Společnost G-Power o sobě dává vědět jen jednou za čas. Ale když ten okamžik přijde, stojí to za to.
BMW M5 v současné generaci nabízí na vyšší střední třídu opravdu skvělé jízdní výkony. Jenže série nemusí každému stačit a poté, co si za pár týdnů na dávku pěti set kobyl zvykne, uvítal by něco navíc. A právě v tom okamžiku nastupuje G-Power.
Standardní BMW M5 osadil dvěma kompresory, které se postaraly o nárůst výkonu ze sériových 507 koní až na výsledných 730 koní. Díky tomu, že G-Power nesáhl po turbech, je zachován charakter motoru jako takového, nedostal žádné turbokopance, žádné zpožděné reakce a výkon je navýšen díky mechanickému přeplňování v celém otáčkovém rozsahu. Pro pořádek - tuner nabízí úpravu i ve slabší verzi Evo 1, kdy se maximum výkonu posune k 635 koním (plnící tlak pak není 0,5 ale 0,3 baru), ale koho by takový čajíček zajímal.
A tak zpátky k Evo 2 a plným 730 koním. Tento výkon byl už moc na standardní podvozek, a tak přišel ke slovu speciální, polozávodní, který si umí poradit i s agresivnější jízdou a hlavně výrazně vyšší maximálkou. Původně činila maximálka zhruba 310 km/h a nyní již 340 km/h. A to je cifra, o které si může nechat zdát lecjaký supersport.
O zastavení se pak starají kompletně přepracované brzdy s 400 mm kotouči a šestipístkovými třmeny, které jsou účinnější a hlavně lépe odolávají nepříjemnému teplu.
G-Power M5 Hurricane