Carrera GT se již nějaký čas nevyrábí, ale to neznamená, že vyrobené modely nemohou být upraveny. Dílo „Eda” je toho důkazem.
Cerrera GT byla natolik exkluzivním modelem, že Porsche se jich rozhodlo vyrobit pouze 1200 kusů. Ty jsou definitivně rozděleny, někdo z majitelů by ovšem možná chtěl víc. A právě pro ty je zde tuner Edo Competition, který nabízí posílení „gétéčka“ hned ve třech stupních.
Tuner si vzal 5,7-litrový agregát do parády velice precizně, vždyť posuďte sami – výkony 660, 715 nebo dokonce 770 koní jsou výsledky vskutku parádní, a to hlavně proto, že vše se podařilo dosáhnout bez přeplňování. Pro připomínku, sériový motor disponuje maximálním výkonem 450 kW/612 koní.
Místo toho tuner použil modifikovaný systém přívodu vzduchu k motoru včetně propustnějších vzduchových filtrů, překalibrovanou řídící jednotku a nové katalyzátory. Tím ovšem úpravy nekončí. 25 koní výkonu a 30 Nm točivého momentu přidal také nově vyvinutý výfukový systém.
Použitím některých karbonových dílů se podařilo zredukovat hmotnost vozu o 18 kg. Tuner si dal robotu také s podvozkem, který byl vyvíjen spolu se známou specializovanou společností KW. Ten je nastavitelný ve třech stupních, kompletní výměny se dočkaly také tlumiče a pružiny. Za příplatek lze dostat i elektro-hydraulický systém zvedání přídě, který majitelé ocení hlavně při přejíždění retardérů.
Edo Competition na voze použil velmi lehká osmnáctipalcová kola s pneumatikami Michelin Pilot Sport Cup, které mají vzadu šířku až 345 mm.
Edo Competition Carrera GT