SLR Roadster je sám o sobě exkluzivním vozem. Tak velký tuner jakým je Brabus si však jeho úpravu prostě nemohl odpustit.
Supervýkonné vozy, jakým Mercedes SLR bezesporu je, se prodávají hlavně v provedení coupé. Roadster je pro automobil takového určení verze poněkud podivná a volí ji především lidé, kterým jde víc o parádu než o každodenní využívaní potenciálu vozu.
U Brabusu ale zjistili, že z nejrychlejšího stroje s hvězdou na přídi se dá dostat ještě víc i když střechu nemá. Tak začněme pěkně po pořádku. Na voze je nový přední spoiler, který firma vyvinula podle požadavků maximalizovat přítlak na přední nápravě. Kromě toho je vyroben z lehkého a pevného karbonu. K jeho práci pomáhá také nový zadní difuzor, za který si ovšem u Brabusu musíte připlatit.
Vůz dostal od tunera také dvacetipalcová kola Monoblock VI, která se mohou pyšnit nízkou hmotností. Zákazník si může vybrat mezi pneumatikami Michelin nebo Yokohama, vpředu o šířce 255 mm, vzadu pak plných 305 mm.
Jistě vás nejvíc zajímají úpravy na motoru. Kompresorem přeplňovaný osmiválec o objemu 5,5 litru dostal nové vačkové hřídele, chladič paliva a propracovaný výfukový systém. Výkon se podařilo navýšit o 18 kW/24 k, takže na zadní kola putuje celkově 478 kW/650 k při 6500 ot./min.
Brabus rovněž použil vlastní samosvorný diferenciál se svorností 40%. Díky vysokým výkonům je jízdní dynamika skvělá. Na stovku SLR zrychlí za 3,6 sekundy a dosáhne maximální rychlost 337 km/h.
Víc exkluzivity si zaslouží samozřejmě také interiér vozu. Zde se to jen hemží karbonem a Brabus nabízí také nový volant s tlačítky pro řazení rychlostních stupňů.
Brabus Mercedes SLR McLaren Roadster