Kdo jiný než Steinmetz by měl přijít s úpravou Opelu GT. Tato sice nenabídne více výkonu, ale to není ani třeba.
Na autoshow v Essenu představil Steinmetz svou variaci na Opel GT. Roadster německé automobilky sice už v śerii patří mezi rychlé a stylové vozy, ale někomu série zkrátka stačit nemusí.
Pro takové připravila tuningová společnost paket optických, ale i technických vylepšení. Přední část Opelu GT byla „obdařena“ mohutným sportovním nárazníkem s integrovanými mlhovkami a dvoudílným spoilerem. Boky vozidla se obešly bez (možná zbytečných) prahů. V zadní části pak stojí za zmínku decentně upravený nárazník a dvě dvojice ocelových koncovek výfuku.
Steinmetz nabídne pro tento vůz několik typů kol s novým designem o rozměrech 18, 19 a 20". K nim pak samozřejmě adekvátní pneumatiky od Continentalu nebo Michelinu, které tuner odzkoušel a vřele je doporučuje. Dostupná bude i sestava sportovního odpružení, která vůz nejen přitvrdí, ale posune blíže k zemi a to až o 20 mm.
Úpravci si zřejmě pomysleli, že je zbytečné pouštět se do jakýchkoliv úprav motoru a tak se ho ani nedotkli. O pohon Opelu GT se tak i nadále stará přeplňovaný dvoulitr Ecotec o výkonu 194 kW (264 k) a točivém momentu 353 Nm. Jednou z mála novinek je jiný výfukový systém z nerezové oceli a duplexovým ukončením. Výsledná stovka za 5,7 s a maximální rychlost 230 km/h ale nejsou ostudné hodnoty a zajistí dostatek zábavy.
Steinmetz Opel GT