6
Fotogalerie

Project Kahn Continental GTS: polykač kilometrů

Luxusní supervýkonné coupé nepotřebuje nějaké zásahy, které by z něj dělaly sporťák. Decentní restyling ovšem někdy neuškodí.

Bentley Continental GT je vozem, který nemá mnoho konkurentů. Své zákazníky hýčká z každého směru, pod kapotou má dvakrát přeplňovaný dvanáctiválec o objemu 6 litrů a výkonu 560 koní. Bentley byl tak velkorysý, že si pro většinu trhů dokonce odpustil implementaci omezovače rychlosti, takže GT se rozjede až na 320 km/h. Přidejme k tomu největší přední kotouče používané u sériových vozů a je jasné, že tento stroj není jen tak obyčejný.

Jak jsem se již zmiňoval v úvodu, tuner Project Kahn se vůbec nesnažil udělat z Continentalu něco rychlejšího nebo výkonnějšího. Místo toho vsadil na dobrý vkus svých designérů a vozu nadělil decentní a vkusní bodykit, přinášející ještě větší exkluzivitu. Nový je přední nárazník s integrovaným dvoudílným spoilerem, vzadu je dokonce použit spoiler třídílný, obepínající čtveřici koncovek výfuku. Velmi výrazným prvkem na voze jsou dvacetipalcová kola z lehkých slitin, která vozu hodně sluší a jsou navíc vyrobeny z velmi lehkých materiálů.

Project Kahn nezapomněl ani na interiér vozu, kde si mohou zákazníci zvolit materiály jako například kvalitní kůži Nappa v různých barevných provedeních a kombinacích, jako dekorace je rovněž možné použít karbon nebo hliník. Pro ty, kteří by přeci jen chtěli něco navíc, nabízí tuner kompletně přepracovaný elektronicky stavitelný podvozek, který dokáže v případě potřeby přiblížit vůz ještě blíž k silnici. K zhoršení komfortu v klasickém nastavení by přitom vůbec dojít nemělo.

GTS_1.jpg GTS_2.jpg GTS_3.jpg GTS_4.jpg GTS_5.jpg GTS_6.jpg
Project Kahn Continental GTS

Doporučujeme

Články odjinud