výkonu. Točivý moment pak vrcholí neméně zajímavou hodnotou 964 Nm v pásmu 5970-7850 otáček za minutu. Přepracovaná aerodynamika karoserie navíc umožní dosáhnou maximální rychlosti přes 407 km/h. Proč právě tolik? Odpověď je jednoduchá, tolik totiž jede Bugatti Veyron. O přímém konkurentovi ovšem nemůže být ani řeč. Cenovka vezu není (i díky pouze dvacítce připravovaných kusů) nijak nízká, zájemci totiž budou muset zaplatit necelých 600 tisíc Eur (cca 16 milionů Kč).
9ff Porsche GT9